Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har altså 360'en min fått RROD. Jeg trodde aldri at jeg kom til å oppleve denne feilen. Xboxen hadde tross alt overlevd i nesten 4 år før dette skjedde.

I og med at den ble kjøpt for over 3 år siden dekkes den ikke av garantien til Microsoft. Det jeg lurer på er om noen av dere har prøvd å bruke reklamasjonsretten for å få erstattet xboxen. Er det verdt et forsøk? Eller skal jeg bare bite i det sure eplet og kjøpe en billig Arcade-modell?

Lenke til kommentar

Nå selger platekompaniet XBOX 360 Arcade til 990,- for de som er interessert :)http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Xbox_360/XBOX_360_Arcade/?id=Q2A-00019

At Platekompaniet slår til med et knalltilbud en dag etter 360'en min fikk RROD må sies å være en utrolig mystisk tilfeldighet. :p

Noen som vet om jeg kan være sikker på om dette er en Jasper-enhet?

Slik jeg har forstått det så har de nyeste 360'ene 256MB integrert minne. Jeg sendte derfor mail til platekompaniet for å spørre om minne-enheten er integrert eller ikke.

Lenke til kommentar

Ville nok ikke betalt fullpris for det, men er jo verdt langt mer enn en krone og ofring av.. si det medfølgende wii sports og wii play hos gamestop^^

Ville nok ha venta til det droppa i pris, men nå har jeg bare tatt to baner. Gameplayet har hittil vært ganske simpelt og lett, men spillet har en viss sjarm over seg (med en slags pixar "kritisere generisk, kjedelig amerikansk levesett" ting), og er faktisk ganske moro, sånn humormessig.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...