Toman18 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Og man må ikke glemme Final Fantasy XIII som blir stort Har lagt av ca 10000kr til spill så da skal 20 spill holde neste år Viss alt av dem store spillene kommer for min del da ser jeg ikke bort ifra jeg bruker opp dem 10000kr på spill neste år Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du må jo ha en ganske god inntekt om du klarer å legge av 10.000kr til spill som ikke kommer før neste år? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har helt grei inntekt, er ikke alltid å rope hurra for men det er jeg skylden selv i viss jeg jobber for lite hehe Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da må du være dyktig til å spare iallefall Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg kan spare opptil 3000kr hver måned eller mer til spill Tror i desember skal jeg klare å spare opptil 5000kr!! Er like så greit å ha råd til alle spillene før dem kommer ut så slipper jeg å glipp av dem Endret 7. november 2009 av Toman Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 En ting er å ha råd til de alle, en annen er å få tid til å fullføre samtlige Tid, er rett og slett en luksus som det er dårlig med når eg man jobber skiftarbeid... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 10000 i året på spill, wow, trodde det bare var meg som brukte alt for mye kroner på spill men glad for att jeg ikke er aleine med den manien, hehe. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dere er ikke de eneste, kan vel legge hånden på hjertet og si at jeg har brukt godt og vel manfoldige tusen kr i år på spill og det er noen som ikke blir like glad for det. + jeg har kjøpt meg ny ps3 80gig, solgt den, kjøpt slim og nettopp ny pc:s Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Trailer til Skate 2 3 Det var så likt toeren at jeg nesten ikke så forskjell... Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) 30 FPS vs 60 FPS. Interessant artikkel fra Eurogamer. Spesielt markedsføringsdelen hadde jeg aldri tenkt på. Edit: Ser også ut som flere følger i IW sine spor. ID Software vurderer å kutte dedikerte servere for sitt Rage. Endret 7. november 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Trailer til Skate 2 3 Det var så likt toeren at jeg nesten ikke så forskjell... Hehe, la melkingen starte! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ser også ut som flere følger i IW sine spor. ID Software vurderer å kutte dedikerte servere for sitt Rage. Så vidt jeg skjønte det fra en annen artikkel var det ikke en vurdering, det er en avgjørelse som har blitt tatt. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Trailer til Skate 2 3 Det var så likt toeren at jeg nesten ikke så forskjell... 3 Skate spill i løpet av like mange år? Forstå det den som kan... EA har gjort veldig mye bra denne generasjonen, men jeg synes at de gjør en tabbe med å melke denne serien så mye. Det finnes andre ekstremsporter også. Hvorfor ikke lage nye SSX-spill? Jeg skulle ønske de kunne variere mellom spillene ved å gi ut et av dem annethvert år. Skate -> SSX -> Skate -> SSX osv. Endret 7. november 2009 av Leflus Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dere er ikke de eneste, kan vel legge hånden på hjertet og si at jeg har brukt godt og vel manfoldige tusen kr i år på spill og det er noen som ikke blir like glad for det. + jeg har kjøpt meg ny ps3 80gig, solgt den, kjøpt slim og nettopp ny pc:s Dette året kjøpte jeg meg ny FullHDTV, forsterker, 3 høytalere, Nintendo DS Lite, PSP, PS3 Slim, pocketpcmobil, en haug med spill osv Vil nesten ikke tenke på hva jeg har brukt Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hehe glemte at jeg også kjøpte ny tv! jaja, det er jo en hobby og hobbyer koster som oftest penger Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 hei håper folk svarer meg før gamestop stenger 18:00. jeg lurer på gamestop sitt "gi inn 2 spill og få et nytt for 1kr" men det står forhåndsbestilling på sida dems. Jeg lurte på om jeg kan ta med 2 spill (eyepet og wall-e) og få ratchet and clank crack in time samme dag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) De kampanjene er for forhåndsbestilling, altså å kjøpe spillet før det kommer ut. Kom det ut idag? Isåfall så får du ikke brukt den innbyttekampanjen nålenger. Endret 7. november 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 møkk, kjøpte 3 99 kr spill hos platekompaniet, men da får jeg vel bruke de på kommende spill. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 var å kjøpte crack in time 17:30, spilt til 21:00 nå, så bestemte ps3 min for å henge seg, og når jeg skulle loade, corrupt save data. jaja, da var det bare å begynne på nytt, suger hardt Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ingenting som er verre enn det. Skjedde med Batman: AA her, var vel kommet ca halvveis i spillet. Mistet totalt lysten til å spille det etter det, på tross av at det var konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg