Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle bare mangle. Regner med at din Lugia kan blizzard, hydro pump eller surf? Ho-oh må kølle på med thunder, minst, hvis den overlever! :p

Min Lugia brukte Aeroblast 2 ganger og Ho-oh var død om, viss ikke den var død da så var det Hydro Pump som tok Ho-oh ned :D

 

Husker de Pokemon-filmen jeg så der med Articuno, Zapdos, Moltres og ikke minst Lugia var i aksjon. Den heter vel dette Pokemon - Movie 2 - The Power Of One :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Den heter vel dette Pokemon - Movie 2 - The Power Of One :D

Rettelse, Pokémon The Movie 2000, eller Pokémon 2 Den Enes Kraft. Favorittfilmen min du snakker om der, så få fakta riktig takk. :p

 

Edit: Og bare så det er sagt, den kuleste pokémonen er Lucario. ;)

 

Ja men jeg tok den engelske versjonen så den er rett 100% ja :p. Pokemon er legendarisk!!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

"Forstyr ikke samspillet mellom ild, is og lyn, slik at disse titaner forårsaker ødeleggelse i den verden de lever. Selv om havet store vokter stiger opp for å kvele striden vil sangen til slutt gi tapt, og jorden bli til aske."

 

Edit: Laland har du sett Lucario i serien eller i film nr 8? De beviser at Lucario er den kuleste. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Den kuleste Pokémonen er Lucario? Ditt verktøy. De to kuleste, som alltid har vært, og alltid kommer til å forbli, er Charizard og Nidoking. Slik er det bare. Nidoking med substitute og earthquake herjet med ALT i Pokémon Stadium!

 

Indeed! Charizard er badass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...