snkupo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Enig der, Dante's Inferno ville definitivt hatt godt at litt mer utfordring i form av gåter av ymse slag. En balanse mellom kamp og gåteløsning alá Darksiders ville passet ypperlig inn her, med nøtter som ikke nødvendigvis trenger være utrolig vanskelige, men som man faktisk må igjennom for å komme seg videre. Jeg mener dessuten spenning og tempo er alfa og omega når kamp står så sentralt som her, men på dette området leverer Dante's Inferno niks og nada. Sett vekk fra bosskampene, synes jeg basketakene grenser til det direkte kjedelige; angrepene Dante lærer er ofte treige å utføre, og for å være effektiv må man benytte de samme triksene gjentatte ganger, helt til man er lut lei. Det jeg finner mest interessant og oppslukende i Dante’s Inferno, er faktisk mellomsekvensene. De er godt animerte, gir Dante en personlighet, og er snacks for den som liker handling. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tenk om dem hadde laget en film basert på Dantes Inferno...ikke en tegnefilm som også er ute men en skikkelig film. Damn det hadde vært noe.....lov å krysse fingrene. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Film av spill blir sjeldent bra, men hvorfor ikke Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vell nå er det jo kommet en del filmer om reisen til helvete (Dantes Inferno) Dantes Inferno (2007) Dantes Inferno (1935) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Film av spill blir sjeldent bra, men hvorfor ikke Det vil jo strengt tatt ikke bli film av spill, men film av bok, da Dantes Inferno er basert på Den guddommelige komedie av Dante Alighieri. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Noe som kunne vært interresant er at hvis de gjorde DI til et slags horror action spill Jeg personlig elsker konseptet og bare det gjør at av og til "glemmer" spillets tydelige feil Zealot burde vært lettere, classic er jo skummelt lett. tørr ikke å teste ut infernal Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Rundet Klonoa til wii i dag. Har også spillt igjennom det på Playstation 1. Slutten gjør meg alltid trist :< Skulle ønske de lagde Klonoa 3. Endret 19. februar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 vil bare nevne at Clive Barkers Jericho er et verdens dårligiste spill! aldri kjøp det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 I dag dukket det opp en gledelig pakke. Scene it?[bokx office smash], Lips, Gears of War 2, Kung Fu Panda, Lego Indiana Jones, Lego Batman og Pure lå alle i en eske - til 500,-. Flinke PS.no! Nå tror jeg jeg har hele "party line-upen" til Microsoft. You're in the Movies, Lips og nå Scene it?. Har "selvfølgelig" Guitar Hero og Rock Band attpåtil. Jeg liker ikke engang partyspill.. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Laland, det kommer nok en anledning der du kan ta frem spillene Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Film av spill blir sjeldent bra, men hvorfor ikke Det vil jo strengt tatt ikke bli film av spill, men film av bok, da Dantes Inferno er basert på Den guddommelige komedie av Dante Alighieri. Det vil da strengt tatt bli film av et spill, da manuset og screenplayet vil være basert på Viscerals tolkning av Den Guddommelige Komedie snarere enn boken i seg selv Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Laland, det kommer nok en anledning der du kan ta frem spillene Nå som det er ferie og greier vil jeg tippe det, ja. Lips har vært en slager før - det samme med Rock Band. Tror ikke vi gidder å prøve oss på You're in the Movies, men Scene it? kan være morsomt inntil Lips blir kongen på haugen. Har klart å blåse altfor mange kroner på DLC påvirket av "godt humør". Edit: tror forresten jeg må skaffe meg en ny plass å ha spill.. Er for mange for min nåværende hylle nå. :-/ Endret 19. februar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det vil da strengt tatt bli film av et spill, da manuset og screenplayet vil være basert på Viscerals tolkning av Den Guddommelige Komedie snarere enn boken i seg selv Nei, det vil det ikke. Jeg nekter! Men en tolkning av en tolkning, kan bli spennende å se hvor mye av grunnelementene som kommer med i den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Rundet Klonoa til wii i dag. Har også spillt igjennom det på Playstation 1. Slutten gjør meg alltid trist :< Skulle ønske de lagde Klonoa 3. Jeg rundet det for første gang på Wii for noen måneder siden. Et koselig og sjarmerende spill, men skulle gjerne sett at det varte litt lengre. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 For de som bor i bergen så selger de spill til 25kr på expert i fana. Jeg tror i dag var siste dagen med det tilbudet så anbefaler folk å storme expert. De er åpen til 20:00 dvs 1 time til. Jeg kjøpte selv 5 spill der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Så du om de hadde Tropico 3 til Xbox der? Er blitt helt mo i knærne av det spillet i det siste. Har spilt demoen i timesvis og kan ikke vente på å få fatt i fullversjonen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Første episode av The Tester ligger ute på US PSN nå...var helt ok og skal bli spennende å se mer av dette Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ser ut som at de er på vei til å ta en god serie bakfra (see what I did there?): http://www.giantbomb.com/prison-break-meet-tom-paxton/17-2051/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg velger å legge all tvil til side. Jeg har så veldig, veldig lyst til at spillet skal bli bra at jeg håper det blir tilfelle. Innbiller meg at det kommer til å bli slaktet, etterfulgt av dårlige salg, men jeg kommer absolutt til å kjøpe det en eller annen dag. Om det blir launch eller i billigkassa vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er det egentlig mulig å ta den serien mer bakfra enn det den allerede har gjort selv? I likhet med veldig mange nyere serier (LOST, Heroes, Dexter osv) synes jeg Prison Break har rotet seg så kraftig bort at det kunne blitt gitt et nytt navn, ny beskrivelse og nye skuespillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg