Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

PS3 viser nok engang hvorfor den er best på grafikk, det skjer med nesten hver eneste eksklusivt spill at det overgår alt man har sett på konsoller!!!

Vær så snill, akkurat den setningen har jeg lest 10 ganger de siste 5 sidene.. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS3 viser nok engang hvorfor den er best på grafikk, det skjer med nesten hver eneste eksklusivt spill at det overgår alt man har sett på konsoller!!!

Vær så snill, akkurat den setningen har jeg lest 10 ganger de siste 5 sidene.. :whistle:

 

Cant deny the truth, jo viss man er helt frelst av andre maskiner så ;)

Lenke til kommentar

Jepp der var GOTY 2010 spikret for min del, God Of War III er så episk, at det går ann :D :D

Det er veldig ignorant synes jeg, du kan ikke si at et spill er GOTY bare 3 måneder inn i året, du vet jo ikke hva halvparten av spillene som kommer ut sener har å tilby. Beklager, men jeg vil si at det kanskje er den "dumeste" posten jeg har lest på forumet. Men hvis du sier det etter du har prøvd alle AAA-spillene og AA-spillene som kommer ut i år så kan jeg respektere denne uttalelsen. Så skriv det igjen om en 9-10 måneder.

Lenke til kommentar

Jepp der var GOTY 2010 spikret for min del, God Of War III er så episk, at det går ann :D :D

Det er veldig ignorant synes jeg, du kan ikke si at et spill er GOTY bare 3 måneder inn i året, du vet jo ikke hva halvparten av spillene som kommer ut sener har å tilby. Beklager, men jeg vil si at det kanskje er den "dumeste" posten jeg har lest på forumet. Men hvis du sier det etter du har prøvd alle AAA-spillene og AA-spillene som kommer ut i år så kan jeg respektere denne uttalelsen. Så skriv det igjen om en 9-10 måneder.

 

Nå må du ikke ta helt av, man sier ofte slik når man endelig får et etterlengtet spill mellom hendene! Trenger ikke legge så mye inn i det han sa da. Sannsynligvis er GOW3 en HET kandidat til GOTY i år!

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

Jepp der var GOTY 2010 spikret for min del, God Of War III er så episk, at det går ann :D :D

Det er veldig ignorant synes jeg, du kan ikke si at et spill er GOTY bare 3 måneder inn i året, du vet jo ikke hva halvparten av spillene som kommer ut sener har å tilby. Beklager, men jeg vil si at det kanskje er den "dumeste" posten jeg har lest på forumet. Men hvis du sier det etter du har prøvd alle AAA-spillene og AA-spillene som kommer ut i år så kan jeg respektere denne uttalelsen. Så skriv det igjen om en 9-10 måneder.

 

Nå må du ikke ta helt av, man sier ofte slik når man endelig får et etterlengtet spill mellom hendene! Trenger ikke legge så mye inn i det han sa da. Sannsynligvis er GOW3 en HET kandidat til GOTY i år!

Du må tenke at dette er personen som sa at dette var GOTY før det kom ut.

Lenke til kommentar

Jepp der var GOTY 2010 spikret for min del, God Of War III er så episk, at det går ann :D :D

Det er veldig ignorant synes jeg, du kan ikke si at et spill er GOTY bare 3 måneder inn i året, du vet jo ikke hva halvparten av spillene som kommer ut sener har å tilby. Beklager, men jeg vil si at det kanskje er den "dumeste" posten jeg har lest på forumet. Men hvis du sier det etter du har prøvd alle AAA-spillene og AA-spillene som kommer ut i år så kan jeg respektere denne uttalelsen. Så skriv det igjen om en 9-10 måneder.

 

Nå må du ikke ta helt av, man sier ofte slik når man endelig får et etterlengtet spill mellom hendene! Trenger ikke legge så mye inn i det han sa da. Sannsynligvis er GOW3 en HET kandidat til GOTY i år!

Du må tenke at dette er personen som sa at dette var GOTY før det kom ut.

 

Dette gjaldt også ifjor sa lenge at Uncharted 2 ble GOTY hos meg og flere andre sider er total enig med meg, så kansje jeg får rett denne gangen også ;)

 

Og dette året har startet mye bedre en det jeg trodde, med Mass Effect 2, Heavy Rain, BFBC2, Final Fantasy XIII og til nå denger Kratos disse for lett, og disse blir sett som AA og trippel AAA spill så. Jeg klarer ikke å se for meg noen som vil slå God Of War III i mine øyner enda... Kansje Last Guardian..

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...