Bebeluv Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Uncharted 2 var for meg mye bedre enn eneren. Grafikken på det første var på ingen måter dårlig, men U2 har jo den beste grafikken på spill per dags dato. Med de filmatiserte scenene, enda mer humor, og kjente karakterer så ble hele spillet en drøm. Fortellermåten i dette spillet er også utrolig bra, aldri har jeg fulgt med like mye i spill som dette. Var på forelesning med Erlend Loe, han mente at Uncharted 2 var veldig god på det også. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 synes u2 var ganske så mye bedre enn 1ern, men mange av svakhetene fra 1ern gjorde spillet dårligere enn det kunne vært. uansett et rått spill i mine øyne! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har kommet rundt halvveis på U2 nå, og den musuemsdelen gjorde U2 med en gang mye bedre enn 1ern.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Alt gir mening nå. Ganske genialt egentlig. Det her er jo kaninenes musikk, den rake motsetningen til de firkanta og kjedelige "consumerism" menneskene i spillet. Endret 6. desember 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som kan bekrefte at Play.com benytter pund-valutaen på ordre fra Norge? Eller bruker de Euro? I de fleste tilfeller er det jo isåfall bedre med pund enn euro og omvendt. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Var hvertfall pund sist jeg bestilte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja er det jeg mener også, men synes jeg så et vindu rett før jeg klikket meg videre der det sto noe om at alle kunder utenfor Storbritannia ville bli belastet med Euro. Om det kun gjelder selve belastingen er jo dette bra for oss da euro er mindre verdt enn Pund, men om det også gjelder prisene så ble GTA IV: The lost episodes ca 40 kroner dyrere i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har kjøpt diverse frå Play.com i mange år no og alltid bestilt og blitt belasta i pund, til tross for den notisen som står. Du kan velge å få prisar i euro oppe til høgre på sida, men då blir varene dyrare PlayTrade er unntaket, der må du betale i euro. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Takker for bekreftelsen, vil helst slippe å handle med Euro Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Keg har også alltid blitt belasta med pund Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Morsomt, fikk disney pixar up spillet til ps3 for noen dager siden. bestilte fra videogamesplus.ca og kostet meg litt over 100 kr med frakt. I dag skulle jeg levere det til gamestop å få penger for det. Tenkte vel at jeg fikk en 50 lapp. Neida, fikk 349 kr. Klager ikke jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Må skuffe deg der, henrikrox Siden spillet er NTSC, vil du ikke få noe tilbake. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Må skuffe deg der, henrikrox Siden spillet er NTSC, vil du ikke få noe tilbake. PS3 spill er vel sonefrie...? Og skrev han ikke: Tenkte vel at jeg fikk en 50 lapp. Neida, fikk 349 kr. Klager ikke jeg Da fikk han jo penger for det... Endret 7. desember 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fikk er jo fortid Mindtooth, trodde du visste sånt jeg? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Quantum fra Tecmo som tidligere ikke var mulig på 360 ifølge utvikler er på vei til 360 da utvikler biter i det sure eplet og gir dette også ut på 360. Begynner virkelig å bli en veldig lang liste som Sony har måtte gi fra seg både til Microsoft men også en del til Nintendo (skuffende salg som gjør att utvikler ikke tør å satse bare på en plattform?) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bestilte trivial pursuit fra thehut i oktober. Kosta 110 spenn.. Men siden de enda ikke har fått det inn på lager igjen, avbestilte jeg likegodt og bestilte meg episodes from liberty city i stedet.. er det ikke det gta4 utvidelsene heter? Tror uansett det egentlig er like greit Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Quantum fra Tecmo som tidligere ikke var mulig på 360 ifølge utvikler er på vei til 360 da utvikler biter i det sure eplet og gir dette også ut på 360. Begynner virkelig å bli en veldig lang liste som Sony har måtte gi fra seg både til Microsoft men også en del til Nintendo (skuffende salg som gjør att utvikler ikke tør å satse bare på en plattform?) Quantum Theory? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Quantum Theory så ganske dårlig ut fra starten av, så det er hverken et stort tap for Sony eller en stor seier for Microsoft. Det er dog alltid like artig å se når en utvikler må trekke tilbake kommentarene om hva en konsoll er i stand til eller ikke. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 My bad fellas! Men rart de skriver at man ikke kan bytte tilbake NTSC-spill. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) er vel heller at den 14 år gamle gutten bak kassa ikke vet bedre:p Endret 8. desember 2009 av zell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg