Toman18 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Viss alt går som det skal så har jeg ny tv til tirsdagen Samsung 40" LED FULLHD , hadde vært digg!!! Endret 10. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har du ikke akkurat kjøpt ny da? Og har du vurdert plasma? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jo jeg kjøpte ny tv i april 2009, må henge med i nå og jeg har hørt at plasma er bra viss man har over 52" så jeg går for LED med nyere teknologi og tar mindre plass. Og selve avstanen jeg er fra TVen på 2.2 meter da holder det med 40" eller 46" maks Men er bare ca 20% sjanse jeg skaffer en på tirsdagen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det som er så bra med dette året at det har allerede startet bra med tanke med spill som Bayonetta og Darksiders, og kommende Mass Effect 2, Splinter Cell Conviction "håper jeg får ny TV eller fikser min gamle TV" , Heavy Rain, God Of War 3 "må spilles med 37 tommer eller mer og ikke minst i 1080p ", MAG, Battlefield Bad Company 2 og Bioshock 2, for en start på dette året!! Men vet ikke hva lommeboken min sier til dette, men så har jeg lagt av 12400kr til spill dette året og da har jeg råd til 24 nye spill til utenom Mass Effect 2 og Splinter Cell Conviction som er allerede betalt 150kr pr stk for Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Henta bayonetta i dag, samtidig hoiet dama i kassa om at ho fant en eldre plakat som det stod på at red steel 2 kosta 1kr (med to spill bytte), istedet for 199. Så jeg skal få et gavekort på 188 når jeg henter red steed 2, var vist problem å få tatt det ut av kassa (gidder ikke krangle selv om jeg egentlig vel har krav på å få dem kontant xP). Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Går det ann og koble en nettverks kabel fra pcen til xboxen? For så og få xbox live på xboxen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Et innlegg med en intetsigende rangering av konsoller, åpenbart for å provosere, og to påfølgende kommentarer har blitt fjernet. Brukere med en vedvarende historie for konsekvent trolling rundt hele den angivelige "fanboy-krigen" kan ta seg en pause, med mindre det er interessant med en aldri så liten ferie fra forumet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Henta bayonetta i dag, samtidig hoiet dama i kassa om at ho fant en eldre plakat som det stod på at red steel 2 kosta 1kr (med to spill bytte), istedet for 199. Så jeg skal få et gavekort på 188 når jeg henter red steed 2 Enten så er matten min dårlig, eller så har dama i kassen surra Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Okei.. visste at Bayonetta var over the top... men ikke i så stor grad XD! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Bare vent til slutten... da snakker man virkelig over-the-top^^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Blæh. Har tatt 3 bosser på MadWorld nå, men synes det er utrolig kjedelig. Får også vondt i øynene av grafikken. Klarer ikke helt å se hvorfor det har fått så bra kritikk overalt. Tror jeg heller bruker det som innbytte på Red Steel 2. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Viss alt går som det skal så har jeg ny tv til tirsdagen Samsung 40" LED FULLHD , hadde vært digg!!! Legg på en tusenlapp (dersom det er UE40B7070 du har vurdert) og gå heller for Philips LED 40PFL8664. I mine øyne er mye bedre skjerm, både med tanke på farger, kontrast og bevegelse. Og du får Ambilight Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Lo ganske så godt av den videoen her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=0z95zk1m6lw Meen, for å være litt on-topic, noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig optisk toslink-kabel til PS3n min? Trenger ikke mer enn en halvmeter i lengde. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hehe, verden går fremover, nå tørr selv skuespillere å komme ut av skapet, eller blir det kabinettet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 70kr https://prisguiden.no/produkt/89478 Men nærmeste Clas Ohlson eller Biltema har sikkert også noe som ligner på den prisen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er så innmari mange kjekke og greie butikker i Kragerø! Nekter å bruke tre ganger så mye på porto som på produktet, så venter til jeg skal ha noe annet. Nå er jeg bare usikker på om jeg skal forhåndsbestille ME2 på Absoluttspill eller GameStop.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Blæh. Har tatt 3 bosser på MadWorld nå, men synes det er utrolig kjedelig. Får også vondt i øynene av grafikken. Klarer ikke helt å se hvorfor det har fått så bra kritikk overalt. Tror jeg heller bruker det som innbytte på Red Steel 2. helt enig. Jeg tok to bosser, så var det rett til gamestop Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Faen, ble ikke noe ny TV idag, så jeg skal vente til min dør helt ut, har enda Ambilighten heldigvis Og stor sannsynlighet jeg mottar Black Wii Limited Edition idag, gleder meg å se den sexy maskinen!!! Endret 12. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg