Toman18 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Der fikk jeg bestilt Final Fantasy XIII (PS3) og God Of War III (PS3) Collector's Edition eller? Tok standard men det følger med en Final Fantasy XIII kalender siden jeg har forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Ble collectors edition PS3 for mitt vedkommende når det gjelder FFXIII, valget falt på PS3 utgaven av spillet siden jeg er så lat att jeg ikke gidder diskbytte Endret 9. februar 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Blir PS3 versjonen her også, rett og slett på grunn av nostalgien Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tok standard men det følger med en Final Fantasy XIII kalender siden jeg har forhåndsbestilt En kalender faktisk, hvilken butikk var det som hadde det tilbudet? Var vel for å korte ned ventetiden kanskje. Ble CE av FF XIII for min del. Når det kommer til God of War III så vurderte jeg Ultimate Trillogy Edition, men må vurdere om jeg har råd når det kommer så langt. Mars blir fryktelig dyr for min del med både FF XIII, DSi XL og Pokemon HeartGold/SoulSilver og diverse andre ting. Sukk, hvorfor må alt koste så mye? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gamestop har kalendere. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ble CE av FF XIII for min del. Når det kommer til God of War III så vurderte jeg Ultimate Trillogy Edition, men må vurdere om jeg har råd når det kommer så langt. Mars blir fryktelig dyr for min del med både FF XIII, DSi XL og Pokemon HeartGold/SoulSilver og diverse andre ting. Sukk, hvorfor må alt koste så mye? Har selv bestilt meg GoW Trilogy Edition på cdon.com. Men da kostet den 1499,- tror jeg. Og den er nå fjernet og erstattet av den til 1799.-. Håper bare ikke de roter slik at jeg ikke får Trilogy Edition, for den har jeg virkelig lyst på! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva er forskjellen på de to? Er det bedre kvalitet på den til 1799 kanskje? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vet ikke. Det var de samme tingene som fulgte med i begge to ivertfall. Så hvorfor de fjernet den billigste fra nettbutikken og erstattet den med den dyrere vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Den som er der nå kommer med GoW I & II i HD på en BD-disc, kan det være det, eller var det også på den andre? Edit: Kan jo være de bare er grådige og ville sette opp prisen også da. E2: Anyhow, jeg reserverte meg en utgave av den nå, så får jeg heller avbestille hvis det skulle bli nødvendig. Endret 9. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Skal følge med GoW I & II i HD på den versjonen jeg bestilte også. Det kan jo forsåvidt være at de synes 1499,- var litt for lite, men de hadde begge to i nettbutikken noen uker før de fjernet den jeg hadde bestilt. Skulle jo tro at de ville fjernet den billigste med en gang slik at ikke flere bestilte den da. Men får som sagt bare håpe at de ikke roter. Kanskje jeg burde sende dem en mail også. Endret 9. februar 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan nok være lurt å spørre dem ja, er jo surt hvis du ikke skulle få trilogy edition på grunn av det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, det hadde vært veldig surt. Så får sende dem en mail og høre med dem. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fyrte opp assassins creed 2 i stad. Deilig å være tilbake igjen Ikke gjort så mye "fornuftig" enda men.hehe Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Angående forhåndsbestilling. Ser de har slike kampanjer på Game blant annet, hvor en kan levere et brukt Xbox 360 eller PS3 spill og å halv pris på nye titler som kommer. Hvordan er det med avbestilling i slike sammenhenger hvis en har forhåndsbestilt en tittel? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Uvisst korleis Game opererar, men hos Gamestop får ein då eit gavekort tilsvarande prisen på spelet (normalt 599,-). Dette kan då sjølvsagt berre brukast hos Gamestop. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fyrte opp assassins creed 2 i stad. Deilig å være tilbake igjen Ikke gjort så mye "fornuftig" enda men.hehe Syns dette var ett veldig godt spill i forhold til orginalen, føles mye bedre og underholdene rett og slett. Musikken er også fantastisk!^^ Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 nå likte jeg enern også jeg da.. Men enig, veldig bra sålangt.. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fikk plukket opp igjen Resistance 2 i dag, enda ett spill som har ligget på vent. Ganske middelmådige greier egentlig, glad eg kjøpte det brukt til en rimelig pris på Gamestop i sommer Fikk jo 1`ern med PS3 i sin tid, så det er på sin plass å fullføre dette også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ny trailer til Naughty Bear. Ser fantastisk ut. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nøyaktig hva går det spillet ut på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg