Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller

 

Bioshock, Dead Space og Lost Odyssey på 360 for tiden.

Spilte nettopp igjennom Gta 4 på Ps3 også, så fått testa det på begge plattformer nå.

 

Kunne tenkt å fått opplevet historien til Lost Odyssey, men jeg hater turn-based systemer.

Sinnsykt surt, jeg har prøvet å like det, men jeg klarer det bare ikke.

 

Føler jeg går glipp av noe stort, alle skryter jo så fælt av historien til LO.

Lenke til kommentar

Du har jo alltids henge med de som bare sutrer over hvor EMO spillet er ... ironisk nok.

Om du går å henger med de så kanskje du blir glad for ikke å ha spilt det? Det er en mulighet, men kanskje en litt drøy mulighet :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Brothers in Arms: Hells Highway.

Jeg storkoste meg med spillet, spesielt morsomt hvis du har litt erfaring eller kunnskap om stridsteknikk.

 

Det mest "innovative" er at man dør av ett skudd, når du er synlig for fienden vil skjermen bli mer og mer rød, mens fienden sine skudd nærmer deg mer og mer - Når skjermen er helt rød blir du truffet av et skudd.

 

Historien kan kanskje være litt snodig til til tider, men alt i alt var jeg veldig fornøyd med spillet sin helhet.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Ser også at det bare koster 199kr og da er det jo ingen sak å velge.

Kan trygt anbefale Hell's Highway. Spilte meg igjennomdet på PC og storkoste meg igjennom hele fjøla! Virker som om det er en historie som følger hovedpersonen igjennom flere spill, men jeg hadde ingen problemer med å sette meg inn i det. :)

Lenke til kommentar

Veldig spennt på hvilken form vi vil se Alan Wake i etter alle disse årene. Prototype ser ikkje så givendes ut syns eg.

 

EDIT: GDC er vel i slutten av måneden? Det stor for meg der blir det Team ICO har og si. Forhåpentligvis har de noe å vise frem...men eg frykter at det vil spare det store kruttet til E3 :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Gleder meg og til Diablo 3 og Starcraft 2, men det er litt off-topic. Prototype tror jeg kommer til å bli årets spill, har helt sykt store forventninger. Enten full pott, eller skivebom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...