thomassit0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Gamerzines postet nettopp på twitter at Alan Wake er confirmed for Mai til neste år. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Final Fantasy XIII release 9 mars 2010 i Europa og Amerika. http://www.thelostgamer.com/2009/11/13/final-fantasy-xiii-gets-us-launch-date/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg mistet troen og lysten på final fantasy etter FF XII, som jeg syns var både kjedelig, alt for nytt og merkelig. FF XIII ser ut som mer av det samme, men med et evig robotdiskotek i tillegg. Satser på at naboen kjøper det så jeg kan låne det og prøve. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg har aldri vært en spesielt stor fan av FF-serien eller de fleste andre JRPGs, så jeg tror jeg kommer til å stå over denne gangen også. Golden Sun 3 og Pokemon SoulSilver er nok for meg. Endret 14. november 2009 av Leflus Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Final fantasy har fått release date 09.03.2010. Square Enix så også at det var "quite possible the most anticipated game of all time". Selv har jeg aldri spilt at final fantasy spill så jeg kan ikke si at jeg gleder meg til det neste. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Final Fantasy XIII release 9 mars 2010 i Europa og Amerika. http://www.thelostgamer.com/2009/11/13/final-fantasy-xiii-gets-us-launch-date/ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Square Enix så også at det var "quite possible the most anticipated game of all time". Det er garantert bare bull, gleder meg mer til et nytt Kingdom Hearts konsollspill. Jeg ville nesten tro at et nytt KH-konsollspill hadde vært et mer "anticipated" spill Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Likheter? Neeeida. Ikke noe standard posering her i gården. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er det bare meg eller hadde Just Cause 2 med Coop blitt veldig fett? Just Cause 2 gir meg en skikkelig San Andreas følelse. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Og der hadde man tid til å endelig fullføre MW2 Klokket inn på 8,5 timer på hardened Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er det spillet som er kort, eller du som er "hardened"? Birger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er ganske likt som 4'ern. Brukte rundt 6 timer på regular. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg brukte 6 og en halv time på Hardened, så det er vel akkurat litt for kort etter min mening. To timer til hadde vært fint. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Med fare for å gjenta de fleste andre jeg har sett spille igjennom spillet; her er det virkelig kvalitet fremfor kvantitet. Alle banene er så latterlig hektiske (med unntak av de som bare er überawesome med sniper) og de cinematiske effektene (slow-mo, kameravinkling etc.) er bare perfekte. En føler seg rett og slett som kongen på haugen når en alene tømmer et rom fylt med terrorister, gisler og eksplosiver uten å drepe noen som ikke fortjener det. I sakte film. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Husker første gangen jeg spilte løpe-scenen (slutten av Brazil-delen av spillet). Jeg tok meg selv i å le høyt, med en skyhøy puls når jeg tok tak i helikopteret. Det var ren awesomness fra ende til annen. Men på den annen side.. det virker som om det er for hektisk, til tider. Det er krig og gjenspeilingen av den er ikke noe å klage på, men å ha noen momenter hvor det bare hadde.. skjedd litt mindre, hadde såvisst ikke skadet. En stakkar blir jo rent stresset av å spille! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Spillet er for meg et gjennomført spill, med gode filmatiserte scener, som må til i disse dager for å trekke spilleren enda mer inn i spillet. Men hele spillet blir for min del ødelagt av en helvettes dårlig fortalt story og veldig svak, enda svakere enn det første. Noe som gjør at jeg ikke klarer mer enn 1-2 brett om gangen. Det siste spillet som klarte å sluke meg inn i var Uncharted 2, jeg satt og gruet meg til slutten av spillet siden det var så innmari bra fortalt story med karakterer som jeg satt pris på å møte, det føltes som jeg kjente dem. Den følelsen kunne jeg ønske at jeg kunne få i MW2. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg spiller på veteran fordi jeg er redd Hardened hadde gitt meg bare 4 timer med singelplayer som COD4MW gjorde, nei vent litt viss jeg tenker tilbake så klarte jeg COD4MW på 3 1/2 time med å faktisk ha samlet 15 intels!!! Så derfor spiller jeg MW2 på Veteran for å få en utfordring allerede!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Relativt enklere var MW2. Det var lettere å skjønne hva du måtte gjøre på flere baner. Eneste banen jeg egentlig sleit på var hyttebanen, fordi jeg ikke gjorde det enkelt for meg selv ved å fotfølge Ghost. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fikk rhythm paradise til ds i postkassa idag.. Lol Det var ikke akkurat guitar hero Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Raskt spørsmål; er det mulig å se gjennom filene lagret på en PS3? Sånn som vi finner på Xbox 360 Sitter med boksen til en kompis, og skulle gjerne sett igjennom hva som finnes på den. Birger Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja, det skal gå fint. Bare skroll oppover når du er i spillmenyen om det er gamedata, gamesaves demoer osv du skal se. Ellers finner du det under hver sin kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg