Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kommer til å skaffe meg det meste på/rundt launch. Bioshock 2, AVP og Heavy Rain er bare starten. Vet ikke om jeg skal ha meg GoW3, er ikke noen særlig fan av sjangeren. Har ikke prøvd verken GoW eller GoW2 heller. Kjøper muligens samlepakken med de to.

Har du testet AVP enda? Hvis ikke så anbefaler jeg deg å gjøre det før du kjøper det, jeg gledet meg, med det var altfor stivt og kjedelig for min del.

Lenke til kommentar

Godt mulig Heavy Rain kommer til å skuffe, men da har jeg noe å bygge argumentene mot spillet på

i det minste. Har liten respekt for folk som slakter spill uten å ha spilt de.

Og uansett så prøver Heavy Rain på så mye nytt at det blir en interessant opplevelse uansett for de som setter pris på slikt :)

 

Uansett hvor bra FFXIII, GoW3 eller Bioshock 2 kommer til å bli så har en sett det før :)

Som om jeg skulle sagt det selv. Du er vel ikke meg, er du? :unsure:

 

 

Noen som har sett God of War III Ultimate Trilogy Edition?

Den ser sånn passe dyr ut <_<

Det er billigere å kjøpe bare den pakka med spill 1 og 2 også kjøpe normalversjon av GOW 3 ved siden av.

Den Ultimate Trilogy Edition innneholder visst GOW 1 & 2 i HD + annet ting og tang.

Lenke til kommentar

Kommer til å skaffe meg det meste på/rundt launch. Bioshock 2, AVP og Heavy Rain er bare starten. Vet ikke om jeg skal ha meg GoW3, er ikke noen særlig fan av sjangeren. Har ikke prøvd verken GoW eller GoW2 heller. Kjøper muligens samlepakken med de to.

Har du testet AVP enda? Hvis ikke så anbefaler jeg deg å gjøre det før du kjøper det, jeg gledet meg, med det var altfor stivt og kjedelig for min del.

 

 

Nå er det jo kun multiplayer som er ute på AvP..og det var et kjedelig brett med kun deathmatch...er vel litt drøyt å slakte et spill som er langt mer en det lille en fikk oppleve i den demoen? Er synd for SEGA/Rebellion da mange akkurat som deg slår konklusjoner alt for fort og ikke kjøper spillet...dem burde hatt med et par brett og minst et gamemode til i demoen.

 

Synes singleplayer biten ser kul ut, dette er ikke akkurat et spill en kjøper for multiplayer opplevelsen kun. Da er en voldsom fan av Alien og Predator filmene...men da igjen...vi har sett et kjedelig brett og kun death match....det er for lite til å si hvordan multiplayer biten blir.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kommer til å skaffe meg det meste på/rundt launch. Bioshock 2, AVP og Heavy Rain er bare starten. Vet ikke om jeg skal ha meg GoW3, er ikke noen særlig fan av sjangeren. Har ikke prøvd verken GoW eller GoW2 heller. Kjøper muligens samlepakken med de to.

Har du testet AVP enda? Hvis ikke så anbefaler jeg deg å gjøre det før du kjøper det, jeg gledet meg, med det var altfor stivt og kjedelig for min del.

 

 

Nå er det jo kun multiplayer som er ute på AvP..og det var et kjedelig brett med kun deathmatch...er vel litt drøyt å slakte et spill som er langt mer en det lille en fikk oppleve i den demoen? Er synd for SEGA/Rebellion da mange akkurat som deg slår konklusjoner alt for fort og ikke kjøper spillet...dem burde hatt med et par brett og minst et gamemode til i demoen.

Jeg har ikke slaktet spillet i det hele tatt, men når de slipper en demo så skal det representere spillet. Er det stivt og kjedelig, så gidder ikke jeg å bruke penger og tid på det, uansett om det var bare en liten smakebit eller ei.

Lenke til kommentar

Kommer til å skaffe meg det meste på/rundt launch. Bioshock 2, AVP og Heavy Rain er bare starten. Vet ikke om jeg skal ha meg GoW3, er ikke noen særlig fan av sjangeren. Har ikke prøvd verken GoW eller GoW2 heller. Kjøper muligens samlepakken med de to.

Har du testet AVP enda? Hvis ikke så anbefaler jeg deg å gjøre det før du kjøper det, jeg gledet meg, med det var altfor stivt og kjedelig for min del.

 

 

Nå er det jo kun multiplayer som er ute på AvP..og det var et kjedelig brett med kun deathmatch...er vel litt drøyt å slakte et spill som er langt mer en det lille en fikk oppleve i den demoen? Er synd for SEGA/Rebellion da mange akkurat som deg slår konklusjoner alt for fort og ikke kjøper spillet...dem burde hatt med et par brett og minst et gamemode til i demoen.

Jeg har ikke slaktet spillet i det hele tatt, men når de slipper en demo så skal det representere spillet. Er det stivt og kjedelig, så gidder ikke jeg å bruke penger og tid på det, uansett om det var bare en liten smakebit eller ei.

 

Nei du gjorde vel strengt tatt ikke det..og er enig dem burde sluppet en mye bedre mulitplayer demo...evnt også en liten bit av singleplayer delen. Men jeg synes det var litt kult og krysser fingrene på at singleplayer biten leverer :)

Lenke til kommentar

Spill som blir skaffet på release: Bioshock 2 (collectors edition), battlefield bad company 2, Star ocean 4 international edition, final fantasy 13 (collectors edition), Pokemon soul silver. Disse spillene er allerede betalt for.

 

Spill som må vente: heavy rain, God of war 3, resonance of fate.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Jeg venter på Heavy Rain, God Of War III, Splinter Cell, Final Fantasy XIII og BFBC2, og har enda å spille Uncharted 2 singel og multiplayer, Demon's Souls og Mass Effect 2, låner også Dirt 2 og GTA pakkene, herregud jeg sliter :D :D

 

Betalt Heavy Rain, God Of War III, Splinter Cell og Final Fantasy XIII

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Ingen som ser fram til Yakuza 3 i Mars? Tror det kommer til å få rimelig dårlige salgstall her i Europa og Amerika dessverre og kanskje blir vanskelig å få 4o over. Har iallefall forhåndsbestilt det og gleder meg sykt, men først og fremst er det Ace Attorney: Investigations som jeg venter. Under 2uker til!

 

Det beste er vel at Yakuza 3 får en fin liten ekstra bit i forhold til Amerikanerne. Altså, det ber limited edition men det er inkludert i alle vanlige versjoner så man betaler ingenting ekstra.

 

Bundled along with the game itself will be a 31-song soundtrack, an interactive "beginner's guide" to the history and relationships of the series' characters (very handy considering few people will have played the preceding games) and four pieces of DLC for the title (which, admittedly, were released in Japan for free) included on the disc.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...