Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare si dette her, i dag våkna jeg opp og skulle sjekke lønningen, som jeg gjør hver måned, men isteden for å få utbetalt 23 000 kr, hadde jeg fått 65 000 utbetalt. Jeg bare hva faen, og begynte nesten å grine, men det visste seg sånn at jeg har fått for lav lønn lenge, så nå fikk jeg igjen.

 

Herregud og en herlig start på dagen. Nå blir kjøpt inn prosjektor og lerret, 120" :D god helg alle sammen!

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Har sett en del reklamer av FF 13 (360 versjon) på tv i dag, var det ikke slik at 360 versjonen hadde dårligere CGI kvalitet p.g.a kapasitet?

Jeg satt med en kamerat ved siden av meg, som spilte på Ps3 i går, vi satt på samme type TV og absolutt ingen forskjell.

Den eneste forskjellen jeg kan tenke på, er vell at Ps3 har muligheten til å koble til PSP for å få et "special weapon" i spillet, som de kaller det.

Ellers er det utrolig likt, kan vell nevnes at X360 har 3 plater, aner ikke om det er DVD eller hva det er, for hver plate er på 12Gb, mens PS3 har en BR plate på 50Gb, dog bare 36Gb brukt.(12x3=36Gb)

Er vell egentlig det..

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Har sett en del reklamer av FF 13 (360 versjon) på tv i dag, var det ikke slik at 360 versjonen hadde dårligere CGI kvalitet p.g.a kapasitet?

 

I et spill som FF13 som er et grafikk heftig spill (spesielt CGI klippene som det er MANGE av) så er det vesentlige forskjeller. CGI klippene er vesentlig bedre og ingame er det også noe forskjeller, til PS3 sin favør.

 

Er X360 utgaven dårlig? Langt derifra, men PS3 utgaven er versjonen en burde gå for om en har valget. Er allerede lagt ut en link til Eurogamer sin sammenligning, men synes Lens of Truth viser bedre forskjellene.

 

http://www.lensoftruth.com/?p=18555

Lenke til kommentar

Må bare nevne at de bildene på Lensoftruth må være tatt med et dårlig kamera..

Ikke Ps3 eller X360 versionen sine bilder som er representert på den siden der ligner på det jeg har på skjermen.

Bare se på håret til Vanille, det har ikke vært såpass hakkete siden FF8, og da synes jeg det er veldig rart de sammenligner disse, da de ikke holder kvaliteten det skal representere i det hele tatt.

Virker som om det er tatt med engangs-kamera.xD

Lenke til kommentar

Må bare nevne at de bildene på Lensoftruth må være tatt med et dårlig kamera..

Ikke Ps3 eller X360 versionen sine bilder som er representert på den siden der ligner på det jeg har på skjermen.

Bare se på håret til Vanille, det har ikke vært såpass hakkete siden FF8, og da synes jeg det er veldig rart de sammenligner disse, da de ikke holder kvaliteten det skal representere i det hele tatt.

Virker som om det er tatt med engangs-kamera.xD

 

 

DigitalFoundry som har sammenligningen på Eurogamer har også hakkete hår på figurene. En ser det spesielt på hår og på farger virker det som..

 

Så det er ikke bare Lens of Truth som viser forskjellene.

 

Gametrailers.com har også en sammenligning

EDIT: På klippet så men se det i HD for å se forskjellene, SD blir bare grøt...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Klipp som viser Socom 4 spilt med Move. Ser ut til å funke bra selv om jeg får følelsen når jeg ser på at enten er han som spiller dårlig og treg eller så virker systemet som det henger litt etter. Ala som det er på noen Wii spill hvor du flytter pekeren eller siktet bortover og ser det reagerer noen milisekunder etterpå...

 

EDIT! : Oppdaterer denne tråden med nye klipp fra GDC 2010!

EDIT2 : Ble en lang tråd dette, mange har sikkert sett klippene før men til dem som ikke har så here you have it smile.gif

 

 

Et klipp til som viser hva PlaystationEye og Move kan gjøre.

 

 

Fable 3...ser jo ikke dumt ut!

 

 

Crysis 2 using CryEngine 3

 

 

Brink!

 

 

Lost Planet 2

 

 

Noen som tester Move på GDC messa

 

 

Greg Goodrich intervju om Medal of Honor

 

 

Flere som tester Move, legg merke til forsinkelsen når han tester EyePet...det er nettopp slik delay som bekymrer meg meget....

 

 

Gamespot sjekker ut Socom 4 på GDC 2010

 

 

Gamespot ser på Motion Fighters

 

 

Mafia 2 intervju

 

 

Mafia 2 gameplay

 

 

2010 FIFA World Cup South Africa

 

 

Limbo gameplay

 

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Hmm Uncharted 2 grabba enda mer GOTY 2009 tittler, helt fortjent for spillet er simpelheten det beste jeg har spilt i singel og multiplayer, og med grensesprengende grafikk som er only possible on PS3, gameplayet flyter som en drøm!!!

 

Dette spillet er mitt beste jeg har spilt i perioden 1999 til 2009!! :D. Og jeg har garantert spilt over 400 spill iløpet av de 10 årene :p

Lenke til kommentar

Hmm Uncharted 2 grabba enda mer GOTY 2009 tittler, helt fortjent for spillet er simpelheten det beste jeg har spilt i singel og multiplayer, og med grensesprengende grafikk som er only possible on PS3, gameplayet flyter som en drøm!!!

 

Dette spillet er mitt beste jeg har spilt i perioden 1999 til 2009!! :D. Og jeg har garantert spilt over 400 spill iløpet av de 10 årene :p

 

Er meget enig i at Uncharted 2 fortjente sine priser :)

I motsetning til MW2 :rolleyes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...