nubbiz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Swiiit Djiiizes :o Er det fruen som betaler regningene og resten av utgiftene i huset eller? Du skal ha respekt for den samlingen der! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det der var rett og slett en helt fantastisk samling _LarZen_. Og så stilrent og pent også. Har faktisk de samme hyllene, bare i sort. Passer utrolig godt til spill og filmer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Takker så meget folkens Men når det kommer til spill så er det blitt en forbannelse...bare den mnd her så er det White Knight Chronicles,Aliens vs Predator OG Heavy Rain som kommer. Tror det er blitt slik hamstring pga når jeg var yngre så hadde jeg jo aldri penger til spill og filmer...så det var å spare i lang tid før en fikk 1 spill. Så nå idag...kjøper jeg alt av spill som virker bra...lol...ikke bra! Bra jeg har en tolmodig dame EDIT: Hyllene får en kjøpt til under 200kr på Ikea om noen lurte.. Endret 15. februar 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 EDIT: Hyllene får en kjøpt til under 200kr på Ikea om noen lurte.. Lurer heller på hva du har lagt ut for alle spillene og filmene Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 hehe, er bare begynne å regne det.. si ett snitt på 500 spenn pr spill... heldigvis er jeg i sammen situasjon som larsen, bruker masse spenn på spill for når man var yngre måtte man virkelig være kresen men dette resulterer også i att jeg ikke fullfører mange av spillene som jeg kjøper inn. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Siste bossen i HS må vere noe av det mest ubrukelig eg har vert med på, gidd å gå i slow-mo EDIT: Heavenly Sword er fullført, hadde sikkert 1 mm med helse igjen før nådestøtet på siste bossen. RETT før eg dreit regelrett i buksa av nesten sinne og nesten glede Så endte det opp med glede Endret 16. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Siste bossen i HS må vere noe av det mest ubrukelig eg har vert med på, gidd å gå i slow-mo EDIT: Heavenly Sword er fullført, hadde sikkert 1 mm med helse igjen før nådestøtet på siste bossen. RETT før eg dreit regelrett i buksa av nesten sinne og nesten glede Så endte det opp med glede Den bossen er helt forjæ.... Tror den er den vanskeligste sistebossen noensinne i et spill for min del. En kontroll ble desverre ødelagt pga den kampen Endret 16. februar 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Enig der, lenge siden jeg har spilt det, men kampen sitter godt i minne. Noen her som har et forslag til en decent tv benk. Må ha plass til 3 konsoller og en forsterker. Har scanna masse møbel butikker og Ikea:p men intet sålangt, akkurat nå står ps3en på gulvet og Wiien i et skap som jeg pleide å ha spilla i. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ohh, slenger meg på den. Per nå bruker jeg et stuebord som tv-bord, som forsåvidt funker, men det er så vannvittig dypt. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Selv hadde jeg denne her http://www.bohus.no/Stue/Oppbevaring/Seksjoner/omega-reol/ men etter att jeg skaffet meg en ny tv som henger på veggen i ett annet rom kjøpte jeg men bare en reol som denne hvor jeg har ps3 og 360 ståendes på sammen med spillsamligna Endret 16. februar 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Spillverket.no gav Heavy Rain det glatte lag. Er tydeligvis et elsk/hat spill. Spennende å se om diskusjonstråden når Uncharted proposjoner. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Åh, spillverket må jo bare være korrupt! Sarkasme til side, så tror jeg også at det er et slags elsk/hat-spill. Ikke kjøpt et nytt spill på et par måneder, men har virkelig sett frem til Heavy Rain, så forhåpentligvis havner jeg på elsk-siden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er vel ikke mye elsk/hat når et spill får 6? Det er jo rett ved midten av skalaen. Hat er vel.. 3 og ned, elsk 8 og opp. Eller har jeg missforstått karaktersystemet? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Tja, er vel mer det at en 6'er blir regnet som rimelig dårlig for et spill som mange har forventet helt der oppe.Men jeg skjønner hva du mener, og er enig i at en 6'er i utgangspunktet ikke er en dårlig karakter. Endret 16. februar 2010 av djing0 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 7 er den nye midt på treet, dog det burde være 5, og 6 er horribelt,virker det som ihvertfall. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 46" min står på en kjøkkenstol Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Spiller det egentlig så mye hva ett spill får i karakter, er jo bare ett tall og ikke altfor mye å henge seg oppi så lenge du liker spillet er vell bare å gi regelrett blaffen i hva andre syntes eller er det viktig for deg att andre liker det du selv liker Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er det virkelig mange som bryr seg om hva spill får i karakter? Virker bare som det er for å ha noe å diskutere, jeg pleier å kommentere å si at jeg for eksempel ikke er enig, og argumentere for det, så blir det en diskusjon. Men har aldri å droppet å kjøpe spill jeg har hatt lyst på på grunn av dårlige anmeldelser. Som for eksempel, Alan Wake, om det får dårlig så kommer jeg nok fortsatt til å kjøpe det. Samme gjelder Heavy Rain, som jeg forhåndsbestilte lenge før anmeldelsene, og jeg trekker meg ikke etter anmeldelsene. Det er en karakter gitt av en person, som har sine subjektive meninger (ja, det går ikke ann å være objektiv) om et spill, om anmelderen klarer å påvirke noen, så vil jeg nesten kalle de som bli påvirket for "ikke-gamere". Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 46" min står på en kjøkkenstol Lenge leve studentlivet Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 46" min står på en kjøkkenstol Lenge leve studentlivet Du traff ganske så nøyaktig der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg