Jikla Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 mars måned er en dyr måned. Men det ser ut til at alle glemer at pokemon kommer i mars!!+1 I april kommer vell red dead redemption om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 mars måned er en dyr måned. Men det ser ut til at alle glemer at pokemon kommer i mars!! Fy og skam, kan ikke glemme det. Heart Gold/Soul Silver er jo det mest garanterte kjøpet i mars for min del. Hadde jeg bare kunnet velge et spill i mars så hadde det blitt Heart Gold. Sammen med en ny DS. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Rider of Reason lever opp til sitt navn. På et halvt år har jeg brukt ikke mindre enn 15 døgn(!) på Platinum, og det er bare oppvarming til heart Gold. Det blir good times, for å putte det pent. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg vet jeg at Lugia min powner Ho-oh i en episk kamp mellom meg og broren min, jeg har Silver og han har Gold, spilte mye kamper i gamle dagene på GBA SPene , og min Lugia kom seirende ut, begge var level 100 Mars blir minst 5 spill på meg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Skulle bare mangle. Regner med at din Lugia kan blizzard, hydro pump eller surf? Ho-oh må kølle på med thunder, minst, hvis den overlever! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Blir nok bare FF og GoW her i gården, har dessverre ikke tid til mer med det første. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Huff mars måned blir et pengesluk uten like. 1799,- for DSi XL, 1799,- for GoW Trilogy Edition, 699,- for FF XIII CE, og 900,- for Heart Gold og Soul Silver. Blir 5197 kr totalt. Huff og huff. Edit: Lugia og Ho-Oh er begge så "epic" at det ikke er mulig å rangere dem. Endret 28. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Neinei. Ho-Oh er sjefen. Den på samme lag som Moltres og Charizard er laget. 3*fire/flying er bare epic. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Skulle bare mangle. Regner med at din Lugia kan blizzard, hydro pump eller surf? Ho-oh må kølle på med thunder, minst, hvis den overlever! Min Lugia brukte Aeroblast 2 ganger og Ho-oh var død om, viss ikke den var død da så var det Hydro Pump som tok Ho-oh ned Husker de Pokemon-filmen jeg så der med Articuno, Zapdos, Moltres og ikke minst Lugia var i aksjon. Den heter vel dette Pokemon - Movie 2 - The Power Of One Endret 28. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Den heter vel dette Pokemon - Movie 2 - The Power Of One Rettelse, Pokémon The Movie 2000, eller Pokémon 2 Den Enes Kraft. Favorittfilmen min du snakker om der, så få fakta riktig takk. Edit: Og bare så det er sagt, den kuleste pokémonen er Lucario. Endret 28. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Husker jeg var helt hekta på den melodien i den filmen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kan den på Panfløyte jeg. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Den heter vel dette Pokemon - Movie 2 - The Power Of One Rettelse, Pokémon The Movie 2000, eller Pokémon 2 Den Enes Kraft. Favorittfilmen min du snakker om der, så få fakta riktig takk. Edit: Og bare så det er sagt, den kuleste pokémonen er Lucario. Ja men jeg tok den engelske versjonen så den er rett 100% ja . Pokemon er legendarisk!! Endret 28. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Den kuleste Pokémonen er Lucario? Ditt verktøy. De to kuleste, som alltid har vært, og alltid kommer til å forbli, er Charizard og Nidoking. Slik er det bare. Nidoking med substitute og earthquake herjet med ALT i Pokémon Stadium! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) "Forstyr ikke samspillet mellom ild, is og lyn, slik at disse titaner forårsaker ødeleggelse i den verden de lever. Selv om havet store vokter stiger opp for å kvele striden vil sangen til slutt gi tapt, og jorden bli til aske." Edit: Laland har du sett Lucario i serien eller i film nr 8? De beviser at Lucario er den kuleste. Endret 1. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Eller "lost to ash" på engelsk, som også er, *trommevirvel* navnet på hovedkarakteren! Forøvrig nevner de vel på det i den norske versjonen også. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hmm mine favoritt Pokemoner er vanskelig å skille ut, men skal prøve Hadde en sans for Electrabuzz, Zapdos, MewTwo, Gengar, Alakazam, Lugia og garantert fler. Husker disse brukte jeg å herje skikkelig mot mine motstandere Endret 1. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Den kuleste Pokémonen er Lucario? Ditt verktøy. De to kuleste, som alltid har vært, og alltid kommer til å forbli, er Charizard og Nidoking. Slik er det bare. Nidoking med substitute og earthquake herjet med ALT i Pokémon Stadium! Indeed! Charizard er badass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg