Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Liker achivementene til Bad Company 2 veldig når det kommer til MP og SP. De har ca. 50/50 på begge, og i tilegg er det denne gangen lettere achivementer(som er mulig for de fleste å ta) og ikke noe drepe en trillion folk-utmerkelser.

 

 

Mm, bad company er perfekt eksempel på hvor bra det skal være delt opp mellom online og single player:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg virker achievements og sidequests helt meningsløst hvis man har andre spill å drive med. Det er en grei å måte å gi spillet ekstra levetid på, for de som måtte ha behov for det, men gameplayet er som regel nedprioritert i forhold til spillets hoveddel og du har det sjelden like mye moro som du ville hatt med et nytt spill.

 

De mest skamløse er av typen "samle 100 av X", som man finner i AC1&2, Mass Effect, GTA4 og mange andre toppspill. Det er rene tidtrøyter som ikke har noe å by på i form av gameplay, der du kun sitter med en guide og går fra sted til sted. Dvs. med mindre du leter på egenhånd, noe jeg tror de færreste gjør.

 

En god ting de er valgfrie da ;)

Lenke til kommentar

For meg virker achievements og sidequests helt meningsløst hvis man har andre spill å drive med. Det er en grei å måte å gi spillet ekstra levetid på, for de som måtte ha behov for det, men gameplayet er som regel nedprioritert i forhold til spillets hoveddel og du har det sjelden like mye moro som du ville hatt med et nytt spill.

 

De mest skamløse er av typen "samle 100 av X", som man finner i AC1&2, Mass Effect, GTA4 og mange andre toppspill. Det er rene tidtrøyter som ikke har noe å by på i form av gameplay, der du kun sitter med en guide og går fra sted til sted. Dvs. med mindre du leter på egenhånd, noe jeg tror de færreste gjør.

 

En god ting de er valgfrie da ;)

 

Ellers ville spillene blitt slaktet.

Lenke til kommentar

Haha, kameraten min trodde gow 3 kom ut i dag, derfor møtte vi opp tidlig i dag, utenfor butikken og til vår overraskelse var det i morra den skulle egentlig komme ut. På tross av det fikk han spillet likevel, vi håper inderlig ikke at han får problemer på grunn av dette.

 

Han har spilt i nesten 4 timer, og spillet er ganske episk.

 

Kos dere med spillet i morra folkens ;)

neida..

Lenke til kommentar

Upps. Bestilte det fra Play.com så det blir spennende å se hvor lang tid det vil ta og sende det tilbake og motta riktig versjon. Er tross alt litt avstand inne i bildet. Avstanden er vel egentlig ikke så ille tidskrevende, men med en gang en pakke skal ut/inn av Norge tar plutselig alt flere uker. Toll er tull. Spesielt på pakker som egentlig ikke skal fortolles.

 

Men det er den første feilen som har skjedd på over 30 ordre siden rett før jul, så alt i alt er jeg veldig godt fornøyd med dem.

Lenke til kommentar

Det hadde ikke gjort meg noe om jeg hadde fått Dead Space til Playstation 3, da jeg tross alt har en av de maskinene også, men til Wii! Wii?! Det er jo ikke det samme spillet engang. Vurderte i noen korte sekunder å gi det til lillebror, men tror min kjære mor ville fått hjerteinfarkt og "dødd på seg" (hennes uttrykk) om hun så han spille det. Og nei, jeg har ingen interesse av å spille det på Wii da det som sagt ikke engang er det samme spillet.

 

Har sendt mail til dem nå og regner med at de blir like problemfrie å ha med og gjøre som tidligere.

Lenke til kommentar

Haha, kameraten min trodde gow 3 kom ut i dag, derfor møtte vi opp tidlig i dag, utenfor butikken og til vår overraskelse var det i morra den skulle egentlig komme ut. På tross av det fikk han spillet likevel, vi håper inderlig ikke at han får problemer på grunn av dette.

 

Han har spilt i nesten 4 timer, og spillet er ganske episk.

 

Kos dere med spillet i morra folkens ;)

neida..

Er det ikke den 19.mars det skulle komme ut i europa da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...