nubbiz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har så sinnsykt mye å gjøre på studiet nå at jeg har ikke fått tid til anskaffelsen av Bioshock 2 ennå. HR kommer om noen dager, og sitter med et par spill som skal rundes først. Deretter kommer FFXIII og GOW3. Får prøve å klemme inn Bioshock 2 en plass :rolleyes: Av en eller annen merkelig grunn har jeg blitt hektet på MS igjen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) har et generelt dlc spørsmål (xbox360) Jeg fikk med dante's inferno in game items og jeg aktiverte disse under min gamertag, men gjennom en annen sin 360 (min var på reperasjon akkurart da), og akkurart nå finner jeg ikke den ene lappen for å laste de ned på nytt igjen på min. Hvordan fungerer dette? Vil den dlc kunne være mulig å skaffe igjen gjennom min kamerats xbox og min gamertag, eller kan jeg laste ned på nytt på min 360 med samme gamertag? Med dette, må jeg skrive koden om igjen, eller kan jeg finne det under downloads på spillet? disse DLC tingene var forresten pre-order stuff hvis det har no å si. Endret 24. februar 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Skal fungere med din gamertag, enn hvilken Xbox det er på. Husker ikke nøyaktig hvor du finner det, men det er et menyvalg som heter "purchase history" hvor du kan laste ned alt du har lastet ned tidligere gratis. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Skal fungere med din gamertag, enn hvilken Xbox det er på. Husker ikke nøyaktig hvor du finner det, men det er et menyvalg som heter "purchase history" hvor du kan laste ned alt du har lastet ned tidligere gratis. Ok, da får jeg teste dette ut i morra! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 er det verdt å jakte på alle glyphene i assassins creed 2? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 er det verdt å jakte på alle glyphene i assassins creed 2? Jeg synes det var det. De små klippene blir til en film. Du kan jo se den på nettet, men det gir en god følelse å ha klart det på egen hånd. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg synes mange av de små gåtene man må gjennom når man finner glyphene var noe av det morsomste i hele spillet. Litt mystisk gåteløsning er bare moro. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 er det verdt å jakte på alle glyphene i assassins creed 2? En må jo det for å få 100%, og hva er vel bedre en å få 100% i et spill?!! Hvis noen sier sex eller holde hånden til ditt nyfødte barn, så er du IKKE en seriøs gamer! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nei, det er ikke verdt det sett bort ifra 100%. Satte igjen med flere spørsmål etter filmen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Testet akkurat demoene av Sonic & SEGA All-Stars Racing og MX vs ATV Reflex. Sonic & SEGA All-Stars Racing var overraskende artig. Minnet mye om Mario Kart, og ser for meg at det kan være morsomt i 4-player split screen. Mulig jeg må kjøpe det. MX vs ATV Reflex var helt ok, verken mer eller mindre. Mulig det blir et kjøp når prisen havner under 200,-. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) glem det. klarte det endelig Endret 25. februar 2010 av niggle Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Den nye traileren av Super Mario Galaxy 2 ga meg gåsehud, eneren er lett opp med top 10 hos meg denne generasjonen, så oppfølgeren gleder jeg meg vanvittig mye til :D Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er detnoen som har lyst til å spille gjennom halo wars på ledgendary? Jeg skal achievement hore litt halo. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Kommer det nye Sonic på begge plattformene eller Viss det gjør det så blir det PS3 versjonen fordi da kan dele spillet og spillet blir billigere for meg, men er det spillet via Xbox Live/Playstation Store eller disk? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Sonic 4 kommer til XBLA, PSN, Wiiware og en ukjent platform. Spillet er episode-basert og kommer i første omgang til å kun være tilgjengelig i nedlastbar form. Jeg er ennå ikke helt overbevist om at det vil bli et bra spill. Den nyeste videoen fra spillet ser ikke særlig imponerende ut. Dimps har dog utviklet gode Sonic-spill tidligere, så jeg kommer ikke til å avskrive spillet før jeg har prøvd det selv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Leste akkurat på Kotaku.com at Final Fantasy XIII til X360 er på 18.3GB mens PS3 er på hele 38GB! Først og fremst stakkars alle dem med små harddisker til X360...og en må lure hva dem 19.7GB ekstra til PS3 er for noe...det er ganske så drastiskt nedkuttet på X360. Tipper det er mye cinematics som er komprimert ned av milde helvete.....det er ivertfall ingen tvil om hvilke konsoll jeg skal ha Final Fantasy XIII til. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Oida, var jo fryktelig forskjell. Gjør ikke meg stort da jeg skal ha det til PS3 av tradisjonelle grunner uansett. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Så sammenligninger av skjermbilder fra de ulike versjonene, hvor det vistes hva de ekstra gb til PS3 gjør Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Woho...ble trekt ut til å være beta tester til FirstPlay, en ny tjeneste som kommer på PSN http://www.firstplay.co.uk/ Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Videosammenligning mellom Xbox-versjonen og PS3-versjonen. Lite forskjeller syntes nå jeg. Merk; Den kan være fake. Endret 26. februar 2010 av nypis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg