Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sprer hatet ditt av Uncharted 2 overalt, spar deg for det. Du terger mere en du burde faktisk... Ja du kan hate spillet så mye du vil siden du har selvfølgelig din mening, men det du gjør nå er trolling!! Men du trenger ikke å nevne det hver gang. Hadde jeg holdt på sånn som du hadde jeg blitt bannet fordi det går alltid mot favorittmaskinen her inne.....

Jeg personlig så elsker jeg Uncharted 2, eller som Avean sa et av tiårets viktigste spill ;). Spillet tilbyr meg alt, beste grafikk innen konsollene, cutscenene er toppkvalitet osv..

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Du sprer hatet ditt av Uncharted 2 overalt, spar deg for det. Du terger mere en du burde faktisk... Ja du kan hate spillet så mye du vil siden du har selvfølgelig din mening, men det du gjør nå er trolling!! Men du trenger ikke å nevne det hver gang. Hadde jeg holdt på sånn som du hadde jeg blitt bannet fordi det går alltid mot favorittmaskinen her inne.....

Det er jo eksakt det du har gjort med Gears of War 2 i hele 2009.

Hvor trangsynt er det mulig å bli liksom..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Ja men jeg fikk advarsler noe som 360 brukere ikke får, så spar deg... Er ikke min feil at Gears 2 hos meg stoppet etter 10 timer med multiplayer med fullt av lagg, bulletlag opptil 6 sekunder selv med norsk party and glitchs, jeg spilte i begynnelsen av gears 2, har aldri sett meg tilbake.

Spillet gjør meg mer irritert en glad.. Sånn skal ikke spill være.

Så når Gears 3 kommer ut så kjøper jeg det for singleplayer only da dem klarte å ødelegge onlinedelen i gears 2 iforhold til Gears 1 som er over the top!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ja men jeg fikk advarsler noe som 360 brukere ikke får, så spar deg... Er ikke min feil at Gears 2 hos meg stoppet etter 10 timer med multiplayer med fullt av lagg, bulletlag opptil 6 sekunder selv med norsk party and glitchs, jeg spilte i begynnelsen av gears 2, har aldri sett meg tilbake.

Men det er din feil at du skrev det i hvert eneste innlegg du skrev i den tråden. Du har 83 innlegg i Gears 2 tråden, og jeg er sikker på at i 84 av de, så raker du ned på spillet. Det er bare ekstremt unødvendig og feigt å skylde på spillet, når DU skrev det hver gang.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Er stor forskjell på originalt som i noe helt nytt og originalt som i en ny spillserie. Helt nye ting i spill ser man svært sjeldent og det handler som regel kun om å inkorporere det som allerede finnes inn i spillet på best mulig måte.

Om man vil pirke kan man jo også si at Heavy Rain ikke er originalt da det bruker QTE, som allerede er mye brukt.

Om man vil pirke videre så er det vel få spill som vil være orginale om man skal følge den tanke gangen.

Lenke til kommentar

Jeg hater ikke Uncharted2 slik som det blir påstått, det jeg gjør er att jeg stiller spørsmålstegn om hvorfor Uncharted 2 er en salgsmessig flopp spesielt når man vet att det er en del brukere som forguder spillet.

Og slik setter du spørsmålstegne om hvorfor Uncharted 2 kun har solgt 2,7 millioner.

Noen som vet hva Naughty Dog driver med nå eller sitter de å suger på den søte karamellen som Uncharted2 gav dem

I følge salgstall så ser vi klart att dette er tidenes spill.

Føler du selv at spørsmålsformuleringen din, om den kan kalles det, gir deg noen svar? Ikke?

Nei slutt å troll. Har du faktisk lyst å diskutere hvorfor uncharted 2 har solgt dårligere enn det du ønsker så kan du jo lage en tråd om det. Kanskje du også finner ut hvor mye lignende spill har solgt og hvilken kritikk disse spillene fikk. Om du ikke gidder å lage en tråd for å diskutere dette kan du jo i allefall spørre direkte hvorfor spillet har solgt så dårlig, i stedet for å stikke innom tråden for å trolle med disse dårligere kommentarene dine.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Jeg visste den QTE ville komme, men føler fortsatt at spillet har mye annet å by på, som virker nyskapende.

Btw, hva var det første spillet med QTE? Var det GoW?

Tja si det, Fahrenheit kom ihvertfall noen mnd. seinere, laget av samme studio som står for Heavy Rain :)

EDIT: Ja, såg jo ikkje at det var kommet en ny side med diskusjon her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Men det er din feil at du skrev det i hvert eneste innlegg du skrev i den tråden. Du har 83 innlegg i Gears 2 tråden, og jeg er sikker på at i 84 av de, så raker du ned på spillet. Det er bare ekstremt unødvendig og feigt å skylde på spillet, når DU skrev det hver gang.

Fanboyen spilte Gears 2 i 10 min, så fikk han anfall pga. spillets utsøkthet og velta xboxen. Derfor blir han irritert hver gang han hører om det. Han har i tillegg en sykelig trang etter å starte krangler.

Lenke til kommentar

Det som er litt synd er at noen av dem beste og mest orginale spillene uansett plattform er dem som selger minst....men slik er det når folk er så trangsynte at dem ikke vil prøve noe nytt.

Eller hva? Er dere ikke enige?

Enig. :)

Jeg vil ikke delta i denne krigen siden jeg ikke har spilt Uncharted spillene.

Lenke til kommentar

Har faktisk prøvd og diskutere salgstallene til Uncharted2 men det viser seg å være en umulighet for nevner man Uncharted2 i negativ fortegen så er man enten ett troll eller en hater av spillet. Litt rart att jeg har spillet i min spillsamlig hvis jeg hater produktet.

Hadde faktiskt ett ørlite håp om att det gikk ann å diskutere men kan bare konstantere att dette er umulig så jeg legger den steinen død.

Lenke til kommentar

Men det er nok best å legge den steinen død som du sier, ellers ender det bare opp med at folk får warn og blir bannet.

Det er nok det ja, spesielt på dette forumet. Det finnes andre Norske spillforums der ute som tillater at brukere skriver akkurat hva dem vil til slikt. Her må vi passe oss for bigbrother..... ;)

Lenke til kommentar

Har faktisk prøvd og diskutere salgstallene til Uncharted2 men det viser seg å være en umulighet for nevner man Uncharted2 i negativ fortegen så er man enten ett troll eller en hater av spillet. Litt rart att jeg har spillet i min spillsamlig hvis jeg hater produktet.

Hadde faktiskt ett ørlite håp om att det gikk ann å diskutere men kan bare konstantere att dette er umulig så jeg legger den steinen død.

Som jeg skrev i den andre tråden så må du gjerne vise meg hvor du har gjort dette forsøke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...