Laland Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Mente såvisst ikke at det at det er tregt og at kontrollen virker "fremmed" har noen sammenheng. Jeg ramset bare opp punkter, men var kanskje litt uklar på det. Kontrollen er fin og responsiv den, men den har et veldig rart oppsett - føler jeg. I forhold til andre FPS jeg er vant med har Guerrilla laget noen oppsett som jeg ikke føler er idéelle, så misforstå meg rett. Med tregt mener jeg at karakteren i spillet ser ut til å sitte fast i sirup. Nå er det Call of Duty og Halo jeg sammenlikner med, først og fremst, og der er kontrollen (kanskje feil å si, mener jo in-game) raskere. Det er selvfølgelig et bevisst valg fra Guerrilla sin side, men jeg har ikke spilt det nok til å venne meg til den spillestilen. Når det gjelder sensitiviteten er det ikke der problemet ligger, men heller i hvordan karakteren oppfører seg. Får heller leke meg litt med innstillingene - dedikere meg litt og finne noe som passer meg! Edit: forøvrig skal det jo nevnes at fra mitt perspektiv så er jo KZ2 og Uncharted 2 de mest teknisk imponerende konsollspillene per dags dato, punktum EOD. Killzone 2 er litt for monotont i fargevalget til at jeg kan bli forelsket i det grafisk, men teknisk er det ikke annet en imponerende. Uncharted 2 på sin side, er sammen med Banjo-Kazooie Nuts&Bolts, det peneste spillet jeg har sett noen gang noen sinne noe sted. Endret 11. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Jeg trodde det stod at KZ2 var nr2 på årets tekniske spill...noe jeg godt kunne tro. Men som du sier så er KZ2 laaaangt ifra et veldig bra spill. Joda spill som Forza serien og Mass Effect er bra, meget bra. Men det jeg tenkte på var den tekniske biten..og jeg mener uten å blunke at Playstation maskinene har vært den maskinen opp igjennom tiden som har pushet utviklere til å lage bedre og bedre konsoll spill slik vi kjenner det idag...og med PS3 så pushes tekniken enda mere. Jeg har både PS3 og X360 og i denne generasjonen så synes jeg fortsatt at Playstation er den maskinen som pusher videre på den tekniske biten innen grafikk i spill. Er vel ikke rart at Playstation maskinvare var best forrige generasjon, da de så og si ikke hadde noe motstand fra andre konsoller. Ihvertfall på den tekniske biten. Xbox kom, men de hadde ikke et spill bibliotek i det hele tatt. Dette handlet jo om PS3, ikke hva som var før i gamle dager. Forstår fortsatt ikke hvordan du kan si at du _VET_ at playstation "pusher" utviklere til å lage bedre spill, enn de andre konsollene. Da burde de ihvertfall tatt vare på alle de eksklusivene de hadde, isteden for å gi slipp på haugevis. Og playstation 3 kan gjerne få så mange grafiske fine spill de bare vill, men uten noe annet en pen grafikk så blir det ikke et godt produkt. Til slutt er jeg enig i at KZ2 er et grafisk flott spill, selvom jeg er litt mer glad i farger. Uncharted 2 er det flottese spille i nåværende generasjon, ingen tvil. Men samtidig at spillet ser flott ut gjør det ikke noe til favoritt. Resten er helt ok, derfor vet jeg om 10talls spill som er bedre. Endret 11. desember 2009 av Laland redigerte ned sitatet Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) *snip* Hehe, da er vi enige Jeg også synes oppsettet på KZ2 er meget rart og det føles ikke i nærheten så bra som fks Halo og MW2 etc.. Er vel ikke rart at Playstation maskinvare var best forrige generasjon, da de så og si ikke hadde noe motstand fra andre konsoller. Ihvertfall på den tekniske biten. Xbox kom, men de hadde ikke et spill bibliotek i det hele tatt. Dette handlet jo om PS3, ikke hva som var før i gamle dager. Forstår fortsatt ikke hvordan du kan si at du _VET_ at playstation "pusher" utviklere til å lage bedre spill, enn de andre konsollene. Dette må være bare du vet, og som du har inside informasjon på. Og playstation 3 kan gjerne få så mange grafiske fine spill de bare vill, men uten noe annet en pen grafikk så blir det ikke et godt produkt. Hehe, vet det virker jævlig arrogant å si det slik...men å ha spilt i så mange år som jeg har så bare "vet" jeg dette... Jeg er nok hva en kaller over gjennomsnittet interisert i spill og ja jeg mener at når det kommer til konsoller så har og forstatt er det Playstation maskinene som pusher hva som er mulig i dagen konsoller. Men som vi bla ser med KZ2 så bettyr ikke et teknisk bra spill at det automatiskt er et bra spill....det skal mer magi til for å få til slikt. Endret 11. desember 2009 av Laland redigerte ned sitatene Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Men da er vi egentlig i bunn og grunn enige hehe Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Men da er vi egentlig i bunn og grunn enige hehe Hehe! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 http://www.cgchannel.com/news/viewfeature.jsp?newsid=9230 Litt nærmere slutten snakker han om at han lagde consept art for et Halo spill som har blitt kanselert. Har vi hørt noe om det? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Killzone 2 har ingenting å gjøre rundt "årets spill" tittelen, på noen som helst måte. Eg griner piss! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) http://www.cgchannel.com/news/viewfeature.jsp?newsid=9230 Litt nærmere slutten snakker han om at han lagde consept art for et Halo spill som har blitt kanselert. Har vi hørt noe om det? Hvis jeg ikke tar fryktelig feil tror jeg det kan være snakk om et Halo-MMO som Gearbox holdt på med. Har ihvertfall sett noen bilder av noe slikt selv, men det er en god stund siden det ble kansellert nå. Edit: Oh lord, Geoff Keighley sier at Reach blir det største spillet i 2010. Nå gleder jeg meg ihvertfall til VGA og betaen! Endret 12. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 vant killzone 2 prisen for beste spill? mulig jeg leste for fort, men mente at batman fikk prisen i papirutgaven ihvertfall.. Begge rare valg syns jeg, uten å ha spilt batman mer i 2 minutter hos en kompis.hehe Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Batman-spillet var faktisk MEGET bra, men vil ikke si det kvalifiserer til å bli kalt årets beste spill. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Mange som sier at reach blir 2010's beste spill. Men jeg har ikke fått spillt det enda og jeg tror at final fantasy 13 blir større :/ Har en stygg følelse på at de bare bygger opp hypen. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Mange mener att PS3 har de beste eksklusivene spillene men allikevell er disse ikke noe storselgende spill, hvorfor ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det synes jeg er litt rart og.. UC2 har solgt ganske dårlig iforhold til hvor bra det er og hvor bra kritikk det har fått.. For min del er det det beste jeg har spilt i år. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som skal se VGA i kveld/natt? Selv orker jeg ikke sitte oppe, men har iallefall noe å glede meg til på morgenkvisten! Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 hvis det starter 0200 og varer 4 timer står jeg over, får med meg 1 time though, siden jeg må hente samboer etter jobb, håper de beste tinga kommer først Selvom det sjelden gjør det Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 hvis det starter 0200 og varer 4 timer står jeg over, får med meg 1 time though, siden jeg må hente samboer etter jobb, håper de beste tinga kommer først Selvom det sjelden gjør det Det varte bare 2 timer i fjor. Så tror neppe det bli 4 timer :/ Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 hvis det starter 0200 og varer 4 timer står jeg over, får med meg 1 time though, siden jeg må hente samboer etter jobb, håper de beste tinga kommer først Selvom det sjelden gjør det Det varte bare 2 timer i fjor. Så tror neppe det bli 4 timer :/ mye mulig syntes jeg bare leste et sted at det skulle vare 4 timer, men håper jo såklart det ikke gjør det Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 håper ikke jeg heller. JEg liker spill og show, men 4 timer synest jeg blir overkill. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kom nettopp hjem fra dansketuren og får en gavepakke Uncharted 2 ble GOTY 2009 på SPIKE VGA, slo selveste mighty MW2!!! Kunne ikke blitt noe bedre!! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Såg akkurat traileren for MOH,såg ikkje så dumt ut altså Clicky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg