Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg endelig forhåndsbestilt meg Heavy Rain Special Edition. Koster 499,- på elkjop.no og 449,- for vanlig versjon. Gleder meg bare mer og mer til dette spillet merker jeg :)

Edit: Arrg, ser nå at det koster 399,- for SE på lefdal.com, så nå må jeg bestille på nytt der og få slettet den fra elkjop.no :(

Edit2: Der var det gjort :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig forhåndsbestilt meg Heavy Rain Special Edition. Koster 499,- på elkjop.no og 449,- for vanlig versjon. Gleder meg bare mer og mer til dette spillet merker jeg :)

Edit: Arrg, ser nå at det koster 399,- for SE på lefdal.com, så nå må jeg bestille på nytt der og få slettet den fra elkjop.no :(

Edit2: Der var det gjort :)

Takk for tipset, jeg avbestilte bestillingen min på Heavy Rain på CDON (449,-), og bestilte heller Special Edition til 418,- totalt :D

Lenke til kommentar

Det beviser vel bare at gode reviews ikke er alt. ;)

Som er forsåvidt bra :)

Men det virker som salgene på disse 2 spillene er mer eller mindre ganske likt.

Ikke mistforstå meg, jeg vil absolutt ha Darksiders, men Mr.Wallet sier nei.

Skulle ha benyttet Gamestop tilbudet.

OT: Jeg bare popper denne inn her fra Ex.phil:

"Alt er relativt" og siden det er relativt, er ingenting relativt.

doh.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

men Mr.Wallet sier nei.

The cruelest taskmaster there is. Eller nesten. ;)

'mhm, dog jeg blir mer sur når spillbutikkene ikke får spillene inn på tida :)

"Alt er relativt" og siden det er relativt, er ingenting relativt.

Godt sagt! Hva studerer du?

Studerer for tiden Ex.phil og Ex.fac slik at jeg kan få bachelor i historie (har ikke begynt med dette ennå da, men dette er 2 fag jeg må ta uansett)

Og dette var en av tingenen som poppet opp, husker ikke hvilken filosof som ga denne konklusjonen dog. Læreren dog elsker House, det var litt morsomt, og ex.Fac lærenen høres og ser ut som Anthony Hopkins. " I am having a friend for dinner" er en beskjed jeg skal skrive på pulten hans engang, la oss håpe han leser den opp!

edit: quote Leif var innom

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...