Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Jeg venter med Heavy Rain til jeg kan få det til en penge.

 

Tror du vente sabla lenge for å få det til [en/u] penge :whistle:

Har selv forhåndsbestilt Heavy Rain og FF XIII, og skal kjøpe Bioshock 2 og GoW3 når de kommer.

Godt mulig Heavy Rain kommer til å skuffe, men da har jeg noe å bygge argumentene mot spillet på

i det minste. Har liten respekt for folk som slakter spill uten å ha spilt de.

Og uansett så prøver Heavy Rain på så mye nytt at det blir en interessant opplevelse uansett for de som setter pris på slikt :)

 

Uansett hvor bra FFXIII, GoW3 eller Bioshock 2 kommer til å bli så har en sett det før :)

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laster ned Heavy Rain mens jeg taster dette!! tongue.gif Mohaaa!

 

Orker ikke du å vente til neste uke? Gjør følgende... Gå til http://www.precinct52.com/case1117_briefing/ lag en konto...log inn og da skal du velge bevis i en sak, dem legger jeg under her i en spoiler just in case noen faktisk ikke vil vite.

 

 

• Short cigarette (117b) • Origami bird • Coffee shop C (it says "diner") • 117h (tyre tracks).

 

 

Så får du en kode til å laste ned demoen.... :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Laster ned Heavy Rain mens jeg taster dette!! tongue.gif Mohaaa!

 

Orker ikke du å vente til neste uke? Gjør følgende... Gå til http://www.precinct52.com/case1117_briefing/ lag en konto...log inn og da skal du velge bevis i en sak, dem legger jeg under her i en spoiler just in case noen faktisk ikke vil vite.

 

 

• Short cigarette (117b) • Origami bird • Coffee shop C (it says "diner") • 117h (tyre tracks).

 

 

Så får du en kode til å laste ned demoen.... :)

 

Noen som henger på kotaku :whistle: Har rundet den 6 ganger ;) Virker lovende!

Lenke til kommentar

Laster ned Heavy Rain mens jeg taster dette!! tongue.gif Mohaaa!

 

Orker ikke du å vente til neste uke? Gjør følgende... Gå til http://www.precinct5...e1117_briefing/ lag en konto...log inn og da skal du velge bevis i en sak, dem legger jeg under her i en spoiler just in case noen faktisk ikke vil vite.

 

 

• Short cigarette (117b) • Origami bird • Coffee shop C (it says "diner") • 117h (tyre tracks).

 

 

Så får du en kode til å laste ned demoen.... smile.gif

 

Noen som henger på kotaku whistle.gif Har rundet den 6 ganger wink.gif Virker lovende!

 

Hehe, er innom Kotaku flere ganger om dagen :)

 

Demoen var helt RÅÅÅ! Var noe køddig med kontrollerne men fikk det til etterhvert...dette blir bare så forbanna bra!

Lenke til kommentar

Dagen måtte jo komme, men jeg synes faktisk det var på tide. EA har jo allerede lagt ned serverne for XX antall av sine 2008-9 spill og kom unna med det rimelig greit. Xbox har vel strengt tatt ikke hatt noe stor mengde spillere siden Xbox 360 kom på banen - og de spillene som ble spilt online der kan man også spille på Xbox 360.

 

 

Tror vi fremdeles må se langt etter noen utvidet venneliste, og om det skulle vise seg å komme innen all forskuelig fremtid kan jeg ikke se hvorfor de måtte vente til de hadde "skrudd av" LIVE for Xbox. Det er tross alt bare noen talljusteringer i serverne som må til, ikke noen omveltning av maskinvare.

Lenke til kommentar

Laster ned Heavy Rain mens jeg taster dette!! tongue.gif Mohaaa!

 

Orker ikke du å vente til neste uke? Gjør følgende... Gå til http://www.precinct5...e1117_briefing/ lag en konto...log inn og da skal du velge bevis i en sak, dem legger jeg under her i en spoiler just in case noen faktisk ikke vil vite.

 

 

• Short cigarette (117b) • Origami bird • Coffee shop C (it says "diner") • 117h (tyre tracks).

 

 

Så får du en kode til å laste ned demoen.... smile.gif

 

Noen som henger på kotaku whistle.gif Har rundet den 6 ganger wink.gif Virker lovende!

 

Hehe, er innom Kotaku flere ganger om dagen :)

 

Demoen var helt RÅÅÅ! Var noe køddig med kontrollerne men fikk det til etterhvert...dette blir bare så forbanna bra!

 

Enig i det angående kontrolleren. Skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre med en gang. Men når den satt så var dette ren nytelse! Lenge siden jeg har hatt en så intens fight som denne demoen ga meg :D

Lenke til kommentar

Fullførte demoen av Heavy Rain og jeg sitter med et stort smil rundt kjeften min, fytti katta jeg gleder meg enda mer, skulle aldri spilt den demoen for nå kommer det til å gå tregt med tiden fram til Heavy Rain. Kontrolleren satt som et skudd hos meg, grafikken var upåklagelig, karakterene så jo nesten helt ekte ut :D

 

Special Edition av Heavy Rain kom til min PS3!!

Lenke til kommentar

Godt mulig Heavy Rain kommer til å skuffe, men da har jeg noe å bygge argumentene mot spillet på

i det minste. Har liten respekt for folk som slakter spill uten å ha spilt de.

Og uansett så prøver Heavy Rain på så mye nytt at det blir en interessant opplevelse uansett for de som setter pris på slikt :)

 

Uansett hvor bra FFXIII, GoW3 eller Bioshock 2 kommer til å bli så har en sett det før :)

Som om jeg skulle sagt det selv. Du er vel ikke meg, er du? :unsure:

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er værst av å slakte eller rose ett spill opp i skyene som ennå ikke har kommet ut i butikkene.. Personlig syntes jeg att begge delene er like ille. Huff når jeg ser på releaseplanene for spill framover så er det ikke lett, har ikke råd eller tid til alt så her må man bare ta fram kniven og rett og slett hoppe over en del tittler.

Lenke til kommentar

Godt mulig Heavy Rain kommer til å skuffe, men da har jeg noe å bygge argumentene mot spillet på

i det minste. Har liten respekt for folk som slakter spill uten å ha spilt de.

Og uansett så prøver Heavy Rain på så mye nytt at det blir en interessant opplevelse uansett for de som setter pris på slikt :)

 

Uansett hvor bra FFXIII, GoW3 eller Bioshock 2 kommer til å bli så har en sett det før :)

Som om jeg skulle sagt det selv. Du er vel ikke meg, er du? :unsure:

 

Jeg er den ingen er, er du ingen, er jeg noen :love:

hosthost, back to reality :rolleyes:

 

Å rose en demo opp i skyene før spillet har nådd butikkene ser jeg ikke noe problem med.

Selvfølgelig er jeg klar over at spillet ikke nødvendigvis kommer til å ose av samme kvalitet :)

Mye spennende som kommer framover nå ja. Får vel kutte ned på matbudsjettet, har jo ikke tid til å spise uansett fremover :rolleyes:

 

Noen som har sett God of War III Ultimate Trilogy Edition?

Den ser sånn passe dyr ut <_<

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er værst av å slakte eller rose ett spill opp i skyene som ennå ikke har kommet ut i butikkene.. Personlig syntes jeg att begge delene er like ille. Huff når jeg ser på releaseplanene for spill framover så er det ikke lett, har ikke råd eller tid til alt så her må man bare ta fram kniven og rett og slett hoppe over en del tittler.

 

Er enig i det siste du sier der, altfor mange potensielle toppspill i løpet av dette første halvåret. Jeg må for eksempel vente med Bioshock 2, Red Dead Redemption og Final Fantasy XIII. Har foreløpig "kun" bestillinger på Heavy Rain, God of War 3, Red Steel 2, Splinter Cell Conviciton og Battlefield: Bad Company 2.

 

Hvilke spill setter du på venteliste? Og dere andre her på forumet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...