JoanTheMan Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sikker på at du ikke drømte Mala ? Høres fantastisk ut Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sikker på at du ikke drømte Mala ? Høres fantastisk ut I dag er det en drøm, men frem til september i fjor var det virkelighet i 1.5 år ca Btw. lang tid tar det ca å runde Resistance 2 ? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tror selve singelplayeren tar 10 timer etter hvordan du spiller Dæven jeg gleder meg til Heavy Rain, God Of War III og Final Fantasy XIII, alle til PS3 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 2009 var ett elending spillår for mitt vedkommende, bare to spill som egentlig var bra som kom ut og begge er eksklusiver for hver sin konsoll. Demon Souls og Forza 3. Heldigvis så ser 2010 ut til å bli ett mye bedre spillår men det skal jaggu ikke så mye til For min del føyer Uncharted 2 seg inn i listen også Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Tror selve singelplayeren tar 10 timer etter hvordan du spiller Dæven jeg gleder meg til Heavy Rain, God Of War III og Final Fantasy XIII, alle til PS3 Hmm, har spillt en god del timer føler eg! Kan neppe vere meir enn 2 "levler" igjen Føles faen meg godt å få unna titlene på løpende bånd folkens, samvittigheten men letter sakte men sikkert I morra skal eg innom Gamestop og forhåndsbestiller God of War 3 og Bad Company 2. Så er det ute av verden ^^ Endret 11. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 megaman 10 har fått release dato! WiiWare: March 1st PSN: March 11th XBLA: March 31st Håper på at det blir like bra som 9eren Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvorfor kan det ikke lanseres samtidig på alle konsollene? Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Da gjennstår det kun en uke til Ace Attorney Investigations slippes ut i Europa, og jeg greier knapt å vente lenger. Skulle nesten ønsket budde i Amerika som får det ut om 4 dager. Har gledet meg i sikkert et år på at det skal komme ut i Europa og kan knapt vente. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hadde glemt hvor jeg hadde stoppet i lost oddysey når xboxen gikk fyken, og nå skal jeg aldri spille igjen, hater hater hater stedet jeg er stuck. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har vi ingen tråder hvor vi kan dele screenshots? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har vi ingen tråder hvor vi kan dele screenshots? Ikke sånn generelt fra alle spill, men jeg tror det finnes en tråd spesifikt for screenshots fra WoW. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Vi har noe en Visuelt skryt og morro underkategori på Spilldelen av forumet, så det er jo bare å mekke en tråd hvis du føler for det Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Vi har noe en Visuelt skryt og morro underkategori på Spilldelen av forumet, så det er jo bare å mekke en tråd hvis du føler for det Done and done. Link Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Der var Resistance 2 fullført, kom seg bra på slutten her Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 jeg har faktisk sett på ol idag.. Deilig at det er i hd ihvertfall B) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Der var Resistance 2 fullført, kom seg bra på slutten her Har akkurat kommet til siste brettet selv Synes enkelte områder er ganske vanskelige, selv på easy. Men er ellers fornøyd med spillet. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Huff...så var det Heavenly Sword sin tur...herregud så eg hater Whiptail kampen...det so var grunnen til at eg la fra meg spillet forrige gang ja. Hjelper jo lite med ubrukelig lastetider før kampen også hoho. EDIT: And down the f*cking bitch goes ^^ Endret 15. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Haha, pløyer du igjennom spill hylla eller? Virker som du har mye gammelt av der som ikke er ferdig spilt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg er lite sikker på når Elkjøp presterer å levere Bioshock 2, som jeg forhåndsbestilte for en drøy månede siden, så jeg ploger igjennom forgjengeren på det vanskeligste for å plukke opp det jeg mangler av achievements. Greia er det at jeg er ikke ferdig med Brütal Legend (ble tatt på sengen av RTS-elementene) og såvidt i gang med Dead Space. Snart kommer Lost Odyssey, AvP og Heavy Rain også. Vi har valgt en hobby som krever dedikering. Jeg er stolt på våres vegne. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Der var Resistance 2 fullført, kom seg bra på slutten her Snakker om at spillet kommer seg på slutten, hva tror folk om den siste bossen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg