Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke strømfyren nei. GTA + superkrefter + slice = PT. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Nei det var jo det eg sa Men hva heiter det andre spiller på PS3, strømfyren altså? Irriterer meg litt å ikkje komme på det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Inferno eller noe tror jeg. Endret 6. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Infamous var det! Det var godt å komme på B) Akk ja, så nærmer vinterferien seg over for denne gangen også. Blir siste ordinære vinterferie for meg dette her faktisk Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Andre verdenskrig = Company of Heroes Men det ikke på konsoll. <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Nettopp, det er ikke på konsoll, og min PC er fubar. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hmm opplever det samme med Lost Odyssey som jeg opplevde med Bioshock. Spillet fryser en del og jeg må restarte konsollen osv, men skjer bare på de 2 spillene, Alt det andre går som klokkeverk, snåle greier. Noen som tror Xboxen kan være på vei til å bli ødelagt? Begynner nesten å lure på om den står for tett på ps3en og at det blir for varmt der inne. Endret 7. mars 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Står xboxen inne i et skap? Det er ikke lurt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) kan ta et bilde, så kan dere se. Endret 7. mars 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Plasser den i kjøpeskapet å se om ting blir bedre Boxen burde vel strengt tatt stå så åpent som mulig, men jeg har hatt den i et rimelig lukket TV-bord, gikk helt greit da, eller var det da jeg fikk RROD? Det husker jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Optimale stillingen er vannrett og at den står helt åpent. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 hehe bildet er lagt til den forrige posten min. så får dere se Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Horisontalt? Det kan da ikke være rett. Står den vertikalt er det mindre kontaktflate og mer rom til luft. Kan ikke skjønne annet enn at det er den optimale stillingen. Og til bilde. Det der så da langt fra galt ut. Tviler på at varme er problemet. Var jo god plass på alle sider. Endret 7. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Husker at jeg har lest at det gjør at varmen stiger til tops, og da blir det ikke like bra ventilasjon. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jaja, da må det være et eller annet galt med boxen, får teste å spille den spill og se hvordan den reagerer, om den fryser osv. gjør vanligvis ikke det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Min ligger vannrett innenfor relativt dårlige ventilasjonsmuligheter, og jeg liker å ha det varmt på rommet og kan ikke si jeg har merket nevneverdig med frysing. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Er jo snålt, for det hendte i mass effect at den kunne fryse til av og til, men det var etter kanskje 6 timers spilling. Men i lost odyssey så er det hver halvtime til time, og i bioshock var det hver gang man skulle bytte sone, tok meg jo 2 dager å komme forbi loading screenet inn til andrew ryan:S så vet ikke helt hva som skjer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Installert til harddisk? Når jeg spilte Bioshock og Mass Effect var det før muligheten for å installere kom - vet ikke om det påvirker det. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 LO har uansett godt av å bli installert til HDD. Det kutter ned all den umåtelige battle loadingen til det halve skal vi tro internett. Ser ikkje noe galt i slik du har plasser konsollene, bra med luft rundt begge konsollene ihvertfall. Så lenge du ikkje fyrer opp PS3`en din samtidig går skal det der går heilt fint Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Installert til harddisk? Når jeg spilte Bioshock og Mass Effect var det før muligheten for å installere kom - vet ikke om det påvirker det. Prøvde å innstallere Bioshock ja, hjalp ikke, sletta også Cachen, funka ikke da heller, men men det gikk til slutt. Innstallerer LO og ser hva som skjer, har heldigvis 120gb harddrive på 360'en takker for hjelp ihvertfall. Endret 7. mars 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg