Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2010/02/HADES-Comparison.jpg

 

Første bilde er fra en CGI cutscene i God Of War II, andre bilde er ren gameplay, helt utrolig at CGIen der i GOWII er overgått av real gameplay i God Of War III :D

 

Uten å ha spillt demoen eller å ha sett noe særlig gameplay eller bilder (vil se minst mulig), så er jeg ikke i tvil om at GoW 3 blir griselekkert. Når de klarte å presse så utrolig god grafikk ut av PS2, tør jeg nesten ikke tenke på hva de får til med PS3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2010/02/HADES-Comparison.jpg

 

Første bilde er fra en CGI cutscene i God Of War II, andre bilde er ren gameplay, helt utrolig at CGIen der i GOWII er overgått av real gameplay i God Of War III :D

 

Uten å ha spillt demoen eller å ha sett noe særlig gameplay eller bilder (vil se minst mulig), så er jeg ikke i tvil om at GoW 3 blir griselekkert. Når de klarte å presse så utrolig god grafikk ut av PS2, tør jeg nesten ikke tenke på hva de får til med PS3.

Ja, det blir spennende. Gleder meg virkelig til GoW III. Mener spillet kommer med ekte 720p, og ikke oppskalert, slik det er i de fleste andre tilfeller.

Lenke til kommentar

Bra det er ikke sub hd under 720p da som så mange andre spill

Det er 720p native på God Of War III,men 1080p er nok for vanskelig pr idag med tanke på hvor lekkert God Of War III ser ut!!!!

Ingen andre konsoller gir meg den grafikken en nettopp PS3, jeg bare ruster meg opp til å bli sjokkert nok en gang av et PS3 spill som viser hva PS3en kan :D :D, det er bare den som har gjort det siden lansering!!!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg ny tv her om dagen. Så var veldig digg å teste ut spill for å se hva tven og konsollene var god for. På PS3 testet jeg GoW 3 demoen, Heavy Rain, Uncharted 2 og Killzone 2, men så skulle jeg teste 360en da, der var det visst ingen spill å teste, så satt inn GeoW 2, og det imponerte ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Mulig jeg tar feil nå men er ikke 1080p hva som er definisjon på HD-kvalitet og ser ut som hverken xbox360 eller PS3 er i stand til å levere spill i full HD, tenker vi må vente på neste generasjon konsoller for den slags.

 

Gears Of War 2 og andre xbox spill ser for meg like bra ut som Playstation 3 tittlene men så kjører jeg på HDMI på begge konsollene.

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Det har nok kommet spill med full HD, Wipeout HD f.eks :)

 

At det ikke lages så mange spill i 1080p tror jeg har med rendering og det ikke er så mange med en tv som støtter det. Og det som har det har gjerne ikke så stor tv at det kommer til å bli merkbart.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

har testet det.. Jeg ville styrt unna..

 

 

Noen som vet om Mario & Sonic at the Olympic Winter Games er et bra spill? Tenker på både alene og med flere. Ser jo litt artig ut på gameplay-videoer.

 

tja, jeg hadde det veldig gøy med min kamerat xD

 

men håndleddet mitt gjorde ganske vondt etterpå :S

 

Hm, tror jeg heller går for Sonic & SEGA All-Stars Racing. Har spillt demoen en del nå (den ene banen) og tror det kan være veldig artig både alene og særlig med flere på split screen. Så får jeg heller vurdere Mario & Sonic at the Olympic Winter Games når det blir billigere :)

Lenke til kommentar

Det har nok kommet spill med full HD, Wipeout HD f.eks :)

 

At det ikke lages så mange spill i 1080p tror jeg har med rendering og det ikke er så mange med en tv som støtter det. Og det som har det har gjerne ikke så stor tv at det kommer til å bli merkbart.

 

Det har rett og slett fordi hardware i Xbox 360 og PS3 ikkje klarar 1080P dersom ein skal ha litt eye-candy. Begge konsollane byrjar og bli ein del år no, HD-TV var fortsatt ekstremt dyrt når Xbox 360 vart lansert til dømes. Dei første revisjonane hadde ikkje ein gong HDMI-port.

 

 

Wipeout HD ser utruleg flott ut, ingen tvil om det, men det er mykje "enklare" grafisk sett enn til dømes Uncharted 2, GeOW 2, Halo 3, etc.

 

Neste generasjon vil nok stort sett køyre 1080p native, men det vil garantert ikkje vere låst til 60 FPS. Det vil nok vere opp til utviklarane å avgjere.

Lenke til kommentar

Har sett eit par episodar av Sentuamessage, synes det blir litt irriterande. Dei er ikkje spesielt morosame, og treng då heller ikkje prøve på å vere det...

 

Men likte tittelen på den siste episoden, Highway to the answer zone. Kenny Loggins ftw! :lol:

 

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAH

 

Anbefaler alle å se den nye sentuamessage hvor de mobber ps3 sin skuddårs bug.

 

Selvfølgelig måtte denne komme fram, latterlig... Skal jeg også å krype frem å finne alt mulig piss med Xbox 360 da vil du bli sjokkert, fordi det er ikke for lite... Kan nevne en ting siden vi er innpå at PS3 er "failmaskinen" så leverer ikke 360en den kvaliteten jeg lever med på PS3en min på spill som UC2, Killzone 2, Heavy Rain, Little Big Planet, MGS IV og kommende storspill som God Of War III, har yet seen anything like those games on 360 in quality.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...