Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, etter litt spilling med BF:BC2 demoen så må jeg si meg skuffet. Kontrollene er forferdelige, ingen skytefølelse og totalt ingen sans om at kulene skal treffe eller ikke. Og hvorfor skal liksom hele greia riste hver eneste gang det skjer en liten eksplosjon eller et "stor" kjøretøy kjører forbi. Ikke morsomt.

 

EDIT: Ja jeg mener det.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Mener du det? Kontrollene er herlige (en blanding av 1943, Halo 3 og Modern Warfare 2), skytefølelsen er der i form av lyd, bulletlag og recoil og over-the-top effekter som eksplosjoner med lydeffektene som følger er ikke annet enn utrolige. Jeg gleder meg vannvittig til fullversjonen! :D

Lenke til kommentar

så dere ønsker dere samme tråd, bare med orddelingsfeil? :rolleyes:

 

 

Takk! Godt nokon andre tenkte det same :D

 

Mener du det? Kontrollene er herlige (en blanding av 1943, Halo 3 og Modern Warfare 2), skytefølelsen er der i form av lyd, bulletlag og recoil og over-the-top effekter som eksplosjoner med lydeffektene som følger er ikke annet enn utrolige. Jeg gleder meg vannvittig til fullversjonen! :D

 

Kun lasta ned MP demoen, får teste den i morgon. PS3 betaen var veldig bra, gler meg absolutt til dette spelet kjem ut. Kanskje det blir bursdagspresang til meg sjølv? ^_^

Lenke til kommentar

Mener du det? Kontrollene er herlige (en blanding av 1943, Halo 3 og Modern Warfare 2), skytefølelsen er der i form av lyd, bulletlag og recoil og over-the-top effekter som eksplosjoner med lydeffektene som følger er ikke annet enn utrolige. Jeg gleder meg vannvittig til fullversjonen! biggrin.gif

 

 

Helt enig, noe av det beste på en stund dette!

Lenke til kommentar

Irriterer meg forresten helt sinnsykt over at tråden heter "Konsollkaféen" istedenfor "Konsoll Kaféen".. :angry:

Samme her. Savner Konsoll Kafèen.

Wøy! Hva ha skjedd? Moderatorer som har vært ut å lekt seg?

 

La til avstemning, så brukerne får lov til å bestemme :D

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Tråder skal ha en tittel som er mest mulig presis og beskrivende for innholdet, og en emnetittel med to svært bevisste skrivefeil aksepteres ikke når feilene har blitt poengtert.

 

Emnetittelen endres tilbake til den korrekte stavemåten. Det er sikkert kjempestilig å begynne å jodle i 1337speak og teite meme-er nå, men vær så snill.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Mener du det? Kontrollene er herlige (en blanding av 1943, Halo 3 og Modern Warfare 2), skytefølelsen er der i form av lyd, bulletlag og recoil og over-the-top effekter som eksplosjoner med lydeffektene som følger er ikke annet enn utrolige. Jeg gleder meg vannvittig til fullversjonen! biggrin.gif

 

 

Helt enig, noe av det beste på en stund dette!

 

Skriver under på dette. Alt føles ihvertfall som en stor forbedring fra BC. Greit nok, COD spillene har fortsatt de beste fps-kontrollene. Men å spille MW2 etter BC2 føles som å krige med luftgevær...lyd og våpen følelse når ikkje over anklene til BC2 en gang. Føles tamt og spinkelt ut rett og slett.

Lenke til kommentar

Tråder skal ha en tittel som er mest mulig presis og beskrivende for innholdet, og en emnetittel med to svært bevisste skrivefeil aksepteres ikke når feilene har blitt poengtert.

 

Emnetittelen endres tilbake til den korrekte stavemåten. Det er sikkert kjempestilig å begynne å jodle i 1337speak og teite meme-er nå, men vær så snill.

 

Å herre..

___________

 

Uansett, testet så vidt BFBC2 demoen på 360 i går etter et mer eller mindre stort opphold fra spilling... Men må si det virker lovende :) Gi meg en god og morsom story nå så.

Lenke til kommentar

Mistwalker sitt nye spill kommer kun til Wii. Nedtur.

Det er nødvendigvis ikke det eneste spillet de jobber med. FeelPlus, utviklerne som var med på å lage Lost Odyssey, er i gang med å lage et "large scale RPG" til X360.

 

Jeg synes for øvrig at navnevalget til Wii-spillet er litt morsomt. Sakaguchi skapte Final Fantasy, og nå er han i gang med å lage The Last Story. :p

Lenke til kommentar

ahh, dette er ikke konsoll relatert, men må bare utrykke min glede for at min 27" iMac kom med posten i går. i7 prossesor osv. Min første mac, og elsker den så langt

 

 

Heldig du er!! Har ikke noen Mac selv men har vært å sett på dem i diverse Apple butikker....det er en datamaskin fra en annen verden du har der slik. Mer sexy maskin skal en lete lenge etter... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...