henrikr Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Gled dere til Mass Effect 2. Det er er episk. Nå skal jeg låse meg inne en måneds tid Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Enig med deg Rider Of Reason, synes de ikke bør telles som eksklusiver i det hele tatt Slike spill kalles konsolleksklusiver. Når man sammenligner Wii, 360 og PS3 så er det naturlig at disse spillene blir regnet med. Det er for øvrig massevis av spillserier som kun fins på xbox 360. Endret 21. januar 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er for øvrig massevis av spillserier som kun fins på xbox 360. Ikke av de som passer min smak i alle fall. Av de spillene som ikke kom til verken PC eller PS3 så er det bare Lost Odyssey jeg gjerne skulle spilt. Og da følte jeg ikke at kun ett spill var nok til å rettferdiggjøre kjøp av Xbox 360. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er litt skeptisk til at jeg ikke har spilt det selv, til tross for at jeg har en Xbox. Når det dukket opp på Gamers topp 50 liste ble jeg rent bekymret når jeg leste det som sto og innså at jeg ikke hadde prøvd det selv Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja det er virkelig en skam Laland, de som har alle forutsetninger for å kunne gjøre det. Har faktisk vurdert å kjøpe en Xbox mange ganger bare på grunn av det spillet, men hver gang har den lille delen av hjernen min som faktisk har peiling på økonomi stoppet meg. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er litt skeptisk til at jeg ikke har spilt det selv, til tross for at jeg har en Xbox. Når det dukket opp på Gamers topp 50 liste ble jeg rent bekymret når jeg leste det som sto og innså at jeg ikke hadde prøvd det selv Vel, da er det bare å gå til innkjøp, for Lost Odyssey er et spill du må oppleve. Og det uansett om du er glad i japanske rollespill eller ikke. Handlingen, grafikken, musikken og ikke minst karakterene i dette kunststykket blåser innholdet i andre rollespill av banen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Skulle en sett. Et stykk Lost Odyssey er nå bestilt fra Play.com for den fine summen £8.99. Jeg er ikke flink mot gruppepress. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg er faktisk fullstendig enig med deg selv om jeg ikke har prøvd spillet selv. Sist jeg følte det sånn var med Tales of Vesperia. Edit: DU kommer ikke til å angre Laland. *Misunnelig* Endret 21. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Oisann, det gikk raskere enn forventet. Gratulerer med (tidenes?) røverkjøp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Når det kommer på under 90,-, så er det ingen grunn til å vente. Dessverre havner det nok litt i skyggen for Mass Effect 2 og Bioshock 2 de kommende ukene, men èn dag, så skal det settes av nok harddiskplass til å legge inn alle platene samtidig! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg vil også spille Lost Odyssey... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vil du være med så heng på. Lost Odyssey er virkelig et av "vår tids" største rollespill og til den prisen du nå får det for på Play.com ser jeg ingen grunn til ikke å iallefall prøve det. Jo lenger inn i spillet du kommer jo mer hektet blir du. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Argh ingen som kunne tenke seg å selge meg en Xbox 360 for en billig penge, evt låne? Irriterende at ingen i nærmeste omgangskrets har X360. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vil du være med så heng på. Lost Odyssey er virkelig et av "vår tids" største rollespill og til den prisen du nå får det for på Play.com ser jeg ingen grunn til ikke å iallefall prøve det. Jo lenger inn i spillet du kommer jo mer hektet blir du. Kjøper du en 360 til meg da, sånn at jeg får spilt det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Heavy Rain demo kommer muligens den 11 feb i Europa Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Argh ingen som kunne tenke seg å selge meg en Xbox 360 for en billig penge, evt låne? Irriterende at ingen i nærmeste omgangskrets har X360. Jeg bor i Tromsø og jeg har Xbox og Lost Odyssey. Om den er til salgs/utlån er derimot en annen sak høhø. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 De alphadronene i chronicles of riddick er morsomme å drepe (snart ferdig nå, i god tid til mass effect 2 B) ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Vil du være med så heng på. Lost Odyssey er virkelig et av "vår tids" største rollespill og til den prisen du nå får det for på Play.com ser jeg ingen grunn til ikke å iallefall prøve det. Jo lenger inn i spillet du kommer jo mer hektet blir du. Kanskje jeg må fortsette der jeg slapp på disk to i fjor Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det var et par ting med lost odyssey jeg ikke likte så veldig, men historien, grafikken og musikken gjorde opp for det meste xP Jeg synes det kunne vært litt flere minispill og jeg endte opp med å ikke finne kampsystemet så variert og balansert (spells av typen curse, poison osv, fant jeg ofte til å være ganske ubrukelig). Slutten var litt snodig imo. En annen ting var jeg jeg ofte ble sittende oppe til langt på natt pga jeg bare måtte finne neste savested ;P Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Liker ikke å vite så mye om spillet før det kommer ut, men utviklingsdagboken til no more heroes 2 er for bra til å la være http://www.giantbomb.com/suda-51-talks-no-more-heroes-2-on-the-toilet/17-1906/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg