head_hunter Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Likte det nye navnet ditt toman. Det passer liksom så sykt godt til deg. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vi spilte ganske bra i betaen av BFBC2 Mala Vi knuste dem skikkelig, selv jeg var rusten og fikk positive kills og treffsikkerheten var høy Ja det var en ganske fet runde faktisk, så den suksessen skal vi gjenta BC2 blir sinnsykt rått! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Skulle gjerne også tatt en runde på betaen med noen fra gamer, da jeg har lyst til å teste ut squad systemet og lagsamarbeid skikkelig. Noen som kunne tenke seg noen runder i morgen, så gi meg beskjed. PSN ID: Vrenne Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg elsker rykter som "PS4/X720" is going to have better graphics than X360/PS3. Er det liksom noe tvil? SELVFØLGELIG vil de det, de vil jo ha mye nyere hardware Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Designet er laget av en ansatt i SONY, men ''it was just for fun''. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Veldig futuristisk. Den hadde vært mer hendig om det ikke hadde vært det glassrektanglet og bare den svarte greia. Da hadde den tatt mindre plass. Kontrollen var jo også litt tøff. Tror ikke det er sånn neste PlayStation kommer til å se ut, men stilig var den. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Designet er laget av en ansatt i SONY, men ''it was just for fun''. Jeg vil aldri hatt den dritten der i stua. Damn! Den er jo styggere enn juling. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvis det hadde vært glass så hadde det gått et par dusin kontroller i året Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har et lite spørsmål angående ordre fra lefal. Er kvitteringen som jeg har fått tilsendt, et bevis på at den er sendt, eller får man egen melding om at varen er sendt når en vare sendes fra lefdal? Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hørte fra sikre kilder at Komplett har solgt over 100 PS3 om dagen i det siste. De hadde den på ukas tilbud da, så det er vel ikke så veldig rart, ble nesten litt fristet selv. Kanskje jeg må skaffe meg en når Last Guardian kommer ut. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Da har altså 360'en min fått RROD. Jeg trodde aldri at jeg kom til å oppleve denne feilen. Xboxen hadde tross alt overlevd i nesten 4 år før dette skjedde. I og med at den ble kjøpt for over 3 år siden dekkes den ikke av garantien til Microsoft. Det jeg lurer på er om noen av dere har prøvd å bruke reklamasjonsretten for å få erstattet xboxen. Er det verdt et forsøk? Eller skal jeg bare bite i det sure eplet og kjøpe en billig Arcade-modell? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Bare å registrere den for service på www.xbox.com. Så der du hva som skjer Birger Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Bare å registrere den for service på www.xbox.com. Så der du hva som skjer Birger Will do. Takker for svar. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fikk xboxen min tilbake igår, wihi! fikk spilt en god del timer da ja, ufattelig digg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nå selger platekompaniet XBOX 360 Arcade til 990,- for de som er interessert http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Xbox_360/XBOX_360_Arcade/?id=Q2A-00019 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nå selger platekompaniet XBOX 360 Arcade til 990,- for de som er interessert http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Xbox_360/XBOX_360_Arcade/?id=Q2A-00019 At Platekompaniet slår til med et knalltilbud en dag etter 360'en min fikk RROD må sies å være en utrolig mystisk tilfeldighet. Noen som vet om jeg kan være sikker på om dette er en Jasper-enhet? Slik jeg har forstått det så har de nyeste 360'ene 256MB integrert minne. Jeg sendte derfor mail til platekompaniet for å spørre om minne-enheten er integrert eller ikke. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg elsker Rabbids go home pga den lille detaljen her. Vet ikke helt hvorfor. Endret 29. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er spillet bra? Har lurt på å kjøpe det, men har vært så usikker på om det er verdt fullpris. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Ville nok ikke betalt fullpris for det, men er jo verdt langt mer enn en krone og ofring av.. si det medfølgende wii sports og wii play hos gamestop^^ Ville nok ha venta til det droppa i pris, men nå har jeg bare tatt to baner. Gameplayet har hittil vært ganske simpelt og lett, men spillet har en viss sjarm over seg (med en slags pixar "kritisere generisk, kjedelig amerikansk levesett" ting), og er faktisk ganske moro, sånn humormessig. Endret 29. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Høres bra ut. Vi liker jo mye av de samme spillene så kanskje jeg skal bytte inn noen spill da. Har to eksemplarer av Wii Sport og Wii Sport Resort så kan jo bruke de til å få det billig kanskje. Men hvordan er styringen? Er det vill vifting av kontrolleren eller brukes den fornuftig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg