Laland Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 *føler seg som big brother* Forøvrig, så er vel Josefine-spillene påberegnet små barn (jenter?) på førskolen (1-4 trinn) og er vel ikke spillene for ekte mannfolk. Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 I forhold til 360, er bildet på flere spill veldig "kornete" samt laggy. Er ikke ute etter å lage krig eller noe, men en maskin med den innmaten burde levere bedre. Sier heller ikke dette fordi jeg har 360 etc etc. Syns bare det var en veldig snål måte å komme med et utsagn på, alt du nevner er noe du har opplevd på ps3, som gjorde at du syns bilde var kornete, men du forklarer ikke hva eller putter det på en måte som gjør at du har et verdig argument i en eventuell diskusjon. Er strengt bare min mening, jeg kan finne negative sider ved ps3 jeg også, det er klart. Men er en konsoll som er totalt verdt å eie i mine øyne. Også greit nok at multiplattform spill har i sin tid vært dårligere på Ps3, men finnes gode nok eksempel på at det ikke er så, kan slenge opp Cod 4, Gta 4 og Burnout Paradise sånn fort. Og det er ihvertfall ingen tvil om at Ps3 ekslusive spill ser absolutt herlige ut:) Nei uff, jeg er rusa på ps3, har nylig fått ny å spilt meg til døde Tullball. PS3 versjoner er fremdeles dårligere i nesten alle tilfeller. Og ja, du er nok rusa på PS3 for særlig nøytral klarer du tydeligvis ikke være. GTA4 er ikke akkurat et eksempel på en bra PS3 versjon heller. Dårligere oppløsning og framerate. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Burnout Paradise, Red Alert 3 og enkelte andre spill er bedre på PS3 også, though. Må se det fra begge sider! Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Burnout Paradise, Red Alert 3 og enkelte andre spill er bedre på PS3 også, though. Må se det fra begge sider! Burnout er ikke bedre på PS3. Bare en myte. De er omtrent 100% like. Akkurat som mange tror GTA4 på PS3 er bedre. Les Eurogamers tester. Uansett så er det ekstremt sjelden at PS3 versjonen er teknisk best, mens 360 er det nesten alltid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) PS3 var lead-plattformen under utviklingen, og flere sider har sagt at det er bedre uansett hva vi velger å tro. Har aldri sett den in-person selv, men velger å tro på dem som lager spillet! Edit: forøvrig litt rart at det bare er når PS3 er bedre på noe at det er en myte, selv om multiplattform spill (ihvertfall tidligere i generasjonen, i PS3's første år) var generelt penere på 360'n. Det er bare å innse at PS3 er en om ikke kraftigere, like kraftig konsoll som virkelig skinner for tiden. Jeg mener.. MGS4, LBP og KZ2 er vannvittig pene! Endret 6. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Men jeg er mye penere! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Det er jo en selvfølge! Jeg mener, hallo! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Men jeg er mye penere! Look, it's Mr. Universe! :o Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 PS3 var lead-plattformen under utviklingen, og flere sider har sagt at det er bedre uansett hva vi velger å tro. Har aldri sett den in-person selv, men velger å tro på dem som lager spillet! Edit: forøvrig litt rart at det bare er når PS3 er bedre på noe at det er en myte, selv om multiplattform spill (ihvertfall tidligere i generasjonen, i PS3's første år) var generelt penere på 360'n. Det er bare å innse at PS3 er en om ikke kraftigere, like kraftig konsoll som virkelig skinner for tiden. Jeg mener.. MGS4, LBP og KZ2 er vannvittig pene! Put simply, this is the first truly 'next-gen' game that truly is 99.9 percent identical across both PlayStation 3 and Xbox 360; the first title I've looked at for these features that raises the bar technically on both formats, offering the complete, full-fat experience, nothing added, nothing taken away. http://www.eurogamer.net/articles/xbox-360...d-eight-article Om PS3 er kraftigere eller ikke bryr jeg meg ikke noe om. Forskjeller på versjoner kommer vel an på utvikleren i de fleste tilfellene. Jeg bare holder meg til realitetene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 But which platform offers the consummate version of Paradise? While the PlayStation 3 edition sports a slight visual edge (a few superior textures, no screen tearing) and arguably superior controller triggers, the Xbox 360 offering plays identically, and both sport that amazingly intuitive online interface. 1UP's anmeldelse. Men vi kan la den ligge nå; så små forskjeller har altfor lite å si. Fallout 3 har visstnok også noen penere teksturer og bedre effekter til tider.. Just to have it said. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hvordan stopper man regnet å falle fra skyene? Hvordan man stopper man verden fra å falle sammen? Hvordan stopper man xbox fanboys fra å rippe på ps3 når de ikke har peiling i det hele tatt? Men ja, nå skal jeg gå å spille på ps3en min med dårlig framerate og mektig kornete bilde, så skal jeg sitte i anger å grine fordi jeg brukt 3500kr på en konsoll!:o eller bare det totalt motsatte, jeg syns synd på folk som ikke kan nyte ps3 for den herlige konsollen den er. PS: Magnarp du er jo det perfekte eksempelet på nøytral:) kan jo bare sikte til de fleste postene dine. PS PS ? takk for tipset om Lost Odyssey var genialt. Endret 6. mars 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Red Alert 3 har faktisk ikke kommet til PS3 enda (ikke i Norge i hvert fall), så det ville ikke være unaturlig hvis den kjørte bedre . Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Menmen.. nå snakker vi ikke om ting som lett legger opp til en flamewar! Hvilke spill spiller folk for tiden da? Går mye i Fallout 3 på PC, Gears of War 2 og Halo Wars for min del! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Spiller Bioshock, Dead Space og Lost Odyssey på 360 for tiden. Spilte nettopp igjennom Gta 4 på Ps3 også, så fått testa det på begge plattformer nå. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Har prisen på PS3 blitt satt ned? Jeg spiller Halo3 for øyeblikket, bare Microsoft for ræva ut og ligger ut Mythic Pack. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Har prisen på PS3 blitt satt ned? Jeg spiller Halo3 for øyeblikket, bare Microsoft for ræva ut og ligger ut Mythic Pack. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D Billigste du får ps3 i norge for tiden, temmelig ok pris vil jeg si. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, kostet ikke den sånn 4k før? Er den satt ned av Sony eller er det bare priskrig? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, kostet ikke den sånn 4k før? Er den satt ned av Sony eller er det bare priskrig? koster vanligvis 4k, er bare krigs pris for både netshop og komplett har kjørt tilbud, å nå kjører elkjøp tilbud. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Netshop selger faktisk 40gb versjonen til 2795 nå. Riktignok får du en sixaxis kontroller og ingen DS3, men ellers er det vel ikke noen forskjell på 80 og 40 gb versjonen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg spiller cod4, gears2 og skate 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg