Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg mer lyst til å skaffe meg en drøss med ps2 spill (persona 4, shadow of collossus, god of war, metal gear solid 3, ico, etc), men jeg føler ikke for å spille med compositt på en 32 tommer lcd som takler dårlig analoge signaler. Why no backwards compatibility PS3!!!??

Lenke til kommentar

Hehe, man må være forsiktig når man skal forklare til folk hvorfor du føler for å logge av xbox live.

 

Kjøper Ps3 i jula jeg. Skal til New York 22 desember, så regner med å finne noen fine tilbud. Flott at den er regionsfri da! :D

Det blir ekstra morsomt når du får yellow lights of death, og maskinen din er kjøpt i utlandet^^

Neida, det skal vel litt til.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvis du har spilt igjennom alt, er det ikke umulig å anbefale noe da?

 

Du kan jo prøvedeg på Mass Effecthvis du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar

Mass Effect er som en herlig orgasme, om og om igjen!:) spilt det litt for mye. Søtt av deg å huske det Mala:P

 

Jeg har Mirrors edge, Mass effect, Gta 4(kan prøve lost and damned, eller hva enn) bioshock, orange box, call of duty 4, Fallout 3, Oblivon, Bourne, Rock band og fable 2, glemte å nevne det.

 

Har jo vært gira på å få satt meg ned med geow 2, eier ikke 1ern, men har lånt det engang og spilt coop på det.

Hvordan er lost oddysey, for de som har spilt det ?

 

Bare foreslå hva enn dere føler er verdt pengene, jeg er ikke kresen i det hele tatt. spiller så og si alt:)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...