Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vel hatt PS3 siden den ble lansert omtrent og allerede nå på de små årene har jeg flere spill til den, enn jeg har til PS2 som jeg har hatt i 8 år nå. Jeg har færre spill til PS2 faktisk. Siden PS3 kommer til å være i bransjen en stund til, regner jeg med at jeg får ganske mange spill til den og da er 60 GB lite plass. Ville vært smart å bytte inn da. Jeg regner ikke med at de slipper en PS3 med enda mer lagringskapasitet enn 250 GB, ikke med det første iallefall.

Lenke til kommentar

Haanyways, hva er folkets tanker om Bioshock 2? Har spilt meg igjennom de første nivåene nå, og selv om det er veldig mye mer actionpreget og fast-paced føler jeg meg veldig sårbar som en Big Daddy. Tåler ikke nevneverdig mye, våpnene gjør ikke så mye skade som de kunne gjort og det at de har byttet ut bildet til Andrew Ryan på lydloggene gjorde meg sinna. Opplever spillet som masete til tider, og med mindre detaljert innhold (skaper og skuffer som ikke kan gjennomsøkes) virker Rapture mindre troverdig denne gangen. Synd, men sant. Skulle også hatt mer presisjon i siktet til rivet gunen når jeg croucher og sikter inn med stikka.

 

Morsomt at vi lærer mer om navn som såvidt ble hintet på i forgjengeren, men dessverre later det (foreløpig) til at forgjengeren trekker det lengste strået.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...