Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@amir90: You blasphemer! :o Alle vet jo at Gull er det beste spillet, sammen med remaken HeartGold som kommer nå.

 

Heartgold har jeg faktisk ikke fått prøvd ennå, er det såpass bra alstå?

 

Grunnen til at jeg syns at De første pokemon spillene var best fordi det var et helt nytt konsept, det var spennende, derimot gold var en større og forbedret versjon, men likevel det samme spillet.

Jeg hadde det kjempegøy med det også da B)

 

Kameraten min tok seg tid til å fyre opp Ps3 med MGS4 for å vise meg en scene, nemlig:

"Snake, you gotta change the CD Drive"

"Ohh wait, it is bluy ray, is okey!"

 

:D

Lenke til kommentar

For å komme litt tilbake til det headsettet jeg fikk i posten i dag kan jeg vel, som jeg sa jeg skulle, skrive ned erfaringene mine med det etter å ha brukt det i noen få timer. Det første som slo meg var at det egentlig ikke passet til øret mitt. "Hullet" mellom foringen som øret skal sitte "inni" er rett og slett for lite, noe jeg tror kan by på problemer for flere enn meg selv da jeg ikke har de største ørene på planeten. Selve problemet ligger vel kanskje mer i det at jeg har briller, noe som multipliserer ubehageligheten med minst 3000 når øret blir presset over brillebøylen av headsettets for lille hull.

 

Det andre jeg har å si på dette er at lyden er veldig mye dypere enn standardheadsettet. Det er kanskje fint for noen å høre litt mer en en knitrende stemme, men jeg savnet faktisk den veldig enkle og lett hørbare lyden fra originalheadsettet. Der hørte man selve stemmen veldig klart og fint så lenge senderen hadde mikrofonen på en naturlig avstand fra munnen (les: ikke PÅ tunga). Ellers virker det som om de andre hørte meg godt, men det var litt vanskelig å selv høre hvordan det ville høres ut for andre. Blir liksom nødt til å spille inn en voice message med det nye og bytte til det gamle headsettet for å høre på den og å bestemme seg for om det høres bra ut eller ikke. Med andre ord er lyden veldig annerledes - kanskje til det bedre. Bare tiden vil vise om jeg noensinne blir vandt til det etter tre år med originalsettet.

 

Til slutt må jeg bare nevne hvor mye bedre det ser og føles. Byggekvaliteten er mye, mye, mye bedre enn orginalene. Det skulle vel egentlig ikke så mye til, men f.eks detaljen med at bøylen til mikrofonen er metallbelagt og at den er er svært enkel å forme samtidig som den beholder formen hele kvelden er flotters. Du trenger altså ikke tenke på å stille inn på mikrofonen igjen når du først har satt det på hodet. Om du får plass til brillene bak øret som igjen skal inn i hullet mellom polstringene da.

 

Vurdering: Tjaehneimensåjoda, til ti pund er det vel verdt det?

Lenke til kommentar

Folkens, vurderer PSP kjøp mtp. MGS:Peace Walker. Ka er det beste tilbudet om dagen, er det noen som har erfaring med bestilling fra VGP.ca ? PSPgo virker å vere rimelig overpriset....noen som har noen formeining om det :p ?

 

Det kjem heilt sikkert ein bundle med PSP og Peace Walker om du klarar å vente (vel, Japan får det i alle fall, http://www.joystiq.c...ndles-revealed/).

 

PSPGo er ubrukeleg dyr og einaste fordelen over PSP-3000/2000 er at den er mindre. Du har ikkje muligheten for UMD-spel, og må difor kjøpe alt via PS Store. Ikkje berre er det dyrt, dei klarar faktisk det kunststykket å IKKJE ha spel tilgjengelig der samtidig som UMD-utgåva kjem i sal i butikkane. Imponerande! Så og seie alt av ekstrautstyr som passar på alle dei andre PSP-ane, passar sjølvsagt ikkje til PSP Go. Enda ein brilliant idé frå Sony!

 

Oppsummert: PSP-3000 kan alt PSP Go kan, kostar mindre og gjer deg muligheten for å kjøpe billege UMD-spel (også mange som ikkje er tilgjengelige til PSP Go). Med andre ord: PSP Go = Epic fail!

Lenke til kommentar

 

Geniale greier det der ;)

 

Forresten, jeg fikk en artig svar fra GB forumet angående meg se på min kamerat spille God Of War 3 i nesten 6 timer.

 

You could let everyone else on that because the Brits would wonder why you would get it 3 days before they do. Anyway, I would like to say that your friend is a piece of shit and hope he chokes on whatever dick he was sucking on while playing the game. Why would I say this? Well from what I read, it seems that you only got to watch him play and may never play the game because for some reason it doesn't occur to him to hand over the controller so you can play as well.

 

Gleder meg til å vise min kamerat denne kommentaren til min kamerat ;)

 

edit: vist den nå, vi lo godt vi ;)

Lenke til kommentar

 

PSPGo er ubrukeleg dyr og einaste fordelen over PSP-3000/2000 er at den er mindre...

... og dermed ligg tilnærma heilt perfekt i handa. Samme med tastane, mykje bedre plassering. Den er og lettare. Følelsen ved bruk er rett og slett mykje bedre.

 

 

Har begge versjonane og hos meg er det no kun GO som vert brukt. Håper og trur at det vil bedre seg ang. PS Store. 

Lenke til kommentar

609648.jpeg

Endelig fikk jeg tak i Pokemon Soul Silver :D, nå skal det games!! :D

Hvor bestilte du det hen ? (regner med at du bestilte det, siden det ikke kommer ut før 26 mars her i europa, eller har du en emulator? :D )

 

Var fra utlandet ja, nærmer sagt US :p, men skal nok selge US versjonen så jeg får EU versjonen hehe :p

Lenke til kommentar

Folkens, vurderer PSP kjøp mtp. MGS:Peace Walker. Ka er det beste tilbudet om dagen, er det noen som har erfaring med bestilling fra VGP.ca ? PSPgo virker å vere rimelig overpriset....noen som har noen formeining om det :p ?

 

Jeg håper det blir noe annet enn Portable Ops. Jeg er kjempefan av MGS1-4 men Portable Ops synes jeg kom til kort på alle de områdene MGS pleier å gjøre best; enkel historie, stillbilder i stedet for filmsekvenser (det er jo mulig å ha gode filmsekvenser på PSP!), nakent og fantasiløst leveldesign, kranglete kontroll og det som virkelig knakk spillet for min del; et av de verste kameraene jeg har vært borti.

 

At spillet er i et mindre format betyr ikke at visjonen også må være liten og jeg håper Peace Walker blir et fullverdig MGS.

Lenke til kommentar

Haha, FRAGS. Good times.

 

Gratulerer med SoulSilver til Fanboyen og gratulerer til Rider med ny DS! Får HeartGold 26., så gleder meg inderlig mye til det. :)

 

Edit: Lakus, hørte stemmebeskjeden din på Xboxen nå og kan refferere alt. En litt "innelukket" tendens slik som på de originale headsettene, men taklet høyere tonefall ganske mye bedre. Kan også være grunnet MS' komprimering på beskjeder. Men bedre enn det vanlige, ihvertfall! For £10 får jeg vurdere et selv. hvor er volum-kontroller etc. på det?

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jepp der var GOTY 2010 spikret for min del, God Of War III er så episk, at det går ann :D :D

Ja grafikken er bedre en Uncharted 2, ja dere hørte riktig den er bedre en Uncharted 2 :D!

Det jeg fikk spilt sjokkerte meg og jeg ble helt andpusten!!!

 

PS3 viser nok engang hvorfor den er best på grafikk, det skjer med nesten hver eneste eksklusivt spill at det overgår alt man har sett på konsoller!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...