LarZen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ble så mye alvor her nå så jeg bryter litt med denne lille karen...godt med kake! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Brink så litt spennende ut. Selv om det så ut som en litt mer polert versjon av Mirrors Edge. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Darksiders var kjærlighet ved første blikk for min del, når jeg så coveret og når det skled inn i xboxen min var det noe stort på gang. At ikke flere har vært borti det fatter jeg ikke, det er genialt uten like. Du bikket meg over på ME eventyret, så tror eg skal få testet dette så kjappt muligheten ligger der Bad Company 2 ja, blir fantastisk å få slengte det i boksen. Online delen står selvfølgelig i fokus, enspiller delen er bare en bonus for min del. Og ja, eg syns BC2 gruser MW2 på flere plan. Rett og slett. Jeg leder deg inn i lyset Mala, du burde følge! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Og det jeg har sett av singelplayeren til Bad Company 2 er rå teknisk grafikk, glad det går over grumsete MW2 med detaljer og lydeffekter!!! Men når er den offisielle datoen for Bad Company 2 egentlig? Etter BFBC 2 henter jeg FF13 og 1 eller 2 uker etter det henter jeg God Of War III, herregud for en måned jeg har i vente, og har til gode gromspill igjen å spille som UC2, Heavy Rain, God OF War 2, Demon's Souls og Mass Effect 2!! Endret 27. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Bad Company 2 ser og høres rett og slett helt rått ut. Kjenner jeg blir varm innvendig når jeg ser denne videoen. Og 4. mars er vel spilldatoen her i Norge. EA er visstnok glade i å slippe spill på torsdager. http://www.youtube.com/watch?v=3j4UcYkkiiA Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Og det jeg har sett av singelplayeren til Bad Company 2 er rå teknisk grafikk, glad det går over grumsete MW2 med detaljer og lydeffekter!!! Men når er den offisielle datoen for Bad Company 2 egentlig? Etter BFBC 2 henter jeg FF13 og 1 eller 2 uker etter det henter jeg God Of War III, herregud for en måned jeg har i vente, og har til gode gromspill igjen å spille som UC2, Heavy Rain, God OF War 2, Demon's Souls og Mass Effect 2!! Bad Company 2 kommer den 4 mars, m.a.o til torsdagen Sitter forøvrig og spiller Crysis på TV om dagen med alt på maks og enda spillet begynner å bli gammelt har det uber grafikk med alt på mask seff Endret 28. februar 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Spiller du Crysis eller Crysis Warhead? Uansett, de spillene er overlegne når det gjelder grafikk og fysikk. Lydmessig er det ikke så dårlig heller, bare slått av Battlefield serien for min del, for der er lyden syk! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Spiller du Crysis eller Crysis Warhead? Uansett, de spillene er overlegne når det gjelder grafikk og fysikk. Lydmessig er det ikke så dårlig heller, bare slått av Battlefield serien for min del, for der er lyden syk! Har gått mest på Crysis men Crysis Warhead fulgte også med i pakka Maximum Edition. Merker att det er en stund siden jeg har spilt med mus og tastatur så jeg måtte gå og hente 360 kontrollen for å bruke denne Så jeg tar nok og beholder en håndkontroll da ett salg av 360`en og alle spilla er nært forestående. Endret 28. februar 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 What? Om jeg skjønte setningen riktig, så skal du selge 360en din? Var det ikke du som gledet deg til Alan Wake? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Blir ikke noen salg av 360`en før sommeren så jeg får nok med meg Alan Wake som jeg har ventet på i flere år og håper att det ikke blir en ny "Too Human" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Aha, I see. Men jeg synes det fortsatt er litt dumt å selge en maskin som kommer med interessante spill. Eller for min del er det egentlig ingen spill foreløpig, men Alan Wake ser greit ut og Natal kan virke som en god nok grunn for å beholde maskinen. Halo og Gears har aldri vært min greie. Man får jo ikke altfor mye for 360 i disse dager, så jeg får bare beholde den og kjøpe multiplattform til den, siden det som regel ser best ut og flyter best på 360. Om Alan Wake blir som Too Human, da må jeg dessverre le av Remedy. Gameplayet virker ikke så særlig spennende, men spillet ser så kraftig vakkert og polert ut at jeg nesten må prøve. Ser du spiller Heavy Rain, whacked, hva synes du? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har ikke fått spilt Heavy Rain så mye ennå, har vært mest opptatt med PC-spilling men har gode inntrykk av spillet enn så lenge selv om jeg får litt Wii vibrasjoner med tanke på kontroll-måten i spillet. Grafikken er top-notch men kommer til å bli gruset av Kratos som er like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har spillt en del på Red Faction: Guerrilla de siste dagene. Har gjort en del oppdrag og ødelagt en god del ting og tang som tilhører EDA. Fysikken er helt fantastisk. Aldri opplevd noe lignende i et spill. Det som derimot er dumt er at det er evig med fiender. Dreper jeg en kommer det en ny en og tar plassen hans 2 sek etter og slik fortsetter det i det uendelige. Så jeg blir på en måte avbrutt fra å ødelegge og ha det gøy med å måtte drepe fiender og unngå å bli skutt. Skulle så ønske at de kunne gjort som i Far Cry 2, der du dreper en vaktpost og får være i fred, så litt senere har det kommet nye vakter. Det hadde vært mye bedre da det faktisk er utrolig artig å ødelgge bygninger, men dumt å bli avbrutt hele tiden. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Kjøpte meg Crysis Maximum Edition her om dagen eg også Siden det har vert så mye diskusjon rundt tittelen. Syns spillet er ganske så morro,spiller selvfølgelig på det vanskeligste for mest mulig utfordring. Var mye kløning med tastaturet i starten..hehe. Nærmer meg slutten på Crysis da, så blir det vel Warhead next (om er rekker det). Når det er sagt, sinnsykt mange bugs i Crysis? Mars måned er det jo kaos deluxe Endret 28. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Mars har en syk release plan, bare se her: 4 mars Battlefield Bad Company 2 (PC-PS3-360) 5 mars Supreme Comander 2 (PC) 9 mars Final Fantasy XIII (PS3-360) 17. mars God Of War 3 (PS3) 18 mars Comand & Conquer 4 Tiberian Twillight (pc) 19 mars Metro 2033 (360 - pc) og Supreme Comander 2 kommer på 360 26 mars Resonance of Fate (ps3-360) 31 mars Tilleggspakkene til GTA IV på PS3 og PC 31 mars Blur (ps3-360-pc) Helt syk måned når det gjelder release av spill Endret 28. februar 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Her er mitt svar til mars måned: Death is my calling, vengeance my creed, I will wash away the past, with the blood of Olympus, CHAOS WILL RISE AGAIN!!!!! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Mars har en syk release plan, bare se her: 4 mars Battlefield Bad Company 2 (PC-PS3-360) 5 mars Supreme Comander 2 (PC) 9 mars Final Fantasy XIII (PS3-360) 17. mars God Of War 3 (PS3) 18 mars Comand & Conquer 4 Tiberian Twillight (pc) 19 mars Metro 2033 (360 - pc) og Supreme Comander 2 kommer på 360 26 mars Resonance of Fate (ps3-360) 31 mars Tilleggspakkene til GTA IV på PS3 og PC 31 mars Blur (ps3-360-pc) Helt syk måned når det gjelder release av spill Du glemte Red Steel 2 Men dette er uten tvil en sinnsyk måned, det blir fire spill på meg totalt! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Tviler på det ble glemt Utvilsomt mange bra spill på den listen, men mitt spill i Mars blir God of War 3. Resten kan vente. Endret 28. februar 2010 av bromle Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Mars har en syk release plan, bare se her: 4 mars Battlefield Bad Company 2 (PC-PS3-360) 5 mars Supreme Comander 2 (PC) 9 mars Final Fantasy XIII (PS3-360) 17. mars God Of War 3 (PS3) 18 mars Comand & Conquer 4 Tiberian Twillight (pc) 19 mars Metro 2033 (360 - pc) og Supreme Comander 2 kommer på 360 26 mars Resonance of Fate (ps3-360) 31 mars Tilleggspakkene til GTA IV på PS3 og PC 31 mars Blur (ps3-360-pc) Helt syk måned når det gjelder release av spill Du glemte Just Cause 2 som kommer 26. Mars Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sikkert mange spill jeg glemte i min kjappe oppramsing om utgivelser i mars men de to største er iallefall på lista og disse er Kratos og siste kapittel i FF sagaen. Får håpe April blir litt mere rolig slik att man kan få spilt igjennom mars måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg