Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilt en del ps3 de to siste ukene. Kan si det sånn at jeg ikke er imponert. Kornete og jævlig.

Er bildet kornete fordi du spiller PS3? :huh:

 

PS3 spill mangler som oftest anti-aliasing og veldig ofte er PS3 versjonene lavere oppløsning enn på 360.

Nevn eksempler plz. Fra 2008 og senere.

Lenke til kommentar
I forhold til 360, er bildet på flere spill veldig "kornete" samt laggy.

 

Er ikke ute etter å lage krig eller noe, men en maskin med den innmaten burde levere bedre.

Sier heller ikke dette fordi jeg har 360 etc etc.

 

Syns bare det var en veldig snål måte å komme med et utsagn på, alt du nevner er noe du har opplevd på ps3, som gjorde at du syns bilde var kornete, men du forklarer ikke hva eller putter det på en måte som gjør at du har et verdig argument i en eventuell diskusjon. Er strengt bare min mening, jeg kan finne negative sider ved ps3 jeg også, det er klart. Men er en konsoll som er totalt verdt å eie i mine øyne. Også greit nok at multiplattform spill har i sin tid vært dårligere på Ps3, men finnes gode nok eksempel på at det ikke er så, kan slenge opp Cod 4, Gta 4 og Burnout Paradise sånn fort. Og det er ihvertfall ingen tvil om at Ps3 ekslusive spill ser absolutt herlige ut:)

 

Nei uff, jeg er rusa på ps3, har nylig fått ny å spilt meg til døde :)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Ja da må du Astonjas skjerpe deg, ikke kall meg fanboy bare fordi jeg liker bedre KZ2 enn Gears 2... Jeg har ihvertfall begge spillene og ser hva er feil der og der.... Fy faen KZ2 er i skuddet, brukt 24 timer på onlinedelen fra lansering, mens onlinedelen til Gears 2 har jeg brukt 13 timer siden lansering som var i november ifjor, litt forskjell dær ja.. Deinj dær!! satt tænk æ mæ... No active host eller noe tullball ikke sant Zorro og Iceman :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Spilt en del ps3 de to siste ukene. Kan si det sånn at jeg ikke er imponert. Kornete og jævlig.

Er bildet kornete fordi du spiller PS3? :huh:

 

PS3 spill mangler som oftest anti-aliasing og veldig ofte er PS3 versjonene lavere oppløsning enn på 360.

Nevn eksempler plz. Fra 2008 og senere.

 

SF4, Silent Hill homecoming og mange mange fler. Les Eurogamers tester. Frameraten er også nesten alltid bedre på 360.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...