Laland Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Meh, EA har fått nok med gullstjerner i min bok til at de får klone MW. Activision fortjener ikke annet enn beinhard konkurranse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Enig. Greit med konkurranse. Modern Warfare har fått stå uutfordret lenge nok nå til at noen kan iallefall forsøke å vippe dem av pinnen. Men er det flere som fikk assosiasjoner til Blood Diamond av fonten og det generelle inntrykket av bildet i artikkelen? Det skriker Blood Diamond i trynet mitt Det at fyren ligner på en sjeggete Leonardo DiCaprio hjelper jo også på det inntrykket. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Så en litt morsom kommentar til denne saken ^^: EA just initiated its' Copy Cat Death Streak Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hehe. Deathstreaks er jo til for å ta den spilleren som har tatt deg flere ganger tidligere, lignende det Call of Duty serien har gjort mot Medal of Honor Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde dog kanskje håpet på Vietnam krigen eller noe rundt der Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Så 1 ms point koster 82 øre hvis man gjør en utreigning på dette. For å finne ut prisen tar du 82 øre og ganger dette med prisen på det du skal ha. Det ble litt dyrt, syntes ikke du? 328 kroner for de billigste arcade-spillene? Bruk 0,082 kroner, så skal du få et bedre regnestykke i favør deg. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde dog kanskje håpet på Vietnam krigen eller noe rundt der Er vel snakk om at vi får det av Treyarch, noe som ikke nødvendig er en alt for dårlig ting med tanken på at WaW ikke var så dårlig. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Syns WoW var en veldig god opplevelse, god single player og en fabelaktig online del. Coop gjorde jo ikkje sakene verre heller Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Så 1 ms point koster 82 øre hvis man gjør en utreigning på dette. For å finne ut prisen tar du 82 øre og ganger dette med prisen på det du skal ha. Det ble litt dyrt, syntes ikke du? 328 kroner for de billigste arcade-spillene? Bruk 0,082 kroner, så skal du få et bedre regnestykke i favør deg. Eller så vil vel kanskje denne fungere utmerket? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Om Treyarch bare fortsetter med copy paste jobben som dem gjorde fra Modern Warfare til WaW så blir vill nok dems neste spill ligge ganske likt med MW2. Mala, WoW? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Oh yeah! Fikk akkurat mail fra EA...velkommen til Battlefield: Bad Company 2 beta Endret 2. desember 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ligner virkelig Erik, men håper det blir har alltid likt Medal of Honor serien. Enda en grunn til å glede seg til 12.12.09. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja. EA har vel selv beskrevet spillet med store ord også. Spent på hva DICE klarer å gjøre med MP delen. Håper de styrer unna BF modellen sin og introduserer noe helt splitter nytt i MP sammenheng, likt det MW gjorde for 2 år siden. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/COD7#Call_of_Duty_7 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Så 1 ms point koster 82 øre hvis man gjør en utreigning på dette. For å finne ut prisen tar du 82 øre og ganger dette med prisen på det du skal ha. Det ble litt dyrt, syntes ikke du? 328 kroner for de billigste arcade-spillene? Bruk 0,082 kroner, så skal du få et bedre regnestykke i favør deg. Jepp hehe, ble litt dyrt ja, men er nok ikke noe snakk om favør meg siden det bare var til opplysning for en annen bruke. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 COD7 er visst avslørt for lenge siden. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Mala, WoW? Oioi, mega burner!! WaW seff,og bare så det er sagt; Eg har ingen forhold til WoW @ Larzen; Gled deg, det er fantastisk! Endret 3. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/gran-turismo-5-demo-dated Da kommer det en demo av GT5 og jeg vet den kommer til å vise bedre grafikk en det er på GT5P som er det flotteste grafikken jeg har sett i et bilspill, bilmodellene er almost fotorealistiske og asfalten ser ut som asfalt, mørk og detaljert Gleder meg til å svi asfalt i denne demoen med G25-rattet! Endret 3. desember 2009 av Fanboyen Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Grafikk er vel alt, right toman? Gleder meg til å glo på asfalten. SYntes GT5P var en joke, ser bra ut, men gameplay messig gav det meg nada, og motorlydene samt lyden fra dekka hørtes helt for forferdelig ut Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Wohoo, fikk The Saboteur i posten idag Dette har jeg gleder meg til lenge nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg