nubbiz Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 FF 13, Bayonetta og White Knight Story var 2009 spill for min del... så en god del mindre liste fort for min del Men, bevares, har fortsatt alt for mange spill jeg skal spille og for lite tid... i hvert fall det det føles som Kan du japansk eller noe? Siden du har rundet FFXIII Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvis jeg husker riktig så bor han i japan, men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bor desverre ikke i Japan akkurat nå, men har bodd der i et og et halvt år og planlegger å dra tilbake dit for en (minimum) 2-års periode til høsten igjen. Så kan vel si jeg har et visst grep på det japanske språk ja Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bor desverre ikke i Japan akkurat nå, men har bodd der i et og et halvt år og planlegger å dra tilbake dit for en (minimum) 2-års periode til høsten igjen. Så kan vel si jeg har et visst grep på det japanske språk ja Heldiggris... <_< Jeg er dritmisunnelig for å si det rett ut. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Yakuza 4 kommer ut i mars Gleder meg inderlig til mars måned :] Sånn^^ Faen ta man. Har lyst til å lære japansk som brodern gjør for øyeblikket. Japan til høsten sier du? Skal selv ned på ferie i september en gang og henge i tokyo og reise på TGS. Du får ta å gi beskjed om du reiser ned til høsten (forhåpentligvis september) så får vi ta noen øl eller no. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bor desverre ikke i Japan akkurat nå, men har bodd der i et og et halvt år og planlegger å dra tilbake dit for en (minimum) 2-års periode til høsten igjen. Så kan vel si jeg har et visst grep på det japanske språk ja Imponerende Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skal selv ned på ferie i september en gang og henge i tokyo og reise på TGS. Eg og madammen har vurdert tur til Japan neste år. Der gav du meg nettopp ein veldig god grunn til å legge turen til seint i september Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Anbefaler alle til å se denne, holdt på å dø av latter et par ganger der. De gjør narr av 360en sin feilrate, Project Natal og Valve. Me like Screwattack Top 10 Headlines of 2010 Endret 26. januar 2010 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Morsom video. De gjør narr av 360en sin feilrate, Project Natal og Valve. Me like Feilraten til 360 fikk et velfortjent sleivspark, men kan du forklare meg hvordan videoen gjør narr av Project Natal? I don't get it. Molyneux burde nesten ta den som et kompliment. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Yakuza 4 kommer ut i mars Gleder meg inderlig til mars måned :] Sånn^^ Faen ta man. Har lyst til å lære japansk som brodern gjør for øyeblikket. Japan til høsten sier du? Skal selv ned på ferie i september en gang og henge i tokyo og reise på TGS. Du får ta å gi beskjed om du reiser ned til høsten (forhåpentligvis september) så får vi ta noen øl eller no. Kommer til å dra, mest sannsynlig, i løpet av august. Må få med TGS vettu Var der i både 2007 og 2008, og hadde vel dratt dit i 2009 også hvis jeg ikke hadde vært nødt til å dra tilbake en måned før det starta.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor finder jeg MAG beta\demoen jeg finner den ikke på eu psn store og heller ikke på us psn store. Er jeg for sein? :cry: :cry: Too late. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor finder jeg MAG beta\demoen jeg finner den ikke på eu psn store og heller ikke på us psn store. Er jeg for sein? :cry: :cry: Too late. Er uansett ikke noe særlig du har gått glipp av, så er ikke noe vits å være lei seg Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 ser ut som noe av mine venner ber om å bli bannet på xbox live (kan ikke huske helt hvem det er dog) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tjaa, de kan vel spille den amerikanske versjonen? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Gamezone sendte ut sine eksemplarer igår, så det er nok mange som spiller det nå. Blir nok ikke noe ban på han. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Gamezone sendte ut sine eksemplarer igår, så det er nok mange som spiller det nå. Blir nok ikke noe ban på han. faen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Sender Gamestop ut nå? Trodde de bare var hente i butikk butikk jeg? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 forskjell på gamezone og gamestop B) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Fikk ikke mitt eksemplar av Demon's Souls idag, viss jeg får det imorgen sammen med Mass Effect 2 da sliter jeg hvem av dem jeg skal dypdykke inn i skikkelig Tror det blir Demon's Souls fordi det er mye mye lengre singelplayer en Mass Effect 2, gjennomsnittet for å fullføre Demon's Souls første gang er ca 65 timer , og ME2 er vel 30 timer... Endret 27. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Mass Effect 2 forhåndsbestilling på Gamestop i boks:) Måtte ofre 2 gamle 360 spill i disse økonomisk harde tidene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg