Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Eneste spillet jeg har betalt for hittil er Bioshock 2. Jeg har både Fable 2, Darksiders, Fallout 3 og Borderlands DLC til å holde meg opptatt fremover, men som vanlig sprekker jeg nok for en rekke titler når folk begynner å spille de.

 

Utenom Bad Company 2, Red Dead Redemption og Mafia 2, som jeg vet at jeg skal ha på dagen, er det vel Heavy Rain er jeg mest usikker på, men jeg tror nesten jeg er nødt til å ta sjansen. Har ikke fått bestilt det enda, men det kan nok hende det blir gjort ved lønning neste uke. Ellers er det nok Dantes Inferno, Metro 2033 og Just Cause 2 som står i fare for å bli i det minste utsatt til senere på året. Har ikke tid til alle på en gang - ei heller penger.

 

Men er veldig spent på om Bioshock 2 vil kunne gjenskape noe av magien ved det første spillet. Vi har jo nå allerede tilbrakt en del timer i Rapture og alt er ikke lenger fremmed og spennende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal hvertfall ha to treer spill på release. Yakuza 3 og God of war 3. Også skal jeg selvfølgelig ha Heavy Rain etter den knallgode demoen! Bestilt og betalt alt!

 

Når kommer egentlig Yakuza 3?

I mars en eller annen gang. Sjekk Google for nøyaktig :p

 

Lakus, har du spilt Heavy rain demoen? I så fall, så mener jeg den demoen er veldig bra lagd. For etter demoen kan man avgjøre om man liker spillet eller ikke, da det viser godt hva spillet har å tilby. Selv om det kan bli litt for tynt, mtp at spillet har en veldig saftig historie.

Lenke til kommentar

Jeg skal hvertfall ha to treer spill på release. Yakuza 3 og God of war 3. Også skal jeg selvfølgelig ha Heavy Rain etter den knallgode demoen! Bestilt og betalt alt!

 

Når kommer egentlig Yakuza 3?

12mars er visstnok datoen satt. Jeg bestilte det på gamezone og der stod det bekreftet for 24mars, så vi får se. Får det iallefall en gang i mars så er ikke så nøye kommer sikkert til å bli mye FFXIII den tiden uansett.

Lenke til kommentar

Lakus, har du spilt Heavy rain demoen? I så fall, så mener jeg den demoen er veldig bra lagd. For etter demoen kan man avgjøre om man liker spillet eller ikke, da det viser godt hva spillet har å tilby. Selv om det kan bli litt for tynt, mtp at spillet har en veldig saftig historie.

Jeg har demoen ja, men har ikke spilt den enda. Problemet mitt ligger ikke i det at jeg ikke tror jeg vil like selve spillet, men heller om jeg fremdeles vil synes det er gøy etter noen timer.

Lenke til kommentar

Rundet Episodes from Liberty City for noen dager siden. Var bedre enn GTA IV, oppdragene har mer variasjon og er artigere. Den beste av de to var helt klart The Ballad of Gay Tony. Men anbefaler å starte med TLAD og så ta TBOGT :)

 

av nysgjerrighet, hvor lang tid brukte du? (jeg vet du kan fjase mye rundt om du vil.hehe)

Lenke til kommentar

Dårlig,dårlig utvikling....RE spillene døde jo pga. akkurat det :/

 

Nja, Re4 er jo rundt om et av de beste etter min mening, og syns ikke akkurat det var skummelt på noen punkter. Men det er feil sti å gå for en sånn serie ja, kan tro jeg satt med hjertet i halsen noen ganger under dead space.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...