Toman18 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Nye tilbud på Gamestop nå, skal forhåndbestille God Of War III (PS3) og Final Fantasy XIII (PS3) Å så bak på coveret til God Of War III: In the end there will be only chaos Episk! Desidert mitt GOTY 2010 før jeg har hele tatt har spillet i hånda, har bare spilt demoen!! Endret 1. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Regner med att slutten på GOW kommer til bli hinsides all fornuft men har allrede forhåndsbestlit spillet og dessuten med Gamestops tilbud så må man bytte inne spill, liker ikke å bytte inn spilla mine så kjøp er eneste valgmulighet igjen. Når det gjelder GOTY 2010 er det nok ikke GOW som står øverst på min liste for det er annen PS3 eksklusiv som jeg venter mere på Endret 1. februar 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 For all del jeg elsker PS3 og spilla som er på den men det som faktisk irriterer meg grenseløst med konsollen er att på noen spill så har man en tvungen installasjon før man i det hele tatt kan spille. Er det noen kloke hoder der ute som kan svare meg på hvorfor er installasjon på en så heftig konsoll nødvendig. Å kreve HDD-installasjon er vel "the easy way out", å berre bruke streaming (og evt midlertidige filer på harddisken) er vanskelegare og få til. UC2 har ganske heftig lasting første gong, etter det lastar den inn medan du ser cut-scenes. Layout av data på plata er då essensielt for å få mest mulig effektiv lasting (kor data ligg fysisk plassert på plata). Høgare "data density" på BD gir ein fordel med sekvensiell lesing, men er ein ulempe på søketid/aksesstid. Det gjer det i teorien litt enklare å klare seg utan HDD-installasjon på Xboxen. Når det er sagt, synes ALLE PS3-spel burde hatt OPTIONAL HDD-installasjon, slik Xbox har. Her har ein muligheten til å setje i ein 500 GB HDD (noko eg har gjort), då bør ein kunne få bruke det installasjonar som vil gi betre lastetider og mindre bruk av BD-drevet. Støy er stort sett ikkje eit problem (anna enn på MW2, aner ikkje kva dei driver med...). Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Regner med att slutten på GOW kommer til bli hinsides all fornuft men har allrede forhåndsbestlit spillet og dessuten med Gamestops tilbud så må man bytte inne spill, liker ikke å bytte inn spilla mine så kjøp er eneste valgmulighet igjen. Når det gjelder GOTY 2010 er det nok ikke GOW som står øverst på min liste for det er annen PS3 eksklusiv som jeg venter mere på Jeg kjøper bare 2 drittspill å levere de inn, ville aldri eid spillene jeg kjøper billigt om dem hadde blitt kasta etter meg Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fu god of war. Fikk dantes inferno fra gamezone i dag. Episk så langt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fu god of war. Fikk dantes inferno fra gamezone i dag. Episk så langt. damn u! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fu god of war. Fikk dantes inferno fra gamezone i dag. Episk så langt. Pass deg så ikke Kratos hører deg nå Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Drev å lette etter skies of arcadia i dag. Fikk en litt morsom "du mente kanskje dette?" på Playx.no "Du mente kanskje dette?: sex" Noen som vet hvor jeg kan få tak i skies of arcadia legends til gamecube? Jeg vet at dette kanskje ikke er tråden for slikt men hadde ikke lyst til å lage en ny tråd for dette :/ Endret 3. februar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vell kommer litt ann på om du vill ha det brukt eller nytt, har spillet liggende ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vell kommer litt ann på om du vill ha det brukt eller nytt, har spillet liggende ett eller annet sted. er vell ikke litt sugen på å selge det eller låne det bort? Hadde planer om å skaffe det i 2004 en gang, men det gjikk meg hus forbi med tidene. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Nå klarer jeg ikke å holde meg unna. Jeg kjøper nok Metroid Prime Triology idag Må få gjensyn med Samus i 480p, widescreen settings og perfeksjonert styring med Wii Remote!!! Endret 4. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå klarer jeg ikke å holde meg unna. Jeg kjøper nok Metroid Prime Triology idag Må få gjensyn med Samus i 480p, widescreen settings og perfeksjonert styring med Wii Remote!!! Har litt lyst til å gjøre det samme, men hvordan bildet strekker seg på TV-en min er et forferdelig syn Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Sonic 4 episode 1 annonsert Ser ut til at de går tilbake til den gode gamle 2d formelen kommer på XBLA, PSN og Wiiware nå i sommer. Endret 4. februar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå klarer jeg ikke å holde meg unna. Jeg kjøper nok Metroid Prime Triology idag Må få gjensyn med Samus i 480p, widescreen settings og perfeksjonert styring med Wii Remote!!! Fikk det i posten igår fra cdon selv Men har endel andre spill på lista mi før det skal spilles.. Men blir bra B) Nå må du ikke kaste fra deg mass effect 2 da? Er nå ferdig med me 2 (skal ta oppdraget til Legion bare), og det er nesten litt rart. Har hatt spillet i hodet i to uker konstant og ikke gjort annet enn å spille.. Og nå er det over for denne gang.. Litt trist og litt deilig Man kan trygt si at ingen spill har fenget meg så mye før.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Venter på Dragon Age: Origins skal komme i posten. Prøver å spille Oblivion mens jeg venter, men synes spillet er veldig vanskelig.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Om det er vanskelig kan du jo bare skru ned vanskelighetsgraden litt. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå klarer jeg ikke å holde meg unna. Jeg kjøper nok Metroid Prime Triology idag Må få gjensyn med Samus i 480p, widescreen settings og perfeksjonert styring med Wii Remote!!! Fikk det i posten igår fra cdon selv Men har endel andre spill på lista mi før det skal spilles.. Men blir bra B) Nå må du ikke kaste fra deg mass effect 2 da? Er nå ferdig med me 2 (skal ta oppdraget til Legion bare), og det er nesten litt rart. Har hatt spillet i hodet i to uker konstant og ikke gjort annet enn å spille.. Og nå er det over for denne gang.. Litt trist og litt deilig Man kan trygt si at ingen spill har fenget meg så mye før.. Nei jeg klarer nesten ikke å kaste vekk Mass Effect 2 Og jeg fikk en hyggelig beskjed, jeg får min FULLHD tilbake idag , dæven jeg er glad, endelig kan jeg spille mer Mass Effect 2 og Uncharted 2 singelplayer!!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Awesome! Fallout 3 var et spill med en uforglemmelig atmosfære, så hvis de klarer å rekreere det her blir jeg happyface. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg legger vekk min tvil angående Heavy Rain, det fikk 9/10 av Gamereactor.no og det står også i bladet som er ute . Har bladet jeg ;D Glad jeg forhåndsbestilte Special Edition til 399kr! I dette året for min del har jeg ikke brukt 500kr på et nytt spill. Nye spill for meg har kosta alt fra 160kr til 399kr Har spart sikkert over 2000kr allerede med å finne tilbuds and stuff. Endret 4. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har bare brukt 800 på spill hitill i år og 30000 på TV Når det gjelder Heavy Rain så tror jeg att jeg venter og ser om jeg skal skaffe/ikke skaffe basert på de intrykkene jeg får av demoen men blir sikkert ett spill så får masse ros men kanskje ikke helt når opp sånn salgsmessig men det er jo nesten synonymt med eksklusive att de får gode grades men heller labert salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg