Whackedorange Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jepp sitter på den eldste modellen som har bakoverkompabilitet med ps2 spill Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gjør jeg også.<_< Hvis jeg kjøper/bytter inn 60 GB maskinen min til en Slim 120GB/250GB, mister jeg alle Trophies da? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gjør jeg også.<_< Hvis jeg kjøper/bytter inn 60 GB maskinen min til en Slim 120GB/250GB, mister jeg alle Trophies da? Nope Dem er synca opp til eposten du brukte så Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Takk for det. Det var fint. Kanskje jeg skal bytte den inn til en Slim 250 GB en gang... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Selv jeg vurderer å oppgradere til 250GB Slim når jeg har 120GB Slim Har hatt 60GB, 40GB, 80GB og nå 120GBen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvorfor ikke bare kjøpe en 500GB harddisk og stappe inn den? Mye billigere om du først skal ha samme modell. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har Gamestop en innbyttehandel som inngår disse konsollene, noen som vet det? Er det sånn at en kan bytte inn den gamle konsollen med to spill og få en Slim? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg gjorde det med min 80gb men er usikker om de har det nå... Skulle ønske man kunne oppgradere på andre konsoller med hvilket som helst HDD . Men tror 120gb skal holde litt til på begge maskinene Endret 1. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 betalte man ikke 6k for en 60 gb maskin? Synest det å bytte 60 gigen mot en slim og 2 spill virker som en helt elendig avtale. Bytt heller ut harddisken. Har 300 gig på min "fat". Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har vel hatt PS3 siden den ble lansert omtrent og allerede nå på de små årene har jeg flere spill til den, enn jeg har til PS2 som jeg har hatt i 8 år nå. Jeg har færre spill til PS2 faktisk. Siden PS3 kommer til å være i bransjen en stund til, regner jeg med at jeg får ganske mange spill til den og da er 60 GB lite plass. Ville vært smart å bytte inn da. Jeg regner ikke med at de slipper en PS3 med enda mer lagringskapasitet enn 250 GB, ikke med det første iallefall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bytt HDDen selv, så sparer dere masse penger, vanskelig er det heller ikke, og garantien brytes ikke. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Folk er tydligvis irritert over at PS3 failer ^^: http://www.youtube.com/watch?v=aimPRKfqKGw Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har virkelig ikke ord for hvor j????? bra den videoen der var. Den føk rett opp på den personlige pallen min over YouTube-klipp. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 @ Den videoen litt over her: Den skjærte i ørene mine... Den var morosom, men han var litt sånn..ewwww... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 tror jeg heller går bort og skrur på slim'en min Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jævla artig video...hehe! Lick my man tits! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Uæææ, han fyren der var både skummel, koselig og morsom på samme tid. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fant ikke han akkurat så morsom at det gjorde noe :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Haanyways, hva er folkets tanker om Bioshock 2? Har spilt meg igjennom de første nivåene nå, og selv om det er veldig mye mer actionpreget og fast-paced føler jeg meg veldig sårbar som en Big Daddy. Tåler ikke nevneverdig mye, våpnene gjør ikke så mye skade som de kunne gjort og det at de har byttet ut bildet til Andrew Ryan på lydloggene gjorde meg sinna. Opplever spillet som masete til tider, og med mindre detaljert innhold (skaper og skuffer som ikke kan gjennomsøkes) virker Rapture mindre troverdig denne gangen. Synd, men sant. Skulle også hatt mer presisjon i siktet til rivet gunen når jeg croucher og sikter inn med stikka. Morsomt at vi lærer mer om navn som såvidt ble hintet på i forgjengeren, men dessverre later det (foreløpig) til at forgjengeren trekker det lengste strået. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg