Crazy Joe Davola Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tok den bossen nå isted. Virket som en helt standard boss synes jeg. Ikke noe vanskelig egentlig. Men det var en bosskamp som var helt idiotisk og som jeg slet mye med, nemlig den mot den sværmen med insekter som du må lure inn i disse elektro-tingene og så skyte dem der. Den var utrolig irriterendes. Kunne godt klart meg uten den ja. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Haha, pløyer du igjennom spill hylla eller? Virker som du har mye gammelt av der som ikke er ferdig spilt. Jepp, tok meg i skinnet i romjula og bestemte meg for å fullføre mye av det gamle. Impuls kjøpene hopet seg opp og samvittigheten sprakk etterhvert Gjelder å få unna mest mulig før Mars måned er i gang.... @ nouse4aname: Ja det blei litt banning under den "kampen" der ja...irriterende greier rett og slett hehe. Endret 15. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fysj for noen poeng/trophy horer dere er . Skulle jeg ha spilt igjennom alt jeg hadde før jeg hadde kjøpt noe nytt så hadde jeg spart mye penger i år . Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Haha Trophy og GS driter eg så langt i, dette er kun få å faktisk få valuta for pengene eg har brukt og klarne samvittigheten. Tidligere har eg rett og slett slitt med motivasjonen min når eg satt meg ned får å spille single player. Har fått ett boost i det siste, og tenker meg å unytte det så lenge eg har mulighetene til det Føles utrolig godt å fullføre spillene gittt. Endret 15. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Føles utrolig godt å fullføre spillene gittt. Indeed! Selv om jeg er ei lita trophytøs selv :rolleyes: Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Driver å jobber meg igjennom endel spill selv for tiden, men å jage etter trophies orker jeg bare ikke...ferdig med 5 av 42 PS3 spill. Så jeg har faen meg litt å jobbe med....galskapen lenge leve! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Holy Shait! 42 PS3 spill? Hadde vært interessant å sett hvilke spill det er? And why? :o Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Herre... Og jeg som synes jeg har mange..(29) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det noen norske nettbutikker som som selger splinter cell collector edition? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Alle som har Xbox 360 og lyst på 7 spill veldig billig, ta en titt her! http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=175781&model= Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Holy Shait! 42 PS3 spill? Hadde vært interessant å sett hvilke spill det er? And why? Fått nytt lite kamera å leke med så nå filmer jeg alt mulig tull...her er The Wall of shame...haha Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kjenner jeg blir ekstremt misunnelig her Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 @Larzen: Respekt for Lotro og dvd/blu-ray/spill samlingen din. Føler at jeg må ta å filme min samling snart, men den er ganske underlegen din samling pga jeg har en god del hjemme hos min far :/ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva er de boksene som står øverst i de 4 første hyllene fra venstre? Noen gang telt over hvor mange spill og filmer du har? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Herlig samling du har der Larzen, likte veldig godt hvordan du hadde organisert hylla. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva er de boksene som står øverst i de 4 første hyllene fra venstre? Noen gang telt over hvor mange spill og filmer du har? Det er Stargate bokser, dem var store som det før dem forandret designet..til min store ergelse. Telle alt sammens? Nei huff det tørr jeg ikke...har en stor eske og en søpplesekk med gammle spill ståendes også. Har ikke plass!!! Gleder meg til jeg finner en større leilighet så jeg kan få alt opp i hyller osv.. Herlig samling du har der Larzen, likte veldig godt hvordan du hadde organisert hylla. Takker, det er flere år med galskap i dem hyllene der slik. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har telt opp alle mine filmer og skrevet alle titlene inn i et Excel dokument. ^_^ De fleste spillene mine har jeg styr på via IGN kontoen min. Jeg gleder meg til jeg kan få flytte og få satt alt sammen i system i hyller. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jøss _LarZen_, du har litt å henge fingrene i der ja Likte svært godt den hylla der altså, skulle virkelig hatt en slik. Endret 15. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Wow LarZen, det var en imponerende samling for å si det mildt. Og så ryddig og organsert, hvordan klarer du det? Klarer aldri å opprettholde orden i samlingen min mer en et par dager. Endret 15. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Å herre.....var jo ett lite slag i siden mot Genji i Heavenly Sword også gitt Kai: Maybe I`ll hit the weak spot, for MASSIVE damage! *sikte med arbrøstet mot skrittet* B) Tidløst utsagn det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg