iStephano Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Faen.. Killzone 2 ser grisetøft ut... Jeg kommer til og bli blakk.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Om du blir blakk over ett spill Anus, ja da er det på tide og tenke over økonomien ^_^ Skjul Neida, jeg vet du ikke har noen PS3 enda, og at det er derfor spillet blir dyrt for deg Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Må ærlige innrømme at det frister med PS3 og Killzone 2 her også nå Kanskje jeg skal få sjølen til å se det positive i det, med å skaffe en blu ray spiller altså (med spillmaskin innebygd) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Begynner å bli en hel del grunner til å skaffe en Playstation 3 for min del nå ja. Metal Gear Solid 4 Killzone 2 Uncharted 1 og 2 Heavenly Sword L.A. Noire + Blu-Ray muligheter. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Mangen som har kun 360 og har elsket den vurderer sterkt en PS3 for Killzone 2 Faen så kult Killzone 2 er!! Så glad jeg har både 360 og PS3!!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Personlig har jeg mer lyst til å skaffe meg en drøss med ps2 spill (persona 4, shadow of collossus, god of war, metal gear solid 3, ico, etc), men jeg føler ikke for å spille med compositt på en 32 tommer lcd som takler dårlig analoge signaler. Why no backwards compatibility PS3!!!?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 For min del har det aldri vært et spørsmål om hvorfor ikke jeg skal kjøpe den, men heller om når. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Eneste problemet jeg kommer til å få.... er... TADA...Trommevirvel... TADA Skjul En "liten" reaksjon fra clanen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Basert på Toman sine erfaringer med deres klan og PS3, og nå ditt utspill tror jeg at jeg aldri vil spille med dem igjen. Kvalme. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Kjøper Ps3 i jula jeg. Skal til New York 22 desember, så regner med å finne noen fine tilbud. Flott at den er regionsfri da! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hehe, man må være forsiktig når man skal forklare til folk hvorfor du føler for å logge av xbox live. Kjøper Ps3 i jula jeg. Skal til New York 22 desember, så regner med å finne noen fine tilbud. Flott at den er regionsfri da! Det blir ekstra morsomt når du får yellow lights of death, og maskinen din er kjøpt i utlandet^^ Neida, det skal vel litt til. Endret 2. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 hihi... Playstation? Det er feil det ja Men må innrømme at det frister noe jævli, spesielt etter killzone 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Er det virkelig så mange som sitter her uten ps3? btw noen som har et 360 spill å anbefale, føler for å bruke den, men spilt igjennom alt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hva har du da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hvis du har spilt igjennom alt, er det ikke umulig å anbefale noe da? Du kan jo prøvedeg på Mass Effecthvis du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Akrabra har ME, og elsket det tar eg ikkje heilt feil Så det er nok utelukket. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Mass Effect er som en herlig orgasme, om og om igjen! spilt det litt for mye. Søtt av deg å huske det Mala:P Jeg har Mirrors edge, Mass effect, Gta 4(kan prøve lost and damned, eller hva enn) bioshock, orange box, call of duty 4, Fallout 3, Oblivon, Bourne, Rock band og fable 2, glemte å nevne det. Har jo vært gira på å få satt meg ned med geow 2, eier ikke 1ern, men har lånt det engang og spilt coop på det. Hvordan er lost oddysey, for de som har spilt det ? Bare foreslå hva enn dere føler er verdt pengene, jeg er ikke kresen i det hele tatt. spiller så og si alt:) Endret 2. mars 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hvis du liker strategi så synes jeg Halo Wars var helt fantastisk. EDIT: Men ikke Halo 3, Alt unntatt Halo 3. Endret 2. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Ser ikke noen Halo spill i den lista. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hvis jeg skulle skaffet meg PS3 hadde det vært for Uncharted 1&2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg