MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 So... Console gamezzzz. Lets talk about them. Console for life. Bedre enn å alltid holde seg oppdatert på datafronten. Blir fort mye dyrere. Birger Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Soooooooooo, noen som har spilt Super Mario Bros? Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lykke til.Look at me! Jeg har høyere postcount enn Zeph. Det trodde jeg aldri jeg skulle få oppleve. Jeg får jo ikke spilt noe i dag når forumet er oppe. Uansett spilte jeg litt Gears 2 i stad. Minst halvparten av kampene spilte vi mot færre enn 4. Hva er egentlig greia med å ha høyest mulig post count? Har eg aldrig forstått. :unsure: Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva er egentlig greia med å ha høyest mulig post count? Har eg aldrig forstått. :unsure: 1337 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ganske imponerende postcount so far da, Laland. Satt du og ventet febrilsk på at forumet skullet åpne? Prøver du å si at du ikek gjorde det? BTW: Laland er vår nye postcount hore (og MindTooth da ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er ikke høyest! ..enda! Edit: nei, gutta, får vel si takk for idag. Runda 80 innlegg så er fornøyd! Får håpe Gamer stabler en god forside på bena imorra, så skal vi nok forumere mer den dag den gang! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Prøver du å si at du ikek gjorde det? BTW: Laland er vår nye postcount hore (og MindTooth da ) Nei, jeg satt faktisk og spilte på en konsoll Lånte WaW vettu, da må man ut og skyte nekulturny tyske jævler! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her kryper dem fram fra grottene (360/PS3) fanboy. :@ Jeg er spill-fanboy. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Soooooooooo, noen som har spilt Super Mario Bros? Jo, mener da det. To brødre som skal redde ei prinsesse? Birger Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror ikkje eg går for å hevde meg like godt på postcount fronten som på diskusjon.no :unsure: Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jo, mener da det. To brødre som skal redde ei prinsesse? Birger Noe slikt. Husker ikke helt settingen. Tror det var noe dop-greier. Du spiste sopp og tygde noen planter som var så sterke at du nesten pusta ild. Så spiste du mer sopp. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som faktisk har sett Super Mario Bros. (1993)? Birger Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er spill-fanboy. Å ja, vel kan du si meg hvor mange spill atari 2600 hadde her og nå? Nettopp. Sorry, for ut frustrasjonen for en som er sånn på skolen /thread Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja faktisk. Jeg kan skryte av at jeg så den i 1995, altså som niåring. Selv da merket jeg at det ikke var det helt store. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som faktisk har sett Super Mario Bros. (1993)? Birger Nei, og det er jeg glad for at jeg ikke har. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen her som spiller geometry wars 2? Hvis jeg husker er jeg rundt på topp 1000 i verden. Det er seriøst hardcore 1337. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sopp kan gjøre alt så mye morsommere. Til og med historien om en rørlegger. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som faktisk har sett Super Mario Bros. (1993)? Birger Jepp, og Nintendo bør ikkje akkurat vere stolt over å ha vert roten til slikt søppel. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sopp kan gjøre alt så mye morsommere. Til og med historien om en rørlegger. Hei, det er svært mange gode filmer som begynner med en rørlegger som bare skal "stake opp litt". Så spør han om hvor han kan putte verktøyet sitt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mirrors Edge er forbanna vanskelig! Hadde jeg ikke hatt verdens mest elskbare klistremerker på kontrollen min og ganske så nymalte vegger hadde det flydd kontroller igjennom rommet oftere enn Ari Behn dukker opp i avisene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg