Gormers Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Ja nå er jo spillet ute så du kan ikke få det til enkrones-tilbudet, men billigere ved innbytting blir det jo. Man styrer med styrestikken og vifter bare av og til med fjernkontrollen for å paralysere eller velte objekter, og man kan også skyte ved å peke på skjermen (har ikke hatt bruk for dette enda). Er ikke no slit eller noe som ikke fungerer som det skal. Slik var faktisk det aller første Rabbids spillet også når jeg tenker meg om. Utrolig nok så virket kontrollene som det skulle i det lanseringsspillet. Endret 29. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det høres flott ut. Tror jeg skal ta meg en tur til gamestop og høre hva det kommer på hvis jeg bytter inn de to spillene en gang i uken som kommer. Takk skal du ha for svar Gormers Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som vet om jeg kan være sikker på om dette er en Jasper-enhet?Slik jeg har forstått det så har de nyeste 360'ene 256MB integrert minne. Jeg sendte derfor mail til platekompaniet for å spørre om minne-enheten er integrert eller ikke. Det er det nok. Japser er jo ikke akkurat nytt lenger. Og om den ikke har de 256mb innabords så kommer den med et minnekort uansett. Selv ville jeg foretrukket minnekort fordi det er veldig greit å ha. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som vet om jeg kan være sikker på om dette er en Jasper-enhet?Slik jeg har forstått det så har de nyeste 360'ene 256MB integrert minne. Jeg sendte derfor mail til platekompaniet for å spørre om minne-enheten er integrert eller ikke. Det er det nok. Japser er jo ikke akkurat nytt lenger. Og om den ikke har de 256mb innabords så kommer den med et minnekort uansett. Selv ville jeg foretrukket minnekort fordi det er veldig greit å ha. Den har 256 intigrert minne, Alle Xboxer fikk det etter de endret grensesnitt, for det tar litt ekstra plass. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det høres flott ut. Tror jeg skal ta meg en tur til gamestop og høre hva det kommer på hvis jeg bytter inn de to spillene en gang i uken som kommer. Takk skal du ha for svar Gormers Koster under 200,- på Play.com nå Play har virkelig startet salget! Elsker Play hver dag i desember frem til jul, dem blakker meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det høres flott ut. Tror jeg skal ta meg en tur til gamestop og høre hva det kommer på hvis jeg bytter inn de to spillene en gang i uken som kommer. Takk skal du ha for svar Gormers Koster under 200,- på Play.com nå Play har virkelig startet salget! Elsker Play hver dag i desember frem til jul, dem blakker meg. Hehe, jeg så det der, passet jo perfekt Har bestilt det. Elsker også play.com også. Fantastiske tilbud de har på såpass nye spill. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har nettopp merket det meget positive aspektet med å ha lite penegr rundt spill-releases. Sparte sikkert 7-800 kroner på å kjøpe Borderlands og Chronicles of Riddick:Dark Athena fra Play.com i dag, føles godt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 http://www.vgarabia.com/2009/11/30/e3-and-other-gaming-expos-are-coming-to-xbox-live/ Synes det hørtes veldig stilig ut, jeg. Virker som om det blir mye likt Home, bare for eventer. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Snart har jeg God Of War Collection Da er det siste spillene jeg kjøper dette året! Da blir det å spare penger til neste spillår , som blir et dyrt år viss jeg får alt det jeg vil ha Endret 1. desember 2009 av Fanboyen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er derfor vi har play.com Sparer veldig mye hvis en venter en måned eller to etter at spillet er sluppet. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jadda, der fikk jeg God Of War Collection Da blir det gaming!!! Endret 1. desember 2009 av Fanboyen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Yooohooo, da fikk jeg netopp en mail fra en venn i JPN, han får tak i FF 13 for meg så da blir det å kose seg ferdig med dette før det kommer hit til lands. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nice! Regner med alt av menyer og slikt er på japansk slik at evt. import ikkje frister oss som kanskje sliter litt med språket? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Endelig fått meg 360. Impuls kjøp i dag. Bare hatt ps3 før, og jeg må si jeg er mektig imponert over film tjenesten og alt de tilbyr. Var alltid skeptisk til å kjøpe psn spill, men her får jeg jo faktisk prøve spilla. Helt genialt. Kost meg med fm3 demoen og south park arcade, dum eksamen som gjør at spilling er uaktuelt, men er mektig imponert over xboxen. En ting jeg lurer på, er det en mulighet for å vise hva ting koster i kr isteden for points, har ikke helt snøring på hvor mye pointsa blir i norske kr. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Endelig fått meg 360. Impuls kjøp i dag. Bare hatt ps3 før, og jeg må si jeg er mektig imponert over film tjenesten og alt de tilbyr. Var alltid skeptisk til å kjøpe psn spill, men her får jeg jo faktisk prøve spilla. Helt genialt. Kost meg med fm3 demoen og south park arcade, dum eksamen som gjør at spilling er uaktuelt, men er mektig imponert over xboxen. En ting jeg lurer på, er det en mulighet for å vise hva ting koster i kr isteden for points, har ikke helt snøring på hvor mye pointsa blir i norske kr. Gratulerer med kjøpet Du vil nok få mange gode opplevelser med mange gode spill på den. Når det gjelder points og kr så er jeg ikke 100% sikker, men tror det kun vises i points. Skulle gjerne selv sett at de skiftet over til kr da det er mer oversiktlig. Slik som det er på PSN. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Viss jeg bruker ikke for mye penger på dansketuren fra 12-14 desember og jeg fyller 24 den 13.desember da klarer jeg å ha ca 12500kr til spill neste år Må vel holde da! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Det er litt småkronglete å finne ut hva MS points koster i rene kroner da 500 points koster kr 41, 1000 points koster 82, 2000 points koster 164 og 5000 points koster 410 kr. Så 1 ms point koster 82 øre hvis man gjør en utreigning på dette. For å finne ut prisen tar du 82 øre og ganger dette med prisen på det du skal ha. Endret 2. desember 2009 av whackedorange Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Takker for den, skal ha det i bakhodet når jeg handler på storen Forresten finnes det noen xbox vennetråder her på forumet, finner bare for hvert enkelt spill, og det er litt kronglete da jeg ikke har noen enda Endret 2. desember 2009 av henrikrox Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kommer jo helt ann på hvilke spill du allerede har eller planlegger å kjøpe i den nærmeste framtid og du kan jo plukke ut venner etter det så derfor syntes jeg tråden som ligger i microsoft delen er god for der får du tak i folk som faktisk spiller det du har, men har du lyst kan du godt legge meg til, spiller stort sett alt mulig over liven men fortrekker for tiden FM3 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Nye Medal of Honor tar skrittet fram i moderne tid... Og det foregår i Afghanistan http://kotaku.com/5417221/ Skremmende likheter med et vist annet spill? Endret 2. desember 2009 av Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg