Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm opplever det samme med Lost Odyssey som jeg opplevde med Bioshock. Spillet fryser en del og jeg må restarte konsollen osv, men skjer bare på de 2 spillene, Alt det andre går som klokkeverk, snåle greier.

Noen som tror Xboxen kan være på vei til å bli ødelagt?

Begynner nesten å lure på om den står for tett på ps3en og at det blir for varmt der inne.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Er jo snålt, for det hendte i mass effect at den kunne fryse til av og til, men det var etter kanskje 6 timers spilling. Men i lost odyssey så er det hver halvtime til time, og i bioshock var det hver gang man skulle bytte sone, tok meg jo 2 dager å komme forbi loading screenet inn til andrew ryan:S så vet ikke helt hva som skjer.

Lenke til kommentar

LO har uansett godt av å bli installert til HDD. Det kutter ned all den umåtelige battle loadingen til det halve skal vi tro internett. Ser ikkje noe galt i slik du har plasser konsollene, bra med luft rundt begge konsollene ihvertfall. Så lenge du ikkje fyrer opp PS3`en din samtidig går skal det der går heilt fint :p

Lenke til kommentar
Installert til harddisk? Når jeg spilte Bioshock og Mass Effect var det før muligheten for å installere kom - vet ikke om det påvirker det.

Prøvde å innstallere Bioshock ja, hjalp ikke, sletta også Cachen, funka ikke da heller, men men det gikk til slutt.

Innstallerer LO og ser hva som skjer, har heldigvis 120gb harddrive på 360'en

takker for hjelp ihvertfall.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...