Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig måtte denne komme fram, latterlig... Skal jeg også å krype frem å finne alt mulig piss med Xbox 360 da vil du bli sjokkert, fordi det er ikke for lite... Kan nevne en ting siden vi er innpå at PS3 er "failmaskinen" så leverer ikke 360en den kvaliteten jeg lever med på PS3en min på spill som UC2, Killzone 2, Heavy Rain, Little Big Planet, MGS IV og kommende storspill som God Of War III, har yet seen anything like those games on 360 in quality.

Du trenger ikke få mensen-nerd-rage bare på grunn av at jeg ler av en film. Jeg lo ikke av selve buggen, men filmen og kommentaren fra de i videoen. Du kommer sikkert til å ta dette som personangrep eller lignende. Du minner meg litt om folk som tilhører "scientology" viss noen sier noe mot de så reagerer det med å saksøke de osv. Du derimot reagerer med å spy ut bullshit om personangrep. For ikke å snakke om å kalle andre folk for fanboy når den største (bokstavelig talt) fanboyen på hele dette forumet er deg. JA DEG!

 

En annen ting er hvordan du ikke kan tolererer andre sine meninger. Kanskje du burde søkt hjelp hos "The Museum of TOlerance"

 

Et siste spørsmål: Opprøfer du deg som en fanboy bare på forskjellige forum eller er du sånn i virkeligheten. Viss du er det så syns jeg sakket på de som holder opp med det, viss det er noen da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow! Litt av en godstemning vi har her =D

 

Til noe bedre noe. Så, er vell mange her som har kjøpt Finale Fantasy? For en som likte det utrolige lineære spillet Lost Odyssey, da vil jeg vell mest sannsynlig like Final Fantasy også? Er det noe som man kan spillet uten å ha spilt de forrige? Eller er det enda mer å sette seg inn i, enn for eks MGS 4?

Lenke til kommentar

Koste meg med GameTrailers review av God Of War 3, veldig bra review, men noe jeg koste meg mer med var kommentarene nedenfor.

 

Disse komentarene får meg til å miste tro på folk xD

 

 

o0pgm8.jpg

Greit at man liker sin konsoll, men er noe feil med denne setningen xD

 

bi0avc.jpg

GT ga spillet 9.2, jaja.

 

2ns84n5.jpg

Noe jeg ville sagt hvis et spill jeg likte veldig godt fikk 7/10.

(ikke at jeg bryr meg).

 

fdy7if.jpg

yupp, he went there.

 

 

Er iallefall noen folk som gjør hele situasjonen morsom :D

 

11jn0bl.jpg

Var ikke i det hele tatt det jeg tenkte på, trodde virkelig PS3 brukere skulle være i ekstase, i stedenfor får vi en GT versjon av gamer.no sin "uncharted 2 anmeldelse".

hvor det var 360 og ps3 score sammenligninger.

 

8z1fcy.jpg

Får man ikke lov å si et spill er bra før man har prøvd det?

amg, what kind of world do we live in?

 

10cm2qg.jpg

=D

 

2cf4mfd.jpg

 

 

 

Men nok om det, jeg lurte på en del av lesing av Blu Ray på PS3, har den USB støtte?

Kunne ikke finne noe på nettet :(

Bare lurer siden min kamerat og meg skal kanskje se film til helga.

 

Koste meg også med denne videoen

Min lenke

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Sakset fra den andre tråden :

 

Fikk spillt rett over 2 timer i dag, ganske fornøyelig så langt om noe tregt. Grafikken er jo som forventet, veldig bra og in-engine og CGI-sekvensene sklir rett inni hverandra utrolig bra til tider!!  

 

Ellers skulle eg virkelig ønske de hadde fått presset inn japanske stemmer...faen feiler det egentlig dialekten til Vanille    :huh:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vet ikke om denne er blitt postet tidligere, men Gametrailers har laget en comparison video av Final Fantasy XIII.

 

 

Synes ikke forskjellene var så voldsom store egentlig, men en ser jo at det er noe bedre farger og detaljer i bildet til PS3 utgaven. Det som overasket meg var at det ikke kun var CGI klippene som var noe bedre på PS3 men også selve gameplay virker mikroskopiskt skarpere og igjen med noe bedre farger.

 

Men blir jo bare pirk egentlig, men som eier av begge maskiner så er det jo ikke noen tvil hvilke en plukker opp etterhvert da....bare bli ferdig med alt for mange andre spill først....huff huff! :)

 

Er jo veldig bra at både X360 og PS3 eiere får oppleve spillet og at dem gjør spillet så bra som mulig på hardwaren dem har til rådighet. Med det så mener jeg at dem ikke gjorde begge spillene helt like siden PS3 hadde mulighet for mer lagringsplass så utnyttet dem det for å gi litt mer eyecandy. Selv om dem etter hva jeg har lest kunne brukt en mye bedre komprimering til X360 for å gjort forskjellene enda mindre.....

Lenke til kommentar

Vel, eg rettet litt på innlegget mitt.  Eg meiner å ha lest at FF13 fyller rundt 39GB av BD-discen...så da burde det vere rom for JAP-dubs.

 

Her er ett videointervju (del 2) der de forklarer grunnen til at de ikkje tok med den japanske dubbingen i FF13:

 

Clicky

 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Enig med deg der RoR, veldig repetivt spill. Men fullførte det ivertfall :p

Det som også er bra med The Forgotten Sands er at det skal komme allerde i slutten av Mai, ivertfall så vidt jeg har klart å få med meg. Så det blir nok enda et spill som må kjøpes inn, for jeg er veldig fan av Sands of Time og The Two Thrones. Warrior Within var og et bra spill, men ikke like godt som de to andre synes jeg.

Lenke til kommentar

Ikke noen direkte bombe men Microsoft har nok en gang sagt att BR ikke er aktuelt for 360 og ei heller i deres neste konsoll. De har vist stor tro på av DVD fortsatt er nok og att i framtiden vill det blir lagt mest vekt på nedlasting. Bekymrer med litt att en framtidig konsoll fra MS vill være avhengig av både rask og stabil internettforbindelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...