UrgeLoL Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Uncharted 2 nærmer seg 3 millioner, og har garanter legs nok til å gå over 3 millioner. Tror nok utviklerene er passe fornøyd med det, selv om at jeg også mener at spillet fortjener mer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nå har jeg ikke prøvd Uncharted 2 enda (fulgte med min PS 3, men har andre spill jeg skal spille først. Uncharted: Drake's forunte for eksempel), men med tanke på hvor mange GOTY-seiere jeg har inntrykket av at det vant i fjor (i tillegg til til nominasjoner) så ligger det vel i kortene at det kommer et nummer 3. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Uncharted 3 er nok allerede i produksjon og jeg håper att Naughty Dog gir mere fokus på gåteløsninger og puzzles og mye mindre fokus på skyting som tilfellet var i 2`ern. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Så lenge de får polert de få tingene en reagerte på (bla. skytesekvenser, manglende våpenfølelse etc.) vet jeg jeg kommer til å ta det i mor med åpne armer. Uncharted 2 har lett ett av de vittigste spillskriptene jeg har vært bortpå (muligens Psychonauts eller Brütal Legend stiller i noenlunde samme klasse), og med engasjerte stemmeskuespillere som gjorde enhver samtale til en glede å høre på. Likte "Marco! Polo!" delen som et lite easter egg også ^_^ Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nolan North sa jo denne uka at 3ern allerede var i produksjon og at den kommer før folk forventer det.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hvor finder jeg MAG beta\demoen jeg finner den ikke på eu psn store og heller ikke på us psn store. Er jeg for sein? :cry: :cry: Endret 24. januar 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 tar tilbake det jeg sa om dantes grafikk, er jo rett og slett herlig grafikk med 60 fps constant Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg klarte ikke å vente, etter å ha prøvd Demon's Souls i ca 1 time som jeg fikk låne av broderen min så tok jeg å bestilte gromspillet selv Denne uken blir RPG uke med Demon's Souls og Mass Effect 2! Endret 25. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Der var 360'en sendt til MS. Var positivt overrasket over at det var gratis frakt Må vel spille Death Edition av Dante's Inferno hos en kamerat da Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nolan North sa jo denne uka at 3ern allerede var i produksjon og at den kommer før folk forventer det.. http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=578882 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 God Of War III skal komme ut 19 mars i Europa Da får jeg mitt desidert største spill dette året!! Det sier vel sitt i dette spillåret som er igang! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Final Fantasy XIII skal komme ut 9 mars i Europa Da får jeg mitt desidert største spill dette året!! Det sier vel sitt i dette spillåret som er igang! Gleder meg til God of War 3 også da, men jeg måtte bare. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 2009 var ett spillmessig nedtursår, kom jo noe bra men allerede har de kommet ett par godbiter i Bayonetta og Darkriders og slutten av denne uka kommer Mass Effekt 2. Blir litt mere stille i februar men mars kommer med 2 utrolig store tittler. God Of War III og Final Fantasy XIII. Det er veldig mye å glede seg til i 2010 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) ugh....spill som må skaffes februar og mars for min del: White knight chronicles (2.feb) Dante's inferno (4.feb) Bioshock 2 (9.feb) Star ocean: The last hope til ps3 (12.feb) Heavy rain (24.feb) Battlefield: Bad company 2 (4.mars) Final Fantasy XIII (9.mars) God of war 3 (19.mars) Resonance of Fate (26.mars) Pokemon Soulsilver (26.mars) Blir ett dyrt 1 kvartal. Takk gud for studielån Trenger kanskje en jobb på siden -.- Har allerede betalt for 4 av spillene og bare venter på release. +at jeg ikke er ferdig med darksiders eller bayonetta enda, ingen spill tørke her i gården nei. Endret 25. januar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Star Ocean er ett veldig bra spill du kommer til å få mange timer med underholdning der, men sier seg nesten selv da det er verdens beste spillutvikler som står for utviklingen. For min del slik det ser ut nå er Final Fantasy XIII det største som kommer i år men holder også utkikk på Nier. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 FFXIII, Bioshock 2, Heavy Rain og GOW3 står høyest på ønskelisten her i gården Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 FF 13, Bayonetta og White Knight Story var 2009 spill for min del... så en god del mindre liste fort for min del Men, bevares, har fortsatt alt for mange spill jeg skal spille og for lite tid... i hvert fall det det føles som Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Søren. Glemte at Yakuza 3 kommer ut i mars Gleder meg inderlig til mars måned :] Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Yakuza 4 kommer ut i mars Gleder meg inderlig til mars måned :] Sånn^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg