Steve Vice Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Forhåndsbestillte Heavy Rain CE til PS3 idag...oh yeah dette skal bli bra Hvor hvor? Dyrt? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvor bestilte du det? Har lyst på CE selv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Forhåndsbestillte Heavy Rain CE til PS3 idag...oh yeah dette skal bli bra Hvor hvor? Dyrt? Gamestop, og den kosta 599,- Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Forhåndsbestillte Heavy Rain CE til PS3 idag...oh yeah dette skal bli bra Hvor hvor? Dyrt? Gamestop, og den kosta 599,- Schweet...da blir det biltur i morgen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Tok å slo til på Tekken 6 Collector's Edition til PS3 på CDON for 449kr Synes det var billig pris i forhold til Elkjøp osv. Likte godt både Tekken 4 og 5 så jeg kommer nok like Tekken 6 og Tror det er det siste spillet jeg kjøper i dette året Synd ikke FFXIII PS3 hadde engelsk tale og tekst på japan-versjonen, for viss det hadde hatt det så hadde jeg importert det på flekken! Endret 21. desember 2009 av Fanboyen Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Skulle virkelig ønske det var importvennlig ja..Engelsk tekst/menyer var alt eg ba om MEN så har eg nok å henge fingrene i frem utover nyrået lell Endret 21. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 De ultimate gamernes mål for 2010: Lære seg japansk kun for å kunne importere spill derfra før de kommer på engelsk Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ja vi kan jo snakkes om 1 års tid, så ser vi kor mye vi har å rutte med fra solens rike Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kan det hende det er en link mellom 9/11 og 343 Guilty Spark? Jeg kom helt tilfeldigvis over at det var 343 brannmenn som døde den dagen og lurte litt på om det kunne ha noe å si. Men jeg synes samtidig at det er litt rart at de skulle tatt med branenn, men ikke verken sivile, politimenn eller helspersonell. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) De ultimate gamernes mål for 2010: Lære seg japansk kun for å kunne importere spill derfra før de kommer på engelsk Da må jeg finne meg et annet mål. Kan nok Japansk allerede, nok til å forstå de meste alle fall. Kanskje jeg burde begynne å importere spill derfra da? Det hade jeg faktisk ikke tenkt på før. Edit: Jeg vil også ha Heavy Rain CE. Endret 22. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Som alltid på slutten av hvert år setter jeg opp en liste over spill jeg ønsker meg i året som kommer og regner litt på priser. Jeg tror dette blir det dyreste året når det gjelder spillinnkjøp, iallefall i Q1-Q2, i tillegg kommer det jo garantert mange sterke titler til høsten. Jeg tror ikke vi noen gang før har opplevd en så sterk vår. Det blir jo høst ganger to i 2010. Må nevnes at det garantert blir sjekket litt rundt priser etter at jeg så total summen som spillene utgav... Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 ... Jeg føler med deg Vet ikke om det er helt lov å nevne andre sider men jeg fyrer løs, jeg har pleid å bruke www.cagcast.com for å sette opp en ønskeliste over spill, der vil da spillene ligge inne med pris fra den butikken som er billigst så du kan lett holde øye med det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er et strålende tips jeg garantert kommer til å bruke! Forøvrig tror jeg de fleste spill blir forhåndsbestilt på nyåret etter at jeg har plukket med meg alle de spillene jeg har gått glipp av iløpet av året. Jeg har alltid en slik oppsamlingsrunde, og da pleier jeg å forhåndsbestille årets spill etter dette. Det er veldig deilig å ha betalt for et spill et par måneder før det kommer ut, slik at en ikke trenger å tenke på å ha penger ved spillets realase. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Wow, testet Dante`s Inferno demoen nå, og for et ekstremt heftig spill! Visste det kom til å bli et bra spill, men ikke så heftig. Tror jeg skal ha meg death edition på cdon.com, og nå gleder jeg meg helt enormt til det kommer! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Mitt mål for 2010: Bruke mindre enn 5000 på spill. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Som alltid på slutten av hvert år setter jeg opp en liste over spill jeg ønsker meg i året som kommer og regner litt på priser. Jeg tror dette blir det dyreste året når det gjelder spillinnkjøp, iallefall i Q1-Q2, i tillegg kommer det jo garantert mange sterke titler til høsten. Jeg tror ikke vi noen gang før har opplevd en så sterk vår. Det blir jo høst ganger to i 2010. Må nevnes at det garantert blir sjekket litt rundt priser etter at jeg så total summen som spillene utgav... Jeg deler din sorg. Hvis vi regner på dette skoleåret, altså høst 09 og vår 10 så vil jeg til sommeren ha brukt ca 7-8000 bare på spill, ikke iregnet tilbehør og konsoller. :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 CapCom utsetter alt som er å utsette. http://g4tv.com/thefeed/blog/post/701511/Capcom-Delays-Super-Street-Fighter-IV--Lost-Planet-2-Monster-Hunter-3.html Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Som alltid på slutten av hvert år setter jeg opp en liste over spill jeg ønsker meg i året som kommer og regner litt på priser. Jeg tror dette blir det dyreste året når det gjelder spillinnkjøp, iallefall i Q1-Q2, i tillegg kommer det jo garantert mange sterke titler til høsten. Jeg tror ikke vi noen gang før har opplevd en så sterk vår. Det blir jo høst ganger to i 2010. Må nevnes at det garantert blir sjekket litt rundt priser etter at jeg så total summen som spillene utgav... Jeg deler din sorg. Hvis vi regner på dette skoleåret, altså høst 09 og vår 10 så vil jeg til sommeren ha brukt ca 7-8000 bare på spill, ikke iregnet tilbehør og konsoller. :o Det beste er å ikkje rekne på sånt, ein bekymring mindre. Ignorance is bliss Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Shadow Complex ble Dagbladets GOTY i år. Dette er det andre året på rad hvor et nedlastbart spill har vunnet prisen. Flower kom også veldig høyt opp på listen. Jeg håper at dette hjelper til med å gjøre XBLA- og PSN-spill enda mer populære. Link Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Mest spillte spill for min del i år, og som har gidd meg de mest utrolig stunder sammen med venner online er nok World at War gitt, samt BF 1943 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg