Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Philips tv'n lignet på min. Hvor mange tommer er den?

Er dette et rom eller en hybel/leilighet?

 

For min egen del, mister alt litt sjarm siden jeg bare har et rom og ikke en leilighet. Jeg har ikke hyller nok til alle spill og filmer. Har ikke system på noe. :(

 

Forresten er alle konsollene mine svarte foruten om DS'n min som er hvit. ^_^

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Den Philips tv'n lignet på min. Hvor mange tommer er den?

Er dette et rom eller en hybel/leilighet?

 

For min egen del, mister alt litt sjarm siden jeg bare har et rom og ikke en leilighet. Jeg har ikke hyller nok til alle spill og filmer. Har ikke system på noe. :(

 

Forresten er alle konsollene mine svarte foruten om DS'n min som er hvit. ^_^

 

Min er bare 37", og det er rommet mitt i hjemmet :p

Jeg tror jeg er nokså fornøyd med det jeg har ja :)

Lenke til kommentar

Og demoen til God Of War III i grafikkøyner er ikke i nærheten av hva fullspillet vil se ut :D!!!

Og ser på bilde at ratte mitt Logitech G25 mangler men har ikke funnet plass til den enda så den står ute i gangen :p

 

Jeg kjøper spillet på flekken, det mest etterlengtede spillet siden Uncharted 2 Among Thieves!!!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Må bare slå fast at GOW3 demoen var innmari heftig. Og jeg liker ikke den type spill engang! Vurderer et kjøp veldig mye nå. :)

Synes ikke det var noe spesielt jeg. Fullspillet er fortsatt bedre, så plukker det vel opp fra Play.com når det havner under tollgrensa.

Lenke til kommentar

Lurer hvilke spill Sony skal annonsere idag..er en oppfølger og mange sier det er Twisted Metal 2.

 

Hadde vært bedre om det hadde vært Heavy Rain 2 eller Little Big Planet 2 eller ett helt nytt Ratchet & Clank spill

 

Mener jeg har lest for en god stund siden at LittleBigPlanet 2 allerede er under utvikling. Men et nytt Ratchet & Clank spill hadde vært fantastisk. Har rett og slett elsket de tre som har kommet på PS3. Noen av de beste spillene, om ikke de beste, som har kommet til PS3.

Lenke til kommentar

Har lest et par steder at Insomniac er igang med 2 nye spill, et av de er nok en oppfølger til Resistance, men de mener de er ferdig med Ratchet & clank, jeg håper på en helt ny Ip:) det hadde vært artig. Gjerne da fra Insomniac.

 

Ellers kan vi vel se frem til resistance 3, infamous 2 ++ senere iår.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...