Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er det ingen som vet da utviklerne ikke har vist noe annet enn mer eller mindre intetsigende trailere. Men man spiller som en badass bamse. Awesome. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Litt interessant. Litt spent på å se mer av det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ut i fra det lille der, så er jeg sikker på at det er et spill jeg kommer til å elske! Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Så relativt tøft ut B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Konseptet er ikke annet enn veldig, veldig interessant, men trailerne skuffer i forhold til konseptet. Håper spillet blir mer som det jeg håper på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har du sett denne traileren da, laland? ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Den der gjorde meg bare trist... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oh my.. Nå ble jeg hakket mer tent. Tror jeg så starten en gang, men fikk av en eller annen grunn ikke med meg lydene av henrettelsen. Rått og brutalt, slik vi liker det. Det kan jeg digge! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hahahhahahahahaha, genial trailer mildt sagt. Virker som et herlig absurd spill. Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dette må jo kjøpes Har det blitt røpet noen release- dato? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fikk plukket opp igjen Resistance 2 i dag, enda ett spill som har ligget på vent. Ganske middelmådige greier egentlig, glad eg kjøpte det brukt til en rimelig pris på Gamestop i sommer Fikk jo 1`ern med PS3 i sin tid, så det er på sin plass å fullføre dette også enig.. Resistance 1, 2 og killzone 2 er alle hypede ps3 som mildt sagt skuffer.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ikke så enig at PS3 spill skuffer, omtrent alle spillene på 360 skuffer for meg innen teknologi og underlegenhet i gameplay, bare Gears Of War 1 og Mass Effect 2 så er noe for meg på 360en.. Resten kunne dritet seg på leggen. Nå skal jeg se hva jeg får imot meg siden 360 fans kan legge ut hva dem vil negativt mot PS3 osv... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg skrev om resistance 1 og 2 og killzone 2. jeg vet at du av en eller annen merkelig grunn liker killzone 2. men synes du ærlig talt resistance er bra?? Er ikke så rart du ikke liker xbox 360 ekslusivene, for de må jo være dobbelt så bra som ps3spillene for at du skal like de.. F.eks, hva liker du ikke med Left 4 dead 2? (nei, hvorfor gidder jeg å diskutere med deg...) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Som sagt har jeg testet Left For Dead 2, er ikke glad i coop og litt utdatert Source engine som kjører spillet. Har sett spillet på min Elite og det ser nesten ikke bedre ut en Counter Strike Source.. Har begynt å merke at FPS sjangeren generelt begynner å bli tråkigt... Resistance 1 i mine øyne er mye dårligere en Resistance 2. Mens Killzone 2 er mye bedre en R1/2, har trossalt over 140 timer online i Killzone 2 og ca 30 timer i singelplayeren med platinum i boks så ja jeg elsker Killzone 2, her må man ihvertfall sikte godt inn for å drepe og det liker jeg!! Endret 10. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Som sagt har jeg testet Left For Dead 2, er ikke glad i coop og litt utdatert Source engine som kjører spillet. Har sett spillet på min Elite og det ser nesten ikke bedre ut en Counter Strike Source. ok, så du innrømmer at du er en grafikkhore som ikke bryr deg om så mye annet? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Som sagt har jeg testet Left For Dead 2, er ikke glad i coop og litt utdatert Source engine som kjører spillet. Har sett spillet på min Elite og det ser nesten ikke bedre ut en Counter Strike Source. ok, så du innrømmer at du er en grafikkhore som ikke bryr deg om så mye annet? Gameplayet er heller ikke så bra som jeg ville hatt det, da er Dead Rising bedre men kan vel ikke sammenligne de to... Har også hørt at viss du spiller Left 4 Dead 2 alene er vel ikke noe å samle på.. Mhm grafikkhore jeg haha da skulle jeg ikke hatt noen konsoller, da skulle jeg holdt meg til pc. Den var dagens! Endret 10. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 siden vi er igang. hva er galt med lost odyssey, shadow complex og fable 2? (skal gi meg nå B) ) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Spilt 2 av de, de er bra men ikke det jeg hadde forventa. Lost Odyssey datt litt vekk hos meg mens Fable 2 var ganske så bra. Men jeg skal begynne å drøye spill jeg er usikker på Shadow Complex ser litt artig ut, det ble jo årets spill på 360 konsollen, husker ikke siden som sa det, og det sier sitt hvor labert det var i 2009 for 360 sin del, det kan du være enig i Endret 10. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) 2009 var ett elending spillår for mitt vedkommende, bare to spill som egentlig var bra som kom ut og begge er eksklusiver for hver sin konsoll. Demon Souls og Forza 3. Heldigvis så ser 2010 ut til å bli ett mye bedre spillår men det skal jaggu ikke så mye til Endret 11. februar 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) 2009 var preget mye av kjøp av eldre titler faktisk, som eg først no begynner å komme meg igjennom... Ellers var 09 lagt til rette for utrolig mange herlige online/split-screen opplevelser i den på folke munne såkalte gaming-huset eg bodde i. Heilt utrolig kor mye ustyrlig morro det var altså Med 3 HDTV`er, 3 xbox 360`er og 1 PS3 + ett lass med eldre generasjoner var det duket for gaming til alle døgnets tider,bokstavelig talt. Good times Endret 11. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg