Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 PS3 viser nok engang hvorfor den er best på grafikk, det skjer med nesten hver eneste eksklusivt spill at det overgår alt man har sett på konsoller!!! Vær så snill, akkurat den setningen har jeg lest 10 ganger de siste 5 sidene.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 PS3 viser nok engang hvorfor den er best på grafikk, det skjer med nesten hver eneste eksklusivt spill at det overgår alt man har sett på konsoller!!! Vær så snill, akkurat den setningen har jeg lest 10 ganger de siste 5 sidene.. Cant deny the truth, jo viss man er helt frelst av andre maskiner så Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er den setningen jeg forbinder med Fanboyen :rolleyes: Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er den setningen jeg forbinder med Fanboyen :rolleyes: Du er neppe den eneste ... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jepp der var GOTY 2010 spikret for min del, God Of War III er så episk, at det går ann :D Det er veldig ignorant synes jeg, du kan ikke si at et spill er GOTY bare 3 måneder inn i året, du vet jo ikke hva halvparten av spillene som kommer ut sener har å tilby. Beklager, men jeg vil si at det kanskje er den "dumeste" posten jeg har lest på forumet. Men hvis du sier det etter du har prøvd alle AAA-spillene og AA-spillene som kommer ut i år så kan jeg respektere denne uttalelsen. Så skriv det igjen om en 9-10 måneder. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Jepp der var GOTY 2010 spikret for min del, God Of War III er så episk, at det går ann :D Det er veldig ignorant synes jeg, du kan ikke si at et spill er GOTY bare 3 måneder inn i året, du vet jo ikke hva halvparten av spillene som kommer ut sener har å tilby. Beklager, men jeg vil si at det kanskje er den "dumeste" posten jeg har lest på forumet. Men hvis du sier det etter du har prøvd alle AAA-spillene og AA-spillene som kommer ut i år så kan jeg respektere denne uttalelsen. Så skriv det igjen om en 9-10 måneder. Nå må du ikke ta helt av, man sier ofte slik når man endelig får et etterlengtet spill mellom hendene! Trenger ikke legge så mye inn i det han sa da. Sannsynligvis er GOW3 en HET kandidat til GOTY i år! Endret 17. mars 2010 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Viser til posten over Og han sa for sin del, så ingen grunn til å hisse seg opp Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 en mer riktig setningn ville vært. "GoW 3 er for meg en svært god kandidat til GOTY" Husker når folk reagerte fordi jeg lagde en game of the year tråd 3-4 måneder før året var ferdig, burde være lov å nevne GOty kandidater B) Håper ikke spillene som kom tidlig ut på året blir glemt som mer eller mindre skjedde i 09. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvorfor kunne ikke xboxen ha dødd før nyåret slik at jeg ikke sitter uten garanti for den nå Normandy ble "hacket" (collectors ship mission) når jeg fikk artifacts først på skjermen, så trodde det var meninga xP Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Du har fem års reklamasjon i Norge så det er bare å kjøre på med telefonen til Microsoft. Neste stopp: God of War 3 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det var det jeg håpet noen skulle si. Trengte bekreftelse på at det var noe slik. Takk Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jepp der var GOTY 2010 spikret for min del, God Of War III er så episk, at det går ann :D Det er veldig ignorant synes jeg, du kan ikke si at et spill er GOTY bare 3 måneder inn i året, du vet jo ikke hva halvparten av spillene som kommer ut sener har å tilby. Beklager, men jeg vil si at det kanskje er den "dumeste" posten jeg har lest på forumet. Men hvis du sier det etter du har prøvd alle AAA-spillene og AA-spillene som kommer ut i år så kan jeg respektere denne uttalelsen. Så skriv det igjen om en 9-10 måneder. Nå må du ikke ta helt av, man sier ofte slik når man endelig får et etterlengtet spill mellom hendene! Trenger ikke legge så mye inn i det han sa da. Sannsynligvis er GOW3 en HET kandidat til GOTY i år! Du må tenke at dette er personen som sa at dette var GOTY før det kom ut. Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Vel jeg håper Last Guardian kommer i år, og at det grusebanker GoW3. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Vel jeg håper Last Guardian kommer i år, og at det grusebanker GoW3. ENIG! B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Håper samtlige spill som kommer i år grusebanker GoW3. Da hadde dette lett blitt tidenes spillår! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Last Guardian? Har vi ikke bare sett noen få trailere av det? Er det noen gameplay video av det ute? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Last Guardian? Har vi ikke bare sett noen få trailere av det? Er det noen gameplay video av det ute? Tror ikke det. Finner bare trailere på YouTube. Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har ikke sett noe gameplay eller noe sånn. Det har vel bare vært noen små teasere egentlig. Men det står som TBA 2010 rundt omkring, så det er bare å håpe at det kommer i år. Hadde vært koselig som ett julespill. :rolleyes: Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Jepp der var GOTY 2010 spikret for min del, God Of War III er så episk, at det går ann :D Det er veldig ignorant synes jeg, du kan ikke si at et spill er GOTY bare 3 måneder inn i året, du vet jo ikke hva halvparten av spillene som kommer ut sener har å tilby. Beklager, men jeg vil si at det kanskje er den "dumeste" posten jeg har lest på forumet. Men hvis du sier det etter du har prøvd alle AAA-spillene og AA-spillene som kommer ut i år så kan jeg respektere denne uttalelsen. Så skriv det igjen om en 9-10 måneder. Nå må du ikke ta helt av, man sier ofte slik når man endelig får et etterlengtet spill mellom hendene! Trenger ikke legge så mye inn i det han sa da. Sannsynligvis er GOW3 en HET kandidat til GOTY i år! Du må tenke at dette er personen som sa at dette var GOTY før det kom ut. Dette gjaldt også ifjor sa lenge at Uncharted 2 ble GOTY hos meg og flere andre sider er total enig med meg, så kansje jeg får rett denne gangen også Og dette året har startet mye bedre en det jeg trodde, med Mass Effect 2, Heavy Rain, BFBC2, Final Fantasy XIII og til nå denger Kratos disse for lett, og disse blir sett som AA og trippel AAA spill så. Jeg klarer ikke å se for meg noen som vil slå God Of War III i mine øyner enda... Kansje Last Guardian.. Endret 17. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Måtte le godt når jeg så det klippet her slik, värste av alt er at det han sier er sant.... Både Natal og Wii får gjennomgå og det er jo så artig for det er jo akkurat slik det er!! Hysteriskt! Endret 18. mars 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg