Laland Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Half-Life 2 spilt med Natal! Det så faktisk ikke så verst ut, selv om det ikke er noen stressende eller krevende situasjoner som overkommes her. Men nå vet vi ihvertfall at det fungerer! http://www.gossipgamers.com/leaked-footage-of-half-life-2-played-on-project-natal/ Endret 29. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vel nå er det forskjell på hvor lett det er å integrere, i forskjellige spill da. Føler liksom at halo og resistance f. eks er typiske spill som coop passer lett til. En eller to spillere i et splintercell spill gjør en del forskjell da det brått blir mye lettere å ta ut folk osv. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ser ut som det funker, men jeg har ikke lyst å spille for eksempel halo: reach med natal. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det der så ikke noe gøy ut akkurat. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Klippet hvor Half Life 2 blir spilt med Natal beviser bare for min egen del bare hva jeg har tenkt hele tiden. Natal kommer til å bli en dårlig løsning på mange av dagens spill. Men at det blir artig på "enklere" spill har jeg ingen tvil om. Men det er bare ikke mulig å erstatte alle knapper som er på en kontroller med vifting av armer og ben(og hvem vil vel ha en trenings økt når en skal spille?) slik som Natal skal ha det til. Wanden til PS3 ser ut som en mye mer realistisk og gjennomtenkt kontroll metode. Den er jo i grove sett kun en mer avansert Wii kontroller slik egentlig...og det vet vi jo fungerer. Men jeg gir egentlig blankt pokker i hva som blir best eller hva som kommer til å funke best.....beggedeler? Ja takk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ser for meg at Natal kan bli nyttig i sammenheng med mediasenterløsninger. Semi-futuristisk veiving med armene for å bla seg frem på Video Marketplace gjør iallefall at vi slipper en kontroll ekstra når man skal se film. Spørsmålet da er jo om det å veive med armene vil gjøre opp for farten en kontroll gir gjennom menyene. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kjøpte ikke 360 før nesten et år etter release, fordi jeg hadde inntrykket av at det "kun" var fps og denslags type spill til den. Det har heldigvis forandret seg, men skjønner godt at ms prøver å fjerne seg ytterligere fra "hardcore" stempelet. Natal blir vel neppe noen erstatning for håndkontrollen, men sikkert gøy nok i mindre doser. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kontrollene til PS3 og Natal samtidig hadde vært krem. Kommer til å savne knapper og stikker når jeg spiller med Natal, og med kameraegenskapene til Natal fremfor PlayStation Eye hadde det vært en kort og greit grom kombinasjon. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Half-Life 2 spilt med Natal! Det så faktisk ikke så verst ut, selv om det ikke er noen stressende eller krevende situasjoner som overkommes her. Men nå vet vi ihvertfall at det fungerer! http://www.gossipgamers.com/leaked-footage-of-half-life-2-played-on-project-natal/ Syns ikke det der så noe lovende ut, legg merke til hvor mye han knoter for å trykke på knappen hvor mange ganger han trykker hånden ned før det faktisk skjer noe. Natal gjør sikkert store steg i riktig retning, men er alikevel ikke noe som fenger meg å styre spill på den måten. Det kan sikkert lage en bølge med alternative spill som kan bli interessant å se, men spillene vi har idag bør spilles på den måten de gjør i dag, av slike produkter vil jeg heller se innovasjon fremfor å kunne spille de spillene vi allerede har "in a whole new way". Det ser ut til å være langt mer presisjon bak Sony sin Wand også av det jeg har sett hittil av tech demos. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det du sier der er selvfølgelig aktuelle problemstillinger og noe de må ta tak i for å få til å fungere ordentlig, men når sant skal sies så snakker jeg fra en veldig skeptisk synsvinkel og blir imponert bare av at det fungerer. Men som du også sier, alternative spill må mestres før de kaster seg ut i den type spill som vi er vandt med å styre med tradisjonelle kontroller. Sony sin kontroll ser vannvittig god ut, og den blir det garantert å kjøpe når den kommer. Presentasjonen den fikk var så-som-så på E3, men teknologien ser veldig, veldig lovende ut. Har faktisk lurt litt på hvorfor det ikke har blitt lagd en kontroll (type PS3/Xbox 360) som har blitt kunne "knekket" i to, slik at en har èn del i hver hånd, men kan bevege dem fritt fra hverandre. Det ser ut som om det er nettopp det denne blir, og med knapper/stikker i hendene i tillegg til et kamera og akselerometer kan utviklere gjøre himla mye moro! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Raskt spørsmål som ikke fortjener egen tråd: Jeg fikk bad company til jul og jeg lurer hvilken spill jeg skal bytte det i. Det skal være til ps3. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 http://rockstargames.blogcindario.com/ficheros/newswirefi.html "We are proud to announce that both episodes experiencies -and a new one- will be available for the PS3. We cannot wait people to play it" commented Dan Houser during a press conference. Konge! Ikke bare får PS3 TLAD og TBOGT, men det kommer enda en episode! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 JA! JEG HADDE RETT! TUSEN TAKK, LALAND! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som noen gang var i tvil? Dette har vi vel egentlig alltid vist, spørsmålet var vel heller hvor lenge de 50 millionene til MS ville holde episodene unna ps3. Vel anvendte penger MS. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For alt vi vet så kan det hende episodene ikke hadde skjedd hadde ikke R* fått de ekstra pengene fra Microsoft. Slik sett så er det jo vel anvendte penger - nå for spillere på begge plattformer. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For alt vi vet så kan det hende episodene ikke hadde skjedd hadde ikke R* fått de ekstra pengene fra Microsoft. Slik sett så er det jo vel anvendte penger - nå for spillere på begge plattformer. LOL? Nei, for de hadde jo aldri giddet produsere dlc som gav dem enda mer overskudd i 2009. Nei det kan jeg garantere deg at aldri hadde skjedd. Rockstar hadde kommet til å lage disse episodene uansett, og de hadde tjent mer penger om de hadde lansert dem på pc, ps3 og xbox 360 samtidig. MS sine penger var kun der for at Rockstar skulle la være å gi ut episodene på ps3 med det første. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Betalte Microsoft 50 mill for tidseksklusivitet? Jaja, de har iallefall nok av det. Men det er konge at det kommer mer GTA. Blir aldri lei av utvidelsene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nja.. det finner jeg strengt tatt vanskelig å tro, at R* ikke ønsket penger for utviklingen av spillene. Microsoft har promotert det vannvittig mye, som R* også har sluppet å betale for. De hadde nok lagd DLC, men neppe i en like stor skala som de har gjort med de ekstra finansene de fikk av MS. Hvis de kunne "lure" MS til å gi dem så himla mye penger mot eksklusivitet i under to år for å kunne få finansiert utviklingen gratis, hvorfor ikke? Da er det ingen risk å løpe. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Tror heller hele greia skjedde slik som dette: MS: Hva skal til for at xbox 360 får GTAIV eksklusivt? Rockstar: Det kommer ikke til å skje. MS: Please please please please please. RS: NEI! MS: Kan vi være så snille å få noe annet da slik at vi kan vise tunge til PS3 fansen? RS: Om dere gir oss 50 millioner USD så kan dere få lov å si at det episode baserte innholdet er eksklusivt til xbox 360. Men vi kommer uansett til å gi det ut til både pc og ps3 i 2010. MS: Okey da! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Kan nok se for meg at det var noe sånt det gikk for seg, ja. Tror nok at Rockstar er rimelig stødige på sitt ståsted og jeg tror ikke de ville gått med på det hele uten at de fikk det som de selv ville. Endret 30. desember 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg