Toman18 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Får bare se hva teknikeren finner ut av Håper på det beste, klarer ikke gå tilbake til 26"HD-Ready igjen! Spesielt nå som spillene vil renne ut til meg i kommende ukene/månedene Endret 20. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Da fikk jeg endelig forhåndsbestilt meg Heavy Rain Special Edition. Koster 499,- på elkjop.no og 449,- for vanlig versjon. Gleder meg bare mer og mer til dette spillet merker jeg Edit: Arrg, ser nå at det koster 399,- for SE på lefdal.com, så nå må jeg bestille på nytt der og få slettet den fra elkjop.no Edit2: Der var det gjort Endret 20. januar 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Da fikk jeg endelig forhåndsbestilt meg Heavy Rain Special Edition. Koster 499,- på elkjop.no og 449,- for vanlig versjon. Gleder meg bare mer og mer til dette spillet merker jeg Edit: Arrg, ser nå at det koster 399,- for SE på lefdal.com, så nå må jeg bestille på nytt der og få slettet den fra elkjop.no Edit2: Der var det gjort Takk for tipset, jeg avbestilte bestillingen min på Heavy Rain på CDON (449,-), og bestilte heller Special Edition til 418,- totalt Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har en tv som støtter opp til 1080i, og har satt 360'en til å skalere opp til dette, burde jeg heller la den skalere på 720p ettersom det er det de fleste spill er lagd til? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 1080i er vel ingen optimal oppløsning uansett for bilde i bevegelse, eg ville nok valgt 720p Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) I USA vurderer de å sende sportssendinger via xbox live. http://www.techflash.com/seattle/2010/01/espn_on_xbox_360_tipping_point_for_cable_workarounds.html Tviler på at det kommer til Noreg men.. Føler uansett at Microsoft ligger laaangt foran Sony når det gjelder digital distribusjon av media og software. (ikke så rart..) Endret 20. januar 2010 av niggle Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 1080i er vel ingen optimal oppløsning uansett for bilde i bevegelse, eg ville nok valgt 720p takk for hjelpen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ser en kan kjøpe standard utgaven av Heavy Rain og Special Edition på Elkjøp.no nå. Collectors Edition har dem desverre ikke...er vel kun Gamestop i Norge som har det til salgs? Jeg bestilte min CE fra Gamestop hvertfall... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva er forskjellen på Collectors Edition og Special Edition, da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg tror dette er Special edition av Heavy rain. Skal lete etter CE... CE Heavy rain. Endret 20. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vel etter hva jeg har forstått så får du laste ned episodene gratis og før andre med CE. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det bare jeg som har lagt merke til at Bayonetta får generelt sett bedre reviews enn Darksiders, men alikavel er sistnenvte mer populær? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) På dette forumet så stemmer det veldig godt ja. Men ikke med andre gamingvenner jeg har, som har prøvd begge spilla. Endret 20. januar 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det beviser vel bare at gode reviews ikke er alt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Det beviser vel bare at gode reviews ikke er alt. Som er forsåvidt bra Men det virker som salgene på disse 2 spillene er mer eller mindre ganske likt. Ikke mistforstå meg, jeg vil absolutt ha Darksiders, men Mr.Wallet sier nei. Skulle ha benyttet Gamestop tilbudet. OT: Jeg bare popper denne inn her fra Ex.phil: "Alt er relativt" og siden det er relativt, er ingenting relativt. doh. Endret 20. januar 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Heavy Rain for 400,-.. Må jaggu vurdere det. Har ikke sett noe særlig til spillet, men at det er høyprofil og nesten garantert verdt 400,-, det er det ikke tvil om. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg og bestilte Special Edition av Heavy Rain, I need more Collector's Editions!! 419kr er jo sinnsykt billigt!! Og spillet kan passe meg perfekt siden jeg elsker gode storys og du får valg osv Endret 20. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Må se til å bestille Heavy Rain jeg også. Har gledet meg til dette spillet for lenge til å la være. men Mr.Wallet sier nei. The cruelest taskmaster there is. Eller nesten. "Alt er relativt" og siden det er relativt, er ingenting relativt. Godt sagt! Hva studerer du? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) men Mr.Wallet sier nei. The cruelest taskmaster there is. Eller nesten. 'mhm, dog jeg blir mer sur når spillbutikkene ikke får spillene inn på tida "Alt er relativt" og siden det er relativt, er ingenting relativt. Godt sagt! Hva studerer du? Studerer for tiden Ex.phil og Ex.fac slik at jeg kan få bachelor i historie (har ikke begynt med dette ennå da, men dette er 2 fag jeg må ta uansett) Og dette var en av tingenen som poppet opp, husker ikke hvilken filosof som ga denne konklusjonen dog. Læreren dog elsker House, det var litt morsomt, og ex.Fac lærenen høres og ser ut som Anthony Hopkins. " I am having a friend for dinner" er en beskjed jeg skal skrive på pulten hans engang, la oss håpe han leser den opp! edit: quote Leif var innom Endret 20. januar 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1404-Darksiders xP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg