Rider of Reason Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er virkelig glad for at jeg bestilte mitt eksemplar fra CDON. Fikk den i går, var uten tvil verdt de ekstra kronene å bestille derfra. Heavy Rain er et fantastisk spill, og treffer min smak perfekt. Gled dere! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du gjør ikke akkurat ventetiden kortere RoR! :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Oops...? Blir det bedre hvis jeg sier at det var et forferdelig dårlig spill? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Damn you RR!!! Skal kjøre til Kongsberg imorra å hente min CE av Heavy Rain..... :) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Oops...? Blir det bedre hvis jeg sier at det var et forferdelig dårlig spill? Så lenge du tar det tilbake når spillet ankommer postkassen min Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 et lite dumt spørsmål. Jeg ga min 360 til elkjøp slik at de kunne sende den for meg (ble no tull med UPS derfor kunne jeg ikke sende gjennom de) og nå står det på xbox.com at den har blitt sendt tilbake, deretter fulgte jeg en lenke som førte meg til UPS, der sto leveringsdatoen er 24.2, det jeg ikke er sikker på er om den kommer til meg eller elkjøp, noen som har peiling? sto at den var i Oslo 23.2, så regner med den kommer i morra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Spilt Brutal Legend en stund nå og kom til strategi delen i spillet nå....for en gigantisk skuffelse Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ditto! Ikke bare kom det som en vannvittig overraskelse, strategidelen, men den er også veldig tungvindt. En turnoff uten like. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Likte strategidelen jeg - de to første gangene. Etter det ble det bare som en stor feit kladd lagt på i siste liten for å skape litt variasjon Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du mener de to første kampene? Er med på den. Da ble man holdt i hånden og det var relativt simpelt, men etterhvert som det ble større og større med mindre oversikt og mer forvirring enn moro orket jeg ikke spille mer. Synd, for historien, humoren, skriptet og gameplayet ellers er herlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du mener de to første kampene? Er med på den. Da ble man holdt i hånden og det var relativt simpelt, men etterhvert som det ble større og større med mindre oversikt og mer forvirring enn moro orket jeg ikke spille mer. Synd, for historien, humoren, skriptet og gameplayet ellers er herlig. Akkurat det samme som for meg da...utrolig synd for som du sier så er humoren og historien skikkelig artig. Helt utrolig at dem regelrett ødlagte spillet på den måten der. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hadde samme problemet med Brutal Legend. Brukte sikkert 90% av tida på å cruise rundt å gjere side missions og finne dragar etc. Utsatte story-delen så lenge som mulig, var heilt for jævlig kjedelig og frustrerande. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 jeg lånte spillet av en kompis og spilte til der eddy skal rekrutere de headbangerne.Synes spillet var veldig kjedelig for min smak,men grei humor da. Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Gikk også veldig fort lei spillet, men ideen var god! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 jeg gikk lei før demoen var over jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Winterbottom på Xbox Live Arcade (vet ikke om det er til PS3 eller PC) må være noe av det mest sjarmerende jeg har spilt. Minner i en stor grad om Braid. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen som vet om Winterbottom kommer til PSN? Har fulgt med spillet en god stund, men vil helst slippe å ta toget i flere timer for å hente Xboxen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Misadventures_of_P.B._Winterbottom Ser ut som om det bare er på Xbox. Sjarm, spillbarhet, glimrende banebygging og pai som spillets mål oppsummerer det ganske fint. Burde kanskje nevne at jeg bare har prøvd trial-versjonen, men kommer til å kjøpe det rimelig snart. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Da får jeg dra å hente Xboxen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Glemte å hente Bioschock 2 på veien hjem i dag. Typisk nok kom jeg på det rett etter å ha satt foten utafor bussen. Jaja, får ta en tur ut igjen. DLC til Borderlands er jo også ute i dag og jeg lurer på om jeg ikke skal teste ut Winterbottom også. Hørtes festlig ut. - Lakus out. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg