Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Er litt enig med deg Laland. Var et eller annet som ikke fenget like mye som det gjorde i Bioshock. Dessuten fant jeg spillet en del kortere, lettere og mer linært. Kan ikke tenke meg at jeg brukte mer enn 9 timer. Men det er jo et bra spill, for all del.

 

 

 

Edit: Ser Mega Man 10 fikk 8.5 hos IGN.com. Noen som vet når det kan kjøpes?

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk er tydligvis irritert over at PS3 failer ^^:

http://www.youtube.com/watch?v=aimPRKfqKGw

Jeg lo så jeg grein.xD

Er jo ganske ukult å ikke kunne spille spill på en konsoll da, selv offline.

Det burde jo være et minimumskrav av en gaming-konsoll at den skal kunne spille spill synes jeg, Sony har litt å ta igjen for der.

 

Hahahahah nå ler jeg skakk :D

Fytti faen :D

Men jeg skvatt i begynnelsen viste ikke lyden på pcen stod på 90 volum, så hørte jeg det skriket :D :D. Dagens gullkorn takk skal du ha Erik!!! :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Haanyways, hva er folkets tanker om Bioshock 2? Har spilt meg igjennom de første nivåene nå, og selv om det er veldig mye mer actionpreget og fast-paced føler jeg meg veldig sårbar som en Big Daddy. Tåler ikke nevneverdig mye, våpnene gjør ikke så mye skade som de kunne gjort og det at de har byttet ut bildet til Andrew Ryan på lydloggene gjorde meg sinna. Opplever spillet som masete til tider, og med mindre detaljert innhold (skaper og skuffer som ikke kan gjennomsøkes) virker Rapture mindre troverdig denne gangen. Synd, men sant. Skulle også hatt mer presisjon i siktet til rivet gunen når jeg croucher og sikter inn med stikka.

 

Morsomt at vi lærer mer om navn som såvidt ble hintet på i forgjengeren, men dessverre later det (foreløpig) til at forgjengeren trekker det lengste strået.

 

Jeg liker BioShock 2 godt, og ser på det som en helt grei oppfølger, selv om det på ingen måte imponerte meg på den måten det første spillet gjorde. Har veldig lite å utsette på gameplayet; det måtte i så fall være kampene mot Big Sister, som blir nokså repetive mot slutten av enspillerdelen. Når jeg tenker meg litt om, er det dessuten merkelig at forskjellen mellom det å spille som Jack i eneren og Big Daddy i toeren, er minimal.

 

Dette blir imidlertid bare småspikk sammenlignet med spillets svakeste punkt, som i mine øyne er selve settingen, og måten utviklerne har valgt å presentere Rapture på. Om man tar de ti årene som har passert siden det første spillet i betraktning, har det skjedd overraskende lite i Rapture. Stedet kryr fortsatt av Splicers (er det noen ende på dem?), og omgivelsene er ikke stort mer falleferdige enn de var for ti år siden. Vi får oppleve et par oversvømmelser, ja, men sett vekk fra disse, har ikke Rapture forandret seg stort. Dette er utrolig synd, og gjør at BioShock 2 minner mer om en stor tilleggspakke enn en skikkelig oppfølger.

 

Handlingen og bossene er heller ikke så interessante eller troverdige som i originalen (Sander Cohen, anyone?). Noen av dem er innmari irriterende, og gir meg følelsen av at utviklernes mål har vært å portrettere dem som splitter pine gærne, men at de i prosessen har oversett troverdigheten og dybden fra det første spillet. Det er i det hele tatt veldig tydelig at BioShock 2 ikke kommer fra studioet som gav oss eneren. Men et godt skytespill, det er det.

 

Edit: Glemte quote. :)

Endret av snkupo
Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe denne, men så så jeg at de skulle ha 600,- i frakt, og det synes jeg var litt drøyt. Så da ble det intet kjøp http://www.lefdal.com/product/lyd-bilde/tv/TH103PF10EK/panasonic-103-plasmamonitor

 

Uansett, noen som gleder seg til Mega Man 10? Er ikke mange dagene igjen før det kommer. Fikk 8.5 hos IGN. Gleder meg som en unge. Musikken høres nok en gang fantastisk ut.

 

Gameplay http://www.youtube.com/watch?v=cImYt-Ce8ss&feature=PlayList&p=oj9T4zC5qR0

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

600576.jpeg

Tatt med blitz av, og har gjort en del forandringer.

 

600579.jpeg

Der er Nintendo hjørne mitt, vurderer å legge alt Nintendo inn i hyllene der med spill og lignende :D!!

Nintendo Wii Black Limited Edition, Nintendo DS Lite Silver, Gameboy Advance SP og rosa Gameboy Color "lol rosa, de hadde ikke noen andre inne en den fargen" :p

 

600582.jpeg

 

Vet det er litt brifing men men, det som er der er PS3 Slim, Pioneer forsterker, Sony Ericsson Xperia X1, Playstation Portable, Xbox 360 Elite og Xbox :p

 

600583.jpeg

Mangler litt spill men har nesten ikke plass, er PS3, Wii, 360, Xbox og Gamecube spill der :p, må nesten finne meg en ny hylle soon :p

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...