Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Darksiders var kjærlighet ved første blikk for min del, når jeg så coveret og når det skled inn i xboxen min var det noe stort på gang. At ikke flere har vært borti det fatter jeg ikke, det er genialt uten like.

Du bikket meg over på ME eventyret, så tror eg skal få testet dette så kjappt muligheten ligger der tongue.gif

Bad Company 2 ja, blir fantastisk å få slengte det i boksen. Online delen står selvfølgelig i fokus, enspiller delen er bare en bonus for min del.

Og ja, eg syns BC2 gruser MW2 på flere plan. Rett og slett.

Jeg leder deg inn i lyset Mala, du burde følge!

Lenke til kommentar

Og det jeg har sett av singelplayeren til Bad Company 2 er rå teknisk grafikk, glad det går over grumsete MW2 med detaljer og lydeffekter!!!

Men når er den offisielle datoen for Bad Company 2 egentlig?

Etter BFBC 2 henter jeg FF13 og 1 eller 2 uker etter det henter jeg God Of War III, herregud for en måned jeg har i vente, og har til gode gromspill igjen å spille som UC2, Heavy Rain, God OF War 2, Demon's Souls og Mass Effect 2!!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Og det jeg har sett av singelplayeren til Bad Company 2 er rå teknisk grafikk, glad det går over grumsete MW2 med detaljer og lydeffekter!!!

Men når er den offisielle datoen for Bad Company 2 egentlig?

Etter BFBC 2 henter jeg FF13 og 1 eller 2 uker etter det henter jeg God Of War III, herregud for en måned jeg har i vente, og har til gode gromspill igjen å spille som UC2, Heavy Rain, God OF War 2, Demon's Souls og Mass Effect 2!!

Bad Company 2 kommer den 4 mars, m.a.o til torsdagen :)

Sitter forøvrig og spiller Crysis på TV om dagen med alt på maks og enda spillet begynner å bli gammelt har det uber grafikk med alt på mask seff :)

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Spiller du Crysis eller Crysis Warhead? Uansett, de spillene er overlegne når det gjelder grafikk og fysikk. Lydmessig er det ikke så dårlig heller, bare slått av Battlefield serien for min del, for der er lyden syk!

Har gått mest på Crysis men Crysis Warhead fulgte også med i pakka Maximum Edition. Merker att det er en stund siden jeg har spilt med mus og tastatur så jeg måtte gå og hente 360 kontrollen for å bruke denne :)

Så jeg tar nok og beholder en håndkontroll da ett salg av 360`en og alle spilla er nært forestående.

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Aha, I see. Men jeg synes det fortsatt er litt dumt å selge en maskin som kommer med interessante spill. Eller for min del er det egentlig ingen spill foreløpig, men Alan Wake ser greit ut og Natal kan virke som en god nok grunn for å beholde maskinen. Halo og Gears har aldri vært min greie. Man får jo ikke altfor mye for 360 i disse dager, så jeg får bare beholde den og kjøpe multiplattform til den, siden det som regel ser best ut og flyter best på 360.

Om Alan Wake blir som Too Human, da må jeg dessverre le av Remedy. Gameplayet virker ikke så særlig spennende, men spillet ser så kraftig vakkert og polert ut at jeg nesten må prøve.

Ser du spiller Heavy Rain, whacked, hva synes du? :)

Lenke til kommentar

Har spillt en del på Red Faction: Guerrilla de siste dagene. Har gjort en del oppdrag og ødelagt en god del ting og tang som tilhører EDA. Fysikken er helt fantastisk. Aldri opplevd noe lignende i et spill. Det som derimot er dumt er at det er evig med fiender. Dreper jeg en kommer det en ny en og tar plassen hans 2 sek etter og slik fortsetter det i det uendelige. Så jeg blir på en måte avbrutt fra å ødelegge og ha det gøy med å måtte drepe fiender og unngå å bli skutt. Skulle så ønske at de kunne gjort som i Far Cry 2, der du dreper en vaktpost og får være i fred, så litt senere har det kommet nye vakter. Det hadde vært mye bedre da det faktisk er utrolig artig å ødelgge bygninger, men dumt å bli avbrutt hele tiden.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Crysis Maximum Edition her om dagen eg også tongue.gif Siden det har vert så mye diskusjon rundt tittelen. Syns spillet er ganske så morro,spiller selvfølgelig på det vanskeligste for mest mulig utfordring. Var mye kløning med tastaturet i starten..hehe. Nærmer meg slutten på Crysis da, så blir det vel Warhead next (om er rekker det).

Når det er sagt, sinnsykt mange bugs i Crysis?

Mars måned er det jo kaos deluxe tongue.gif

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Mars har en syk release plan, bare se her:

4 mars Battlefield Bad Company 2 (PC-PS3-360)

5 mars Supreme Comander 2 (PC)

9 mars Final Fantasy XIII (PS3-360)

17. mars God Of War 3 (PS3)

18 mars Comand & Conquer 4 Tiberian Twillight (pc)

19 mars Metro 2033 (360 - pc) og Supreme Comander 2 kommer på 360

26 mars Resonance of Fate (ps3-360)

31 mars Tilleggspakkene til GTA IV på PS3 og PC

31 mars Blur (ps3-360-pc)

Helt syk måned når det gjelder release av spill

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Du glemte Red Steel 2 :angry: Men dette er uten tvil en sinnsyk måned, det blir fire spill på meg totalt!

Lenke til kommentar

Du glemte Just Cause 2 som kommer 26. Mars :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...