Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mass Effect er som en herlig orgasme, om og om igjen!:) spilt det litt for mye. Søtt av deg å huske det Mala:P

 

Jeg har Mirrors edge, Mass effect, Gta 4(kan prøve lost and damned, eller hva enn) bioshock, orange box, call of duty 4, Fallout 3, Oblivon, Bourne, Rock band og fable 2, glemte å nevne det.

 

Har jo vært gira på å få satt meg ned med geow 2, eier ikke 1ern, men har lånt det engang og spilt coop på det.

Hvordan er lost oddysey, for de som har spilt det ?

 

Bare foreslå hva enn dere føler er verdt pengene, jeg er ikke kresen i det hele tatt. spiller så og si alt:)

 

Lost Odyssey er veldig nedvurdert synes jeg. For min del måler spillet seg opp mot Final Fantasy-serien, og historien i LO er den desidert beste jeg har vært borti. Så vil du vil ha et skikkelig "gammeldags" japansk rollespill med en episk historie, så finner du ikke bedre alternativer enn Lost Odyssey!! Jeg ble i hvertfall tatt på senga av dette spillet, og synes det er den mest positive spilloverraskelsen fra i fjor.

 

Fy søren Toman85, du er søren i meg ikke god! :p

 

Ja, broren min er ikke særlig god alltid :p Han sitter å spiller Killzone 2 hele nettene nå, og nesten hver dag når jeg står opp for å gå til universitetet, så skal han legge seg for "dagen" :p

Lenke til kommentar
Fy søren Toman85, du er søren i meg ikke god! :p

 

Ja, broren min er ikke særlig god alltid :p Han sitter å spiller Killzone 2 hele nettene nå, og nesten hver dag når jeg står opp for å gå til universitetet, så skal han legge seg for "dagen" :p

Ah, the brother of Kain! Hail! ;)

Lenke til kommentar

For å dra samtlaen tilbake til Lost Odyssey må jeg bare si at det virkelig er uundervurdert.

 

Jeg fikk hakaslepp rett og slett i de hundre timene jeg spilte, og ikke ett sekund tenkte jeg at jeg savnet Final Fantasy 7 eller andre rollespill. Det er kanskje ikke bedre enn Final Fantasy 7, men det er desidert oppe på pallen sammen med det over et av de beste J-RPG jeg har spilt i mitt liv.

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for at Akrabra skal angre :lol:

 

BTW; Noen som vet hva jeg kan få for disse spillene?

 

Splinter Cell Double Agent

Rainbow 6 Vegas 2 (limited edition)

Assassins Creed

Need 4 Speed Carbon

Bioshock

Battlefield 2 MC

 

Alle på Xbox 360 :)

 

Vil bare høre hva dere ville ha betalt. Er ikke sikkert jeg skal selge :)

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...