Whackedorange Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Så nettopp en trailer på Quantum Theory til PS3/360 fra Techmo, minner meg utrolig mye om Gears of War. http://www.pushsquare.com/10218/quantum-theory-absolutely-is-gears-of-war-on-playstation-3/ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja det gjorde virkelig det. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 dæven, det var ikke så mye tvil om hvor inspirasjonen kommer fra her nei.. Men gears er jo gøy, så da blir sikkert dette moro også Noen som vet om det blir splitscreen-coop slik som geow? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er ikke bare snakk om inspirasjon, dette er jo nærmest en blåkopi Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Spillet vil nok aldri få pris for sin innovativitet nei Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg var på grensen til å tro at jeg så på en Gears of War mod Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg hater ikke Uncharted2 slik som det blir påstått, det jeg gjør er att jeg stiller spørsmålstegn om hvorfor Uncharted 2 er en salgsmessig flopp spesielt når man vet att det er en del brukere som forguder spillet. Når ble det å selge opp mot 3 millioner av et spill som har vært på gaten i 2 måneder en salgsmessig flopp? Det er et latterlig utsagn! Det er veldig imponerende for en såpass ny franchise som kun finnes på en konsoll... Og jeg tror at spillet kan selge mer og mer utover. Ble også veldig glad når jeg fant ut at LBP har solgt 3 millioner! Men det er jo også en FLOPP i dine øyner... Off! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 nå er det lipsfest i stua lol Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ugh...hodet må ha en liten pause etter 3 timer med intens bayonetta spilling. Så mye som skjer. Godt at jeg har plants vs zombies som jeg kan kose meg med Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tror jeg satt og viftet med Wii-moten i 5 min i strekk før idag da jeg spillte Cursed Mountain uten at noe skjedde. Nå er endelig smertene i armen borte. Det spillet hadde virkelig hatt godt av m+. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ferdig med Dead space! Første gang fullført på 360, det blir da totalt 6 ganger fullført Fant også en glitch i spillet som var veldig gøyal! Evig penger til meg! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) En "nifty" liten trailer fra Just Cause 2. Link: Endret 17. januar 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Einride Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Doh, kor tid slutta Elkjøp/Lefdal med gratis frakt på spel/dvd/blu-ray? Då er plutseleg Game.no med 449,- for ein del nye spel OG gratis frakt meir interessant. Spesielt om dei klarar å levere på release-dato... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dantes Inferno 360 The Death Edition will include these things • Exclusive costume for a playable character in-game: Isaac Clarke from Dead Space! • Making-of documentary with the game (ITA subtitles) • Documentary "Dante in History" (subtitled in ENG) • Soundtrack full game • Documentary on the creation of music and audio (ITA subtitles) • Digital Artbook edited by visual designer Wayne Barlowe (sott. in ENG) • Over 10 minutes of scenes from the soul "Dante's Inferno An Animated Epic" (sott. in ENG) • digital reprint of the poem Complete (in English) Holy crap! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dantes Inferno 360 The Death Edition will include these things • Exclusive costume for a playable character in-game: Isaac Clarke from Dead Space! • Making-of documentary with the game (ITA subtitles) • Documentary "Dante in History" (subtitled in ENG) • Soundtrack full game • Documentary on the creation of music and audio (ITA subtitles) • Digital Artbook edited by visual designer Wayne Barlowe (sott. in ENG) • Over 10 minutes of scenes from the soul "Dante's Inferno An Animated Epic" (sott. in ENG) • digital reprint of the poem Complete (in English) Holy crap! ^_^ Jeg bestilte den her om dagen, til PS3 that is. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har også bestilt den til PS3. Regner med at det samme følger med der. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Death edition er kun til 360 Dog PS3 brukere skal få kjøpt divine edition som koster det samme som spillet, trur eg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er litt utrolig hvordan jeg gang på gang er sååå nære å klare et bonusbrett til bayonetta, uten å finne spillet urettferdig eller frustrerende. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-459912.aspx?CT=1#Comments Er ikke bare HipHopGamer og N'Gai Croal som er av skafftet av grafikken til God Of War III!! Ser vi enda en tittel på PS3 som viser enda bedre grafikk en selveste Uncharted 2 Herregud jeg gleder meg, ut ifra dem bildene der gir meg gåsehud og ser helt episkt ut!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Synes det for det meste så nokså blast ut jeg da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg