Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde blitt nervevrak av ha den stående slik. Spesielt med venner på besøk.

Hadde en kamerat som snubla over den engang og ødela oblivion:/ no fun.

hva om jeg flytter hylla ned å legger begge konsollene ned. hmhm!:o uff for en stresse lørdag

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Min ligger inne et tv bord med lukede glass dører, luftinga som er er en spalte i glasssdørene og 3 hull til ledningeri bak kant. Omformeren ligger på gulvet bak. funka siden oktober 2007 nå. bank i bordet..

Men det bli jevla varmt inni der ja..

Men og lage en konsoll som bråker så mye og samtidlig ikke tåler varme er FAIL fra ende til annen..

Lenke til kommentar

Jadda....fikk knekket 4 levler på COD5 her og havnet endelig på lvl. 65 for 3. gang. Lovet meg sjøl at denne gangen skulle eg levle ferdig M1 Carbine riflen...så fikk eg slengt i trynet at det var dobbel XP helg :rolleyes:

Blei 26 levler til tidligere i dag da...så er det påån` igjen i morra.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

En kveld/natt med Killzone 2 er epic win i mine øyner. Ser en GOTY tittel i mine øyner allerede!! Beste FPS-spill jeg har spilt ever, og jeg har spilt utallig mange FPSer oppover årene som hardcoregamer, men ingen slår KZ2.. Jeg får total innlevelse noe som jeg ikke pleier å få med andre fps-spill. Det er noe unikt bak KZ2 som med grafikken, lyden og selve gameplayet som gir meg gåsehud!!! Skulle jeg ha skrevet en anmeldelse av Killzone 2, hadde nesten ikke klart å forklare hva kongesspill Killzone 2 virkelig er!!! Tilsammen med alle modusene i Killzone 2 har jeg spilt over 40 timer på 10 dager :D. Så frelst er jeg av Killzone 2 <3!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
En kveld/natt med Killzone 2 er epic win i mine øyner. Ser en GOTY tittel i mine øyner allerede!! Beste FPS-spill jeg har spilt ever, og jeg har spilt utallig mange FPSer oppover årene som hardcoregamer, men ingen slår KZ2.. Jeg får total innlevelse noe som jeg ikke pleier å få med andre fps-spill. Det er noe unikt bak KZ2 som med grafikken, lyden og selve gameplayet som gir meg gåsehud!!! Skulle jeg ha skrevet en anmeldelse av Killzone 2, hadde nesten ikke klart å forklare hva kongesspill Killzone 2 virkelig er!!! Tilsammen med alle modusene i Killzone 2 har jeg spilt over 40 timer på 10 dager :D. Så frelst er jeg av Killzone 2 <3!!!

Herregud da mann, har du tenkt å kalle sønnen din killzone og eller? Spillet er ikke så bra... Det er ikke alene en grunn til å kjøpe ps3 ihvertfall..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...