Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer hvilke spill Sony skal annonsere idag..er en oppfølger og mange sier det er Twisted Metal 2.

Hadde vært bedre om det hadde vært Heavy Rain 2 eller Little Big Planet 2 eller ett helt nytt Ratchet & Clank spill

Synd Qauntic Dream gikk ut og sa at dem ikke skulle lage noen oppfølger til Heavy Rain. Jeg veit hvert fall om en som hadde kjøpt det!

Lenke til kommentar

Kjøpte det forrige SOCOM via PSN i forige omgang, men spillet fallt ikkje såg godt i smak. Eg gjorde jo den mega tabben å kjøpe det så tidlig, fullt av bugs og hele spillet oppførte seg som et ræl egentligsad.gif Ble bare til å eg droppet spillet i seinere anledning til fordel for andre titler.

Fikk BC2 LE i går, men fikk ingen anledning til å spille i nevneverdig grad i går. Får faktisk ikkje anlednig til å spille det før søndag, og det suger jo litt.

Lenke til kommentar

Såg traileren, såg veldig nice ut!

Tror eg slenger inn en bestilling på Yakuza 3 fra VGP eller noe, koster rett over 300,- der. Er så vanvittig med spill som kommer denne mnd. så om eg får det litt seint, skader det overodet ei. :)

EDIT: Bestillt!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er nok ikke bare GOW III som er bra som vi har, har UC2, Heavy Rain, Demons Souls, GoW Collection, Killzone 2, Little Big Planet, Metal Gear Solid IV, Ratchets osv ;)

mhm, Skulle ønske jeg kunne få prøvd Demons Souls, virker akkurart min type spill.

MGS4, ikke akkurart min type spill, men liker det tekniske med det, og hvis jeg husker riktig måtte man flytte på kontrollen fra port 1 til 2 (amazing gameplay idea :p).

Killzone 2 har jeg prøvd hos en kamerat, artig spill

Lenke til kommentar

Har spillt noen brett på Mega Man 10 i kveld. Veldig bra, og heldigvis en easy mode inkludert. Mega Man 9 var for vanskelig for meg, så har aldri fått rundet det. Dette derimot skal jeg få rundet.

I mangel på en lignende tråd i pc delen av forumet (pckaféen ?) så vil jeg også bare nevne at da jeg logget inn på steam isted, så stod det at Portal 2 er annonsert. Gleder meg som en unge til det :)

Lenke til kommentar

Hadde igrunn håpet på Ep. 3/ HL3 :)

Men Portal 2 blir spennende det. Spent på om dette kommer som et eget spill, hvor langt det kommer til å bli, hva nytt som skal tilføres osv.

En lengre versjon av eneren uten noe nytt blir for kjedelig for min del.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...