Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

FF 13, Bayonetta og White Knight Story var 2009 spill for min del... så en god del mindre liste fort for min del :p Men, bevares, har fortsatt alt for mange spill jeg skal spille og for lite tid... i hvert fall det det føles som :p

 

Kan du japansk eller noe?:p

Siden du har rundet FFXIII ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yakuza 4 kommer ut i mars :p Gleder meg inderlig til mars måned :]

 

Sånn^^ :p

Faen ta man. Har lyst til å lære japansk som brodern gjør for øyeblikket. Japan til høsten sier du? Skal selv ned på ferie i september en gang og henge i tokyo og reise på TGS. Du får ta å gi beskjed om du reiser ned til høsten (forhåpentligvis september) så får vi ta noen øl eller no.

Lenke til kommentar

Yakuza 4 kommer ut i mars :p Gleder meg inderlig til mars måned :]

 

Sånn^^ :p

Faen ta man. Har lyst til å lære japansk som brodern gjør for øyeblikket. Japan til høsten sier du? Skal selv ned på ferie i september en gang og henge i tokyo og reise på TGS. Du får ta å gi beskjed om du reiser ned til høsten (forhåpentligvis september) så får vi ta noen øl eller no.

 

Kommer til å dra, mest sannsynlig, i løpet av august. Må få med TGS vettu :p Var der i både 2007 og 2008, og hadde vel dratt dit i 2009 også hvis jeg ikke hadde vært nødt til å dra tilbake en måned før det starta..

Lenke til kommentar

Fikk ikke mitt eksemplar av Demon's Souls idag, viss jeg får det imorgen sammen med Mass Effect 2 da sliter jeg hvem av dem jeg skal dypdykke inn i skikkelig :)

Tror det blir Demon's Souls fordi det er mye mye lengre singelplayer en Mass Effect 2, gjennomsnittet for å fullføre Demon's Souls første gang er ca 65 timer :D, og ME2 er vel 30 timer...

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...