cavumo Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 De har 80GB til 3295. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Var 100% sikker på å bestille før jeg så at det var 40gb versjonen og ikke 80gb versjonen til under 3 lapper Endret 6. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Spiller Bioshock, Dead Space og Lost Odyssey på 360 for tiden. Spilte nettopp igjennom Gta 4 på Ps3 også, så fått testa det på begge plattformer nå. Kunne tenkt å fått opplevet historien til Lost Odyssey, men jeg hater turn-based systemer. Sinnsykt surt, jeg har prøvet å like det, men jeg klarer det bare ikke. Føler jeg går glipp av noe stort, alle skryter jo så fælt av historien til LO. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Du har jo alltids henge med de som bare sutrer over hvor EMO spillet er ... ironisk nok. Om du går å henger med de så kanskje du blir glad for ikke å ha spilt det? Det er en mulighet, men kanskje en litt drøy mulighet Endret 6. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ahh.. Visste ikke at det var turnbased, da blir det et ukjøp av meg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Turn-based kan da være veldig flott Lost Odyssey er sammen med Fable II det beste RPG jeg har prøvd Kanskje bortsett fra FFVII da. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Så dere anbefaler Lost Odyssey? Har lyst på et godt RPG Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Nå har jeg bare fått spilt 4 timer av det, men så langt er det helt herlig ! Noe av det råeste rpg jeg har spilt, sett bortifra Mass Effect Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som har anbefalinger til WW2 spill? Har lenge vært lut lei hele eraen, men etter å ha sett Band of Brothers må jeg spille noe. Hva het det spillet som kom for litt siden med coversystem osv? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Brothers in Arms: Hells Highway. Jeg storkoste meg med spillet, spesielt morsomt hvis du har litt erfaring eller kunnskap om stridsteknikk. Det mest "innovative" er at man dør av ett skudd, når du er synlig for fienden vil skjermen bli mer og mer rød, mens fienden sine skudd nærmer deg mer og mer - Når skjermen er helt rød blir du truffet av et skudd. Historien kan kanskje være litt snodig til til tider, men alt i alt var jeg veldig fornøyd med spillet sin helhet. Endret 6. mars 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ser også at det bare koster 199kr og da er det jo ingen sak å velge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Har et eldgammelt spill et sted, Übersoldier eller noe. Det går ut på å slakte nazister. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ser også at det bare koster 199kr og da er det jo ingen sak å velge. Kan trygt anbefale Hell's Highway. Spilte meg igjennomdet på PC og storkoste meg igjennom hele fjøla! Virker som om det er en historie som følger hovedpersonen igjennom flere spill, men jeg hadde ingen problemer med å sette meg inn i det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Spilte igjennom demoen, er godt verdt 199kr utifra det jeg spilte. Får plukke det opp i neste spilltørke. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Må jo ikke glemme slow-mo effekten når nazistene blir sprengt i lufta. Det ser ganske sykt ut når det flyr nazister med avsprengte lemmer i sakte tid. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Fy søren jeg gleder meg til Prototype og Alan Wake. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Har satt meg litt på gjerdet hva Prototype angår (har jo Crackdown, GTA SA/IV, Saints Row/2) men ser veldig frem til Alan Wake! Håper på litt saftig gameplay på GDC (noen som husker når det er?) eller E3! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Veldig spennt på hvilken form vi vil se Alan Wake i etter alle disse årene. Prototype ser ikkje så givendes ut syns eg. EDIT: GDC er vel i slutten av måneden? Det stor for meg der blir det Team ICO har og si. Forhåpentligvis har de noe å vise frem...men eg frykter at det vil spare det store kruttet til E3 Endret 6. mars 2009 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Gleder meg og til Diablo 3 og Starcraft 2, men det er litt off-topic. Prototype tror jeg kommer til å bli årets spill, har helt sykt store forventninger. Enten full pott, eller skivebom. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Tror eg blandet Prototype med det andre spiller som kommer på PS3. Fyren som går rundt og sender strøm i alle retninger? Sistnevnte såg ihvertfall heilt dødfødt ut. Lastet nettopp ned traileren til PT, og det såg jo litt artig ut må eg inrømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg