Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke mitt eksemplar av Demon's Souls idag, viss jeg får det imorgen sammen med Mass Effect 2 da sliter jeg hvem av dem jeg skal dypdykke inn i skikkelig :)

Tror det blir Demon's Souls fordi det er mye mye lengre singelplayer en Mass Effect 2, gjennomsnittet for å fullføre Demon's Souls første gang er ca 65 timer :D, og ME2 er vel 30 timer...

ja, det går ikke an å velge et xboxspill foran et ps3spill :rolleyes:

Lenke til kommentar

Nå ser det ut som Apple virkelig kommer med gaming, den nye iPad som ble vist idag kommer nok til å selge som bare pokker. Alt av iPhone spill og apps funker....og nå som skjermen og opplevelsen er 100% bedre så vil nok enda flere spill komme.

Hva tror dere om iPad? Motstandere av Mac som bare skal slenge piss.....ta dere en bolle.

Har ikke noen Apple produkter enda..men denne her frister meget.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra at iPad´en kan bli brukt til en del interessante spillkonsepter med tanke på både multitouch-skjermen og akselerometeret. Men hvorvidt den kommer til å bli noe en "Gamer" ser på som noe å kjøpe for å spille på stiller jeg meg mer skeptisk til.

Lenke til kommentar

Det er ikke annet enn inputmetodene, de samme som i iPhone 1. gen, som skiller den ut fra de andre milliardene med maskiner der ute. Ikke er den særlig kraftig, ei har den noen fysiske taster. Spill blir ikke annet enn så casual som du får det. Type litt-mer-enn-iPhone.

Lenke til kommentar

Det er ikke annet enn inputmetodene, de samme som i iPhone 1. gen, som skiller den ut fra de andre milliardene med maskiner der ute. Ikke er den særlig kraftig, ei har den noen fysiske taster. Spill blir ikke annet enn så casual som du får det. Type litt-mer-enn-iPhone.

Ja...men da igjen så er det visse spill på Appstore som selger 30.000 eksemplarer hver eneste dag. Her er det store penger å tjene...vi skal nok se spill selskapene kaste seg over denne. Har allerede lest på diverse gaming sider at spill utviklere ser meget frem til å leke med denne maskinen.

Lenke til kommentar
Ja...men da igjen så er det visse spill på Appstore som selger 30.000 eksemplarer hver eneste dag. Her er det store penger å tjene...vi skal nok se spill selskapene kaste seg over denne. Har allerede lest på diverse gaming sider at spill utviklere ser meget frem til å leke med denne maskinen.

Det er sant, og siden det blir et kombinert marked (ihvertfall iPhone/iPod-delen), så er det allerede 50-60 millioner enheter der ute. Mengden spill og programmer kommer til å bli enorm, det er ingen tvil om det, men hvor mye nytt det vil tilføye spillmediet vet jeg ikke. Labyrinth på en iPad hadde forsåvt vært ganske sweet.

Lenke til kommentar

vil ha den ipaden.

men at den ikke har flash støtte er latterlig. samtidig som at det ikke er multi tasking. Det er synd.

På pluss siden så ser grensesnittet enda bedre, virkerlig lekkert. Prisen blir sikkert 5000 for den billigste i norge tenker jeg. Da man som regel ganger med 10. Godt at den støtter 720p i mov container, enkelt å remixe mkv til den typen.

ooooog helt til slutt, laland, du får kjøpt stand som du setter skjermen oppå, da får du tastatur. Må da være en genial skole pc med det tilbehøret

500x_keyboard.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har noe som ligner litt på den siste der.. men den er litt fysisk mindre og har de tingene du nevnte som iPaden ikke har. Neida, skal slutte nå. Synes bare det er litt moro hver gang Apple relanserer hjulet. Essensielt samme enheten som iPhone 1. gen, bare at ikke alle sammen kommer med mobilt nettverk ^_^

On another note; Mass Effect 2 kommer i morgen. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så voldsomt peiling på dette..men synes jeg har lest at fleste større siden som har flash skifter ut til html5 nå? Synes jeg leste at youtube skal gjøre dette?

Og iPad klarer å kjøre klipp fra Youtube...så da må den jo klare Flash? Så klipp isted hvor dem ser på 720p klipp fra Youtube..

Lenke til kommentar

Mass Effect 2 forhåndsbestilling på Gamestop i boks:) Måtte ofre 2 gamle 360 spill i disse økonomisk harde tidene :p

Hmm. Hvem tulling var det som sa at han aldri solgte/byttet inn sine gamle spill? :p

That was me :p

Men måtte krype til korset gitt....eg må spare penger der eg kan, enda over 2 uker til lønning :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så voldsomt peiling på dette..men synes jeg har lest at fleste større siden som har flash skifter ut til html5 nå? Synes jeg leste at youtube skal gjøre dette?

Og iPad klarer å kjøre klipp fra Youtube...så da må den jo klare Flash? Så klipp isted hvor dem ser på 720p klipp fra Youtube..

Det er vel riktig at Html5 kommer til å ta over mer og mer ja. Men allikevel, jeg fatter jo hvorfor Apple velger ikke å ha med Flash. Hadde det vært flash med hadde vi spilet flash spill på den, og da hadde de sikkert tapt millioner av kr (appstore).

Håper bare virkelig flere utviklere lager masse bra programmer og spill til denne. Det kan jo bli bra. God oppløsning og endel kraftigere enn iphone.

Et spørsmål, noen som vet om bookstoren kommer til europa (norge) har ikke lest noe om det.

Lenke til kommentar

Et spørsmål, noen som vet om bookstoren kommer til europa (norge) har ikke lest noe om det.

"iBooks available in the US and selected countries". Det eneste som foreløpig står, og ettersom vi ikke vet når den kommer hit til Norge en gang enda så er det litt vanskelig å si :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...